Jump to content

Atma-Sphere M60 MK II.2

paul demo
 Share

Recommended Posts

Zojuist een stel Atma-Sphere M60 MK II.2 mono buizenversterkers opgehaald in Amstelveen en dan is het moeilijk wachten als je eenmaal thuis bent. Dus meteen de Velleman opzij gezet en deze machtige jongens aangezet na ca. 1 minuut voorgloeien. Gebalanceerde kabels aangesloten en de CD speler gestart. En toen, wat een strakheid, levendigheid, kortom wowwwwwwwwwwwwwwwwwww!! Zo uit de auto is het wel anders dan dat ik gedacht had, de MC's staan gewoon te lachen, wat een kracht in het laag, en dan ook volledig onder controle.

Van de week wil ik nog wel de ingengen aan de achterzijde gaan plaatsen en nog ff alle verbindingen checken maar het is nu al een succes.

Wordt vervolgd..... :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Guest Kraus vonBentinck

Gefeliciteerd, het klinkt echt heel enthousiast. Het is natuurlijk ook verschrikkelijk leuk zo iets moois uit de doos te kunnen halen en dan volop er van te genieten.

Eeen mooie eindversterker is tenslotte "a joy forever"

Komt er nog een plaatje, want dat zullen ze toch ook wel zijn?

Ik heb nog steeds niet door hoe ik hier een mooi plaatje neer kan zetten, maar dat ga ik morgen na de VAD eens uitzoeken. Ik moet om de gehele installatie nog wel een meubeltje ontwerpen maar het ontbreekt me echt aan tijd. Ik probeer er dit weekend echt een plaatje van te schieten. En dat enthousiasme neemt alleen maar toe naarmate ze langer aanstaan.

Ik heb nog steeds niet door hoe ik hier een mooi plaatje neer kan zetten, maar dat ga ik morgen na de VAD eens uitzoeken. Ik moet om de gehele installatie nog wel een meubeltje ontwerpen maar het ontbreekt me echt aan tijd. Ik probeer er dit weekend echt een plaatje van te schieten. En dat enthousiasme neemt alleen maar toe naarmate ze langer aanstaan.

Gefeliciteerd Paul, komen die Atma's niet bij Ron vandaan?

die kan je wel 1 en ander vertellen over meubeltjes.

Beste,

Fotootjes laden is niet echt moeilijk.

Je klikt op reactie toevoegen en dan kom je in het scherm waar je je reactie kan plaatsen.In dit scherm zie je een werkbalk met allerlei knopjes bovenaan.Deze werkbalk zie je ook bij je emailprogramma en bij word programma.Je ziet daar knoppen voor vetgedrukt,schuin,onderstreept enz. Je ziet ook een wereldbolletje ,deze is voor om een HTTP adres oftewel een webadres,welke je kan toevoegen om bv een link door te kunnen geven of verwijzing enz.

Naast die wereldbolknop zie je een knop met een boompje erop...met deze knop (boompje) kun je een fotootje plaatsen.Of je upload het van je eigen computer...als dat niet gaat,omdat bv de foto te groot is om te uploaden rechtstreeks,dan zal je via bv www.imageshack.us het moeten doen.

Dat gaat als volgt....je surft naar dat webadres en daar load je je foto op ,je verkleint het (of dat doet imageshack voor je) en dan ga je via de reactiescherm van hear via dat wereldbolknopje het opnieuw uploaden ,alleen dan load je je foto op via imageshack en zie dan in ene staat het plaatje of fotootje in je reactie van een topiuc oftewel hier.

Suk-6

:D

• 2 weeks later...
Gefeliciteerd Paul,

OTL bevalt mij ook ZEER goed. Voor zover ik OTL ken is het geheel vooral enorm transparant, gedetailleerd en "snel".

Vage termen natuurlijk maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel. Enjoy.

Groeten...

Ze komen niet van Ron vandaan maar over meubeltjes mag je me alles vertellen. ;)

Beste,

Fotootjes laden is niet echt moeilijk.

Je klikt op reactie toevoegen en dan kom je in het scherm waar je je reactie kan plaatsen.In dit scherm zie je een werkbalk met allerlei knopjes bovenaan.Deze werkbalk zie je ook bij je emailprogramma en bij word programma.Je ziet daar knoppen voor vetgedrukt,schuin,onderstreept enz. Je ziet ook een wereldbolletje ,deze is voor om een HTTP adres oftewel een webadres,welke je kan toevoegen om bv een link door te kunnen geven of verwijzing enz.

Naast die wereldbolknop zie je een knop met een boompje erop...met deze knop (boompje) kun je een fotootje plaatsen.Of je upload het van je eigen computer...als dat niet gaat,omdat bv de foto te groot is om te uploaden rechtstreeks,dan zal je via bv www.imageshack.us het moeten doen.

Dat gaat als volgt....je surft naar dat webadres en daar load je je foto op ,je verkleint het (of dat doet imageshack voor je) en dan ga je via de reactiescherm van hear via dat wereldbolknopje het opnieuw uploaden ,alleen dan load je je foto op via imageshack en zie dan in ene staat het plaatje of fotootje in je reactie van een topiuc oftewel hier.

Suk-6

:D

Ik ben hier dus ff mee bezig geweest maar het lukt niet, ik moet kennelijk eerst iets invullen en dan op het knopje drukken?