Jump to content

winfield

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Hallo, Vandaag gebeld met een vriendelijke heer van Service Connection, verhaal uitgelegd, hij zou het doorgeven aan Sebastiaan. Heeft gewerkt, ja, ja, vanavond een email van Sebastiaan ontvangen met excuses en het aanbod de eindblokken op zijn kosten te repareren. Natuurlijk ja op gezegd, ik wacht al zolang dat een paar weken meer of minder geen probleem is. Ik hoop dat hij nu zijn woord eens na komt! In ieder geval allemaal bedankt voor de tips!
  2. Bedankt voor alle tips, ik zal morgen eens gaan bellen met Service Connection. Gr. winfield
  3. -------------------------------------------------------------------------------- Hallo, Dat iedereen zijn spullen retour heeft is niet waar!!! Ik wacht nog steeds op mijn 4 eindtrappen!! Iemand nog wel eens iets gezien/gehoord van Sebastiaan de Vries? November 2006, na overleg 4 x Audiolabor Brillant ter reparatie/modificatie naar Hilversum gebracht. Tot nu toe niets gerepareerd. Na diverse email geen reactie, telefoon wordt niet opgenomen! Fijn bedrijf!!! Laatste bericht uit Hilversum is van 03-07-2007 daarna niets meer vernomen. Ik heb een zus in Hiversum die al diverse keren bij Sound Evolution aan de deur is geweest, wordt niet open gedaan?!?!?! Het enige dat ik nu wil is de defecte eindtrappen ophalen, ik laat ze wel ergens anders repareren. Ook daar wordt niet op gereageerd. Zie laatste email Sound Evolution: (03-07-2007) : Beste Sound Evolution klant, Wat is er aan de hand? Tot mijn grote spijt moet ik u bekennen dat ik zwaar in gebreke ben gebleven aangaande communicatie en bereikbaarheid. Dit valt geenszins goed te praten, maar ik wil gaarne toch enige uitleg verschaffen. Het begon ermee dat ik vanaf begin dit jaar eigenlijk al overboekt was aan werk. Wat de audiofiele klant niet weet is dat de wortels van Sound Evolution liggen in de werkzaamheden in de pro-audio sector. Dit zijn langdurige projecten op locatie. Wij bouwen, ontwerpen en onderhouden opname-, tv-, radio- en muziekstudio's. Hoewel dat moeilijk voor te stellen is, zijn zulke studio's zeer complex met een enorme infrastructuur. Dat is onze specialisatie en kost soms weken tot maanden intensief werken. Ik heb dit altijd redelijk met de audiofiele markt kunnen combineren maar nu is het dan toch echt mis gegaan. Hoewel mijn planning al niet meer uitkwam en ik al in tijdnood kwam, werd ik tot overmaat van ramp langdurig ziek twee maanden geleden. Nadat ik beter was geworden moest ik als eerste als een speer de lopende studioprojecten afmaken. Dit was letterlijk dag en nacht werk waarbij elke seconde kostbaar was. Elke dag dat zo'n studio uit elkaar ligt kost geld en kan het bedrijf niet draaien. U begrijp dus de noodzaak van continue werken om het project af te krijgen. Door deze grote projecten was ik 24 uur niet op de zaak en dus niet bereikbaar. Iemand had een mailing rond moeten sturen, maar aangezien ik maar alleen ben, en mijn partner in een totaal andere tak werkzaam is, was er niemand voor handen. Ik zie terdege in dat we een groot probleem hebben in ons bedrijf, en simpelweg veel te klein zijn geworden voor het te grote aanbod. Daarom hebben wij besloten in ieder geval tot nader bericht onze deuren te sluiten en ons eens rustig te beraden over de toekomst van Sound Evolution. Tevens de tijd te nemen een heel overwogen nieuw bedrijfsplan te maken en te zoeken naar partners en collega's voor groei om te zorgen dat een situatie als deze nooit meer voorkomt! Qua planning en communicatie heb ik een grote fout gemaakt. Dat gezegd te hebben en uw boosheid te begrijpen vraag ik u dan toch dit voorval te vergeven en samen met mij naar de toekomst te kijken. Ik ga er in eerste instantie voor zorgen dat u allen uw producten gemodificeerd en/of gerepareerd weer terug krijgt. Ik zal extra goed mijn best doen dingen nog mooier te doen dan afgesproken. Ik zal volgende week zelf weer elke dag op de zaak zijn, daar alle projecten gelukkig zijn afgerond. Toch vraag ik u gaarne niet te bellen zodat ik al mijn tijd kan stoppen in het afmaken van uw produkten. U krijgt van mij een email of telefoontje als uw produkt klaar is. Het streven is alle produkten volgende week af, maar dat zou uit kunnen lopen. In ieder geval wordt er nu 100% aandacht aan besteed. Wat betreft de Benchmark DAC1 re-designs. Hiermee hebben ik het vervelende issue gehad dat onze DC servo ontwerpen tot de 3e revisie steeds kleine ontwerpfoutjes vertoonde. Overigens geen dingen waar de klant ooit last van zou hebben, maar meetbaar wel aanwezig en voor mij als perfectionist genoeg reden toch elke keer een nieuwe revisie te ontwerpen. De lange vertraging bij de benchmark dac's is te wijten aan het feit dat onze printen in Belgie gefabriceerd worden en we elke keer weer moesten wachten op onze nieuwe revisie. We hebben nog twee extra weken de tijd genomen de laatste revisie te testen en deze is in orde bevonden. Dus ook de benchmark DAC's zullen worden afgemaakt. De hele komende week en de week daarop is vrijgehouden voor het zogenaamde "damage control" dat houdt in dat alle hifi die hier nog op de planken staat onder handen zal worden genomen. Het gaat hier nog om de volgende producten: -Marantz PM80mk2 -2xAragon Palladium k1 -1x Aragon 4004 (bijna klaar) -3x Benchmark DAC1 -Duson PA100 -Sugden A28 -Teac VRDS-20 -Gryphon remote -Marantz SA-8400 (bijna klaar) -Rotel RDD990 (reeds klaar) -4x audiolabor Briljant -2x audiolabor Stark
×
×
  • Create New...