Jump to content

wrede shit!

RastaPhil
 Share

Recommended Posts

Man man man miserie miserie!

Eerst en vooral sorry dat ik met deze post hear afkom, maar ik wist anders niet waar het te plaatsen... 't is geen modificatie, geen recentie en geen algemeen onderwerp...

Ik heb de hele dag geploeterd om een nieuwe ventilator in mijn Sumo Nine eindversterker te steken. Nadat het eindelijk gelukt was, alles terug aangesloten en spelen maar...

Ja dag Jan, niks van: rechterkanaal doet het niet (en ik heb alle draden een keer verstoken dus het is niet de pr

Wanneer er nog 'n klein beetje muziek door komt, is waarschijnlijk alleen de ingang los, of iets in de buurt van de ingang kapot. Wat je hoort is waarschijnlijk overspraak.

Ik zou nog even goed kijken....

:)

Man man man miserie miserie!

Eerst en vooral sorry dat ik met deze post hear afkom, maar ik wist anders niet waar het te plaatsen... 't is geen modificatie, geen recentie en geen algemeen onderwerp...

Ik heb de hele dag geploeterd om een nieuwe ventilator in mijn Sumo Nine eindversterker te steken. Nadat het eindelijk gelukt was, alles terug aangesloten en spelen maar...

Ja dag Jan, niks van: rechterkanaal doet het niet (en ik heb alle draden een keer verstoken dus het is niet de pr

:) Ik begin alvast te sparen voor de MKII !

Ik zal de komende week eens kijken of het een simpele contactstoornis is of zo.

In ieder geval zal de bias eens nageregeld mogen worden denk ik, tenzij het warmer worden van

:) Idd leuke amp Bas,hou er wel rekening mee dat die twee simpele potmeters van 50k allebei samenwerken om ook de dc-offsetspanning te regelen,terwijl je de ruststroom instelt..Tevens vormen ze samen in serie met de -(pin4 opamp)ook een stroombron schakeling via de inwendige schakeling in de opamp.Veel ac-terugkoppeling en weinig dc terugkoppeling(10 meg).Goed voor de Zin en Zuit.

Beste,

Wel lachen hoe dit topic mijn dag gekleurt heeft. Vind het een mateloos interessante amp. In feite is het een opamp met hele grote buffer :D De opamp is hier de linetrap en de voltage versterker. De klank is feitelijk zo zwak als de gebruikte opamp. Geloof het of geloof het niet, ik had al heel lang een zelfde soort idee.. ;) Omdat de feedbackloop helemaal rijkt tot aan de ingang van de opamp zet je op deze wijze ook de opamps in klasse A. slim ;)

Groeten,

Bas

De mijne blijkt de Nine Plus te zijn...

Ik heb wat met de connecties zitten friemelen en de input doorgemeten met een multimeter, alles lijkt nog vast te zitten op de print (ggen soldeer los) de fuses zijn nog heel. Ik ga hem seffens even proberen met een CD speler met variabele uitgang en een paar "boxkens" van 't schab ;)

hear alvast een blote foto

mvg RastaPhil

http://rastaspace7.spaces.live.com/?_c11_P...mp;_c02_owner=1

Ik denk dat het een spook was! 't is tenslotte halloween :lol:

Heb er geen idee van, heb de line in draadjes van de inputs naar de print een beetje verdraaid met een punttangetje (het zijn van die klemschoentjes op pinnen), de zekeringen er uit gehaald en er eens op geblazen. Daarna heb ik hem in de zon gezet, ik dacht misschien helpt dat wel ;):D

En ja hoor!

:) mvg RastaPhil

PS misschien was er wel een zonnestorm die dag, ik denk dat er veel appartuur daar last van kan hebben, ma ja, ik ben dan ook geen wetenschapper, ik ben een artiest ;)