Jump to content

WLM speakers

AudioBill
 Share

Recommended Posts

Beste Mensen,

Ik heb van verschillende mensen gehoord dat op de VAD beurs de WLM speakers (De Diva) zo mooi klonken, nu ben ik zelf niet kunnen gaan, maar wat zijn dat voor speakers, hoe klinken ze, wat zijn hun voor en nadelen?

Waar kan ik ze eens zelf gaan beluisteren want de Nederlandse website stelt niks voor! Ik geloof dat de Diva ook nog eens hun goedkoopste model is, hoe klinken die grotere modellen dan als deze al de sterren van de hemel af speelt?

AudioBill

Hallo AudioBill,

Dat is ook niet te rijmen, ik heb op het VAD met die importeur gesproken. En waarschijnlijk hebben wij het over dezelfde speaker. Ik ben op zoek naar goede monitor luidsprekers, en de "kleine" viel mij qua klank ook al op. Ik vroeg toen aan die man of er dealers zijn in Amsterdam. Want ik wil natuurlijk wel kunnen vergelijken. Nee dus... In geheel NL geen dealers. De boel werd opnieuw opgestart, omdat de vorige importeur een en ander had laten versloffen.

Ik zou die speakers zeker eerst thuis beluisteren... In het laag missen ze toch wel wat....

En die vorige importeur heeft helemaal niks laten sloffen.... ;)

Ik meen me te kunnen herinneren dat de hoeveelheid laag bij Audiobill de reden was dat z'n grote JM Lab's de deur uit moesten.

Dus "dunner" klinkende speakers hoeven in zijn situatie niet perse de verkeerde keuze te zijn.

:)

Maar thuis beluisteren is uiteraard een must.

:blink:

Wat weet jij van de gang van zaken m.b.t. de vorige importeur, Hans???

Groet,

Erjee.

Ik zou die speakers zeker eerst thuis beluisteren... In het laag missen ze toch wel wat....

En die vorige importeur heeft helemaal niks laten sloffen.... ;)

Ik meen me te kunnen herinneren dat de hoeveelheid laag bij Audiobill de reden was dat z'n grote JM Lab's de deur uit moesten.

Dus "dunner" klinkende speakers hoeven in zijn situatie niet perse de verkeerde keuze te zijn.

Maar thuis beluisteren is uiteraard een must.

:blink:

Wat weet jij van de gang van zaken m.b.t. de vorige importeur, Hans???

Groet,

Erjee.

Dat deze er alles aan gedaan heeft om ze te slijten. Dit is dus maar heel mondjesmaat gelukt. Reden om met het importeurschap te stoppen.

Ik wil graag nog eens terugkomen op WLM tijdens de VAD.

Ook ik vond het mooi klinken op de stand WLM. We vroegen aan de importeur om even met de monitors (3000 Euro/pr) te spelen, wat hij graag deed. Er werd uitgelegd dat er enkel met een ge

Weet het niet zeker meer maar ik dacht te hebben gehoord dat CAC audio een set WML gaat proberen om te kijken of ze het wat vinden. Dus als ze het goed vinden nemen ze mischien enkele modellen op in hun assortiement.

Guest Hubertinus

WLM?!

Er zijn al zoveeeeeel luidsprekermerken op de markt. Ik zou niet weten wat een nieuw merk daar nog aan kan toevoegen. Echt niet. Wie het niet al bij de bestaande merken vindt, die vindt het nooit!

En natuurlijk is het leuk als iemand een leuke luidspreker, of wat dan ook, probeert te verkopen. Maar het wordt vaak gebracht of het god weet wat is. Datzelfde heb ik ook met merken met extreme prijskaartjes. Allemaal flauwe kul. Versterkers van 10000 pf 20000 euro. Boehaha! Met 3 tot 5000 heb je die klank ook. En misschien nog wel voor minder...

Hubertinus

WLM?!

Er zijn al zoveeeeeel luidsprekermerken op de markt. Ik zou niet weten wat een nieuw merk daar nog aan kan toevoegen. Echt niet. Wie het niet al bij de bestaande merken vindt, die vindt het nooit!

Hubertinus

Ben ik het niet helemaal mee eens, een merk als Living Voice bijvoorbeeld wordt sinds kort weer ge