Jump to content

bool

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

  1. Beste Richard, Als co van Boelman&Co kan ik je meedelen dat we vanaf de overname op 10 november 2005 van de Eringa winkels en in persberichten en in advertenties en op onze website hebben aangegeven hoe de vork in de steel zit. De telefoon staat doorgekoppeld naar ons. Dat we pas april j.l. via een mailing contact hebben gemaakt met de oud Eringa klanten heeft puur een fysieke oorzaak. Toen wij uiteindelijk de administratieve bescheiden in ons bezit kregen moesten we vaststellen dat de beide curatoren gelijk hadden met hun opmerking dat de administratieve chaos een van de oorzaken van beide faillisementen van 2005 is geweest. De puinhoop was met geen pen te beschrijven, onvolledig ingevulde bonnen, ontbrekende adressen, postcodes: een forensisch accountant zou hier jaren mee bezig zijn geweest. Daarnaast hebben we onze handen vol gehad aan het afwikkelen van alle service en garantiegevallen.
×
×
  • Create New...