Jump to content

Antwoord op gem. hifi zaak

JWV
 Share

Recommended Posts

Als je naar een echte goede hifi zaak op zoek bent moet je zeker eens binnen stappen bij de Hifi shop in Tilburg of de Hifi Winkel in Eindhoven. De mensen hebben verstand van zaken, proberen je niet de duurste spullen te verkopen, je kan op je gemak luisteren en je wordt ook serieus genomen als je een kleiner budget hebt. Ik heb zelf goede ervaringen met deze winkels. Ze hebben ook een website al is deze een beetje rommelig www.hifi-notes.com

Jan Willem

Geplaatst door JWV:

Als je naar een echte goede hifi zaak op zoek bent moet je zeker eens binnen stappen bij de Hifi shop in Tilburg of de Hifi Winkel in Eindhoven. De mensen hebben verstand van zaken, proberen je niet de duurste spullen te verkopen, je kan op je gemak luisteren en je wordt ook serieus genomen als je een kleiner budget hebt. Ik heb zelf goede ervaringen met deze winkels. Ze hebben ook een website al is deze een beetje rommelig www.hifi-notes.com

Jan Willem

Als je dan naar Eindhoven gaat, neem dan alsjeblieft een paar gehoorbeschermers mee, voor het geval er weer een onoorlijke set Krell op Proac staat te krijsen. eek.gifeek.gif

Als je dan naar Eindhoven gaat, neem dan alsjeblieft een paar gehoorbeschermers mee, voor het geval er weer een onoorlijke set Krell op Proac staat te krijsen.   eek.gif    eek.gif

Als je al naar binnen mag, wat een vaag beleid hebben ze daar. Ze hoeven echt niet bang te zijn dat ik een Tjoeb jat. Maar die mag ik niet meer bekritiseren, kreeg onlangs nog een kwaad mailtje van de onwerper daarover. En ik maar denken dat we in een democratie leven

eek.gif

Remco, die al heel veel Marantz CDM-12 'loop'werken heeft mogen oplappen

Geplaatst door UltrAnalog:

Als je al naar binnen mag, wat een vaag beleid hebben ze daar. Ze hoeven echt niet bang te zijn dat ik een Tjoeb jat. Maar die mag ik niet meer bekritiseren, kreeg onlangs nog een kwaad mailtje van de onwerper daarover. En ik maar denken dat we in een democratie leven

eek.gif

Remco, die al heel veel Marantz CDM-12 'loop'werken heeft mogen oplappen

Ik ken alleen de Tjoeb'99 qua performance, maar die is absoluut niet in staat een simpel met loodbitumen verzwaarde CD63SE bij te houden, laat staan voorbij te streven. Wat een aanfluiting is dat ding.

Ik hoop dat de nieuwere Tjoeb's het toch beter doen.

Wat me zowiezo opvalt bij de Hifi Winkel is dat ze zo ontzettend zelfingenomen zijn. Niemand kan en heeft beter.