Kenneth_John Posted 18 mei 2002 Report Share Posted 18 mei 2002 Hallo Zo als eerder vermeldt had ik niet genoeg laag in mijn luidsperkers nu heb ik een subwoofer (Strata III) er bij .Maar hoe stel ik dat ding goed af, je krijgt een keurig schema erbij geleverdt ,hoeveel Hertz elke stand geeft ,maar ik kom daar niet uit .Waneeer ik voor de luidsprekers sta (vlak er voor ) heb ik veel meer laag dan als ik terug op mijn luisterpositsie zit . Kan iemand vertellen wat ongeveer het gemiddelde is of wanneer het een beetje redelijk is ??? Ik moet zeggen hij klink wel strak ,ligt dat aan de versterkers(waar ie op staat) of aan de sub zelf? Ik hoop van jullie te horen ! Met vriendelijke groet Kenneth John(PS een groter subwoofer is toch niet noodzakelijk voor audio?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 mei 2002 Report Share Posted 18 mei 2002 Droevig, er is geen norm, gezien alerlei variaties in ruimte, plaatsing, aankleding en dan nog de nodige verschillen in electronica en bedrading, is er dus geen algemeen geldend voorschrift te bedenken. Uitsluitend uitproberen............... Overigens is het kunst niet te overdrijven. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts