Jump to content

Geballanceerde phono-ingang...

BellaVista
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...

Inderdaad...

Ik was zelf in die richting aan het werken. Niet simpel wanneer je je moet beperken

tot het huidige zootje testplaten. Wilde er zelf een laten snijden, maar ook dan weer

weet je niet wat je krijgt.

Ik heb Chris intussen al gevraagd of ik Adjust+ voor TNT mag bespreken.

Valt mooi samen met mijn jaartje werkloosheid.

Guest Kraus vonBentinck

Chris Feikert mengt zich op het moment aardig op het AAA forum in het betreffende topic en ik begrijp van hem dat er ook een vervangende plaat is toegezegd zodat de testplaat na veelvuldig gebruik vervangen kan worden.

Guest Kraus vonBentinck

Ik begreep van Chris Feikert dat hij er toch wel wat tijd ingestoken had. Een 8-urige werkdag kost nou eenmaal flink wat pegeltjes.

Ik begreep dat hij zeer gedurfd heeft ingezet en 1000 van die platen laat persen (hij rekent dan ook op een voorraadje platen voor eventuele vervanging).

Stel je voor dat hij die 1000 pakketjes in 1 jaar tijd verkoopt (die kans is nihil trouwens) dan heeft hij een omzet van

Erg voorbarige conclusie. Vergelijk de prijs eens met wat er reeds op de markt is.

Analogue Productions, The Ultimate Analogue Test LP: 45 eu

ARTA / RMAA e.v.a. software: Gratis

Samen 45 eu

de The Ultimate Analogue Test LP is niet het einde en heeft ook wat tekortkomingen maar is goed bruikbaar.

iets beters mag wmb niet meer dan 2x zo duur zijn. Alles wat duurder is is alleen om het beter door dumiies bruikbaar te maken. En ik betwijfel of iets dergelijks daar sowieso aan besteed is. Een DT goed afstellen houdt meer in dan alleen het begrijpen van hoe je de naaldkracht instelt.

Maar laten we eerst maar eens de gebruikerservaringen afwachten.

;)