Jump to content

VAD show 2006

WanFie
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben er zaterdag.

Maar ja, wie is wie, is dan de vraag. Ik denk dat ik jullie allemaal zo voorbij loop, want ik ken niemand van gezicht. Wordt er nog iets afgesproken om op een bepaalde tijd ergens te zijn?

groet,

Leobus

Hallo,

Ik ben er zaterdag.

Maar ja, wie is wie, is dan de vraag. Ik denk dat ik jullie allemaal zo voorbij loop, want ik ken niemand van gezicht. Wordt er nog iets afgesproken om op een bepaalde tijd ergens te zijn?

groet,

Leobus

Misschien kunnen we via PM wat 06-nummers uitwisselen? Dat maakt identificatie wat makkelijker. :)

Je kan wel een tijd afspreken, maar voor diegene die wat verder weg komt (ik dus) k

Hallo,

Ik ben er zaterdag.

groet,

Leobus

'n bordje hear op tafel...??

:)

Goed idee Hans,

Ik zal de hele dag alle tafels in de gaten houden. Hoor en zie ik niet veel van de beurs, maar ja, je moet er wat voor over hebben om je collega forummers eens te ontmoeten.

Volgens mij is "De Koningshof" voor jou bekend terrein. Probeer eens een tijd en een plek te noemen. Als je dat wilt tenminste. Lijkt me leuk eens wat mensen achter de teksten te leren kennen.

Groet,

Leobus

Goed idee Hans,

Ik zal de hele dag alle tafels in de gaten houden. Hoor en zie ik niet veel van de beurs, maar ja, je moet er wat voor over hebben om je collega forummers eens te ontmoeten.

Volgens mij is "De Koningshof" voor jou bekend terrein. Probeer eens een tijd en een plek te noemen. Als je dat wilt tenminste. Lijkt me leuk eens wat mensen achter de teksten te leren kennen.

Groet,

Leobus

Zaterdag 14:00 uur... in achterste zaal (Brabantzaal.?)

:)

Ik ben net terug en ga morgen weer.

en hoe was het, is het de moeite waard om een uur heen en een uur terug voor in de auto te zitten?

Hij gaat morgen kennelijk weer, dus ik neem aan dat het dan wel de moeite waard is (voor hem in ieder geval)... :)

Het was interessant, veel nieuws op buizengebied en zeer veel van Clearaudio te zien. En nog een stapeltje LP's meegenomen. Maar ik begon last van mn rug te krijgen met al dat slenteren, vandaar dat ik het in twee delen doe.

ER speelt trouwens een perfecte band, welke de LP's verkoopt voor