Jump to content

Eichmann bullet plug

thingman
 Share

Recommended Posts

Hoi Toine,

heb je ze al?

groet,

azh

Ze zijn onderweg. Afgelopen maandag zijn ze verzonden. Dat was de vorige keer ook het geval en toen kwamen ze op vrijdag hier aan. Er waren nogal wat back-orders die eerder waren.

't Is wel jammer. Komende zaterdag krijg ik iemand van hifi.nl op visite voor een luistersessie die al sinds de zomer in de pen zat. Ik denk dat ik mijn huidige links maar laat zitten, want luisteren naar een splinternieuwe kabel is meestal geen goed idee.

Toine.

Ik heb aan mijn DIY interlinks Intertechnik pluggen zitten. En nu komt het!!....... je kunt ze aandraaien, waardoor ze muuvast om het contact zitten! Lijkt mij nog veel beter dan die bullet pluggen...... :P

Kijk, dat vroeg ik me nou ook al af Jeroen. Jarenlang hoor je verhalen over WBT's en hun onge

Overigens raadt WBT aan om ze niet TE vast te draaien, dat zou averechts kunnen werken. Gewoon goed vastzetten, maar niet overdreven.

Toine.

Als je de wbt of andere plug loodrecht in het chassis dwingt dan maakt de midden pin heel slecht kontakt.

De pluggen die ik gebruik vallen soms ook uit dan moet ik ze een tikje scheef zetten.

De massa verbinding is perfect maar de signaal draad is klote.

Ze zouden de midden pin net als "wbt banaan stekkers" moeten kunnen vast zetten.

Is dat dan wel zo'n goed idee, je hebt grote kans dat als je dan toch weer andere pluggen wenst te gebruiken dat je plug er zo weer uitdonderd, omdat waar normaal gesproken de pen zit, in sommige versterkers zo'n gammele cinch aansluiting zit dat die dat waarschijnlijk niet overleefd.

Trouwens nog iets dat ik nooit heb begrepen, een interlink van soms honderden euro's dure pluggen e.d. en als je dan ziet op wat voor cinch aansluiting hij dan wordt aangesloten, denk ik wel es why bother. Alle winst gaat gelijk weer verloren door dat waardeloze stuk. Maar misschien ben ik wel te negatief nu.

Zo ook met netsnoeren geld eigenlijk hetzelfde voor.

Ik heb aan mijn DIY interlinks Intertechnik pluggen zitten. En nu komt het!!....... je kunt ze aandraaien, waardoor ze muuvast om het contact zitten! Lijkt mij nog veel beter dan die bullet pluggen...... :P

Kijk, dat vroeg ik me nou ook al af Jeroen. Jarenlang hoor je verhalen over WBT's en hun onge