Jump to content

slaat helemaal nergens op

[[Game]]
 Share

Recommended Posts

ik heb dm 110i ben ik tevreden mee voor alsnog, maar het zijn gewoon hele goede speakers. nu heeft mn pa ze ook gekochtvoor in eenandere kamer, maar deze dm100i klinken naar stront. ook als ik ze in dezelfde opstelling aansluit en met de balans vergelijk, is het verschil opzienbarend.

de mijne zijn helder de zijne zijn dof.

dat ishet grootste verschil en de mijne zijn hout-grijs en de zijne zwart-zwart.

maar dan nog dat slaat toch nergens op???! mad.gif

Geplaatst door []game[]:

ik heb dm 110i ben ik tevreden mee voor alsnog, maar het zijn gewoon hele goede speakers. nu heeft mn pa ze ook gekochtvoor in eenandere kamer, maar deze dm100i klinken naar stront. ook als ik ze in dezelfde opstelling aansluit en met de balans vergelijk, is het verschil opzienbarend.

de mijne zijn helder de zijne zijn dof.

dat ishet grootste verschil en de mijne zijn hout-grijs en de zijne zwart-zwart.

maar dan nog dat slaat toch nergens op???!    mad.gif

Heeft je pa nou de DM100i of de DM110i confused.gif . De DM100i is een andere speaker. Als hij de DM110i heeft in alleen 'n andere kleur, en wel in dezelfde opstelling, lijkt het erop dat die speakers een beetje kapot zijn. Tweeters defect?????

BTW: HOOFDLETTERS en leestekens maken teksten makkelijker leesbaar. :rolleyes:

Geplaatst door []game[]:

hoofdtekens en zo is langzaam heb geen tijd vandaar.

oh mn broer heeft het al opgelost. de tweeters waren okee maar de schedingsfilter hadden een kapot onderdeeltje, 12,50 en we hadden perfect geluid.

En dan kom je ook nog met een nieuw woord: 'hoofdtekens'...

Nee ff serieus, Sodejuu had gelijk. Het is makkelijker lezen als je hoofdletters en leestekens gebruikt (en dan wel op een beetje een fatsoenlijke plaats natuurlijk). Dat je daar tijd voor hebt is onzin. 2 toesten indrukken (shift + letter) is niks meer werk dan alleen een letter...

Zie het als opbouwende kritiek.

maar ik denk dat ik voor de verandering mn ervaringen met de 110i kan omzetten in een werkelijke bijdrage aan het forum:

als je een speaker koopt zonder luisteren of vergelijkingsmateriaal en de speaker stelt je ernstig teleur en is van wat oudere leeftijd, geef dan niet toe maar zoek de oorzaak in de condensatoren van het scheidingsfilter.

dankje dankje :D;)