Duck-Twacy Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik krijg de kriegel van dit soort uitspraken Probeer hem eens ipv je Sphinx, dan krijg je ook nog de kriebels Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Heb zeker wat gemist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Het antwoord zal hier wel staan, maar eigenlijk hoort het hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 1 november 2003 Report Share Posted 1 november 2003 Dat was me niet opgevallen. Past net, wordt het niet te warm zo? Btw zat even te kijken naar de Usher AC10, dat zijn wel heel mooie speakers. Iets makkelijker aan te sturen dan de AC20 denk ik (8 ohm ipv 4). Mooie baffle ook, perfecte afstraling waarschijnlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bird Posted 2 november 2003 Report Share Posted 2 november 2003 Geplaatst door Sebastiaan de vries: Daar kan een andere Nederlandse Importeur met vergelijkbare grote stabiele eindversterker bakken nog heel veel van leren . Groeten, Bas Beste Sebastiaan, Ik ben benieuwd wie je bedoelt, hoewel begint het toevallig met een k en eindigt met een L? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bird Posted 2 november 2003 Report Share Posted 2 november 2003 Veel mensen die in deze prijsklasse bezig zijn met hun hobby willen graag up to date blijven, dit beteken dat als ze bijv model A van Mark Levenson kopen en er komt weer een opvolgend model uit "verbeterd" (zoals de fabrikant beweert..). Dan wordt het huidige model weer te koop aangeboden. De reden dat er zoveel aangeboden wordt zal niet meteen betekenen dat het product tegenvalt. Zelf ben ik geen liefhebber van de producten van Mark Levinson van tegenwoordig. wel de modellen van vroeger zoals bijvoorbeeld de 20.5. (waar ik nog steeds spijt van heb dat ik ze ooit van de hand gedaan heb..) De tegenwoordige modellen hebben nog meer power en controlle maar de muzikaliteit is naar mijn mening zoek.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted 2 november 2003 Report Share Posted 2 november 2003 Geplaatst door Bird: De tegenwoordige modellen hebben nog meer power en controlle maar de muzikaliteit is naar mijn mening zoek.. Maar het gaat juist om de Muziekaliteit lijkt mij. Lijkt me juist dat je daar het eerste naar luisterd of het lekker muziekaal klinkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirtyherrie Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Dat is wel het laatste wat ik wil ,een muzikale versterker.Muziek wordt gemaakt door de muzikanten de versterker moet daar niets aan toevoegen. Ik heb wel goede ervaringen met de td van het merk dat begint met een k en eindigt op een l. Die versterkers hoeven trouwens niet zo vaak in reparatie. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted 4 november 2003 Report Share Posted 4 november 2003 Ik bedoelde of het "geheel" muziekaal klinkt. Of de muziek ook echt klinkt zoals het bedoelt is. Of e versterker nu wel of niets toevoegt lijkt me niet relevant, het gaat om hoe het eindresultaat klinkt. Helaas zijn veel versterkers niet in staat muziek lekker te laten klinken ondanks al hun indrukwekkende specificaties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metaxas Posted 1 februari 2008 Report Share Posted 1 februari 2008 Ik ben niet tevreden over de importeur van mark levinson hifi. Mijn ml 28 ging daar naar toe (via Raf hifi) omdat m'n clear audio draaitafel niet zuiver klonk. Hebben ze alle condensatoren vervangen ook in de voeding. Ik word gebeld dat ie klaar is en ik vraag of de phono trap nu weer goed is. Dan word mij vertelt dat ze daar geen analoge bron hebben en het dus niet hebben kunnen testen. Ben ik eindelijk terrecht gekomen bij iemand die echt verstand heeft van electronica en raad eens wat hij zegt. Ze hebben goedkope condensatoren gebruikt, en in de voeding had zo'n ding gelekt maar dat hebben ze niet schoon gemaakt, wat overigens je printplaat niet ten goede komt. Naar de phono trap is niet gekeken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 1 februari 2008 Report Share Posted 1 februari 2008 Da's niet zo mooi. Dit staat overigens haaks op de ervaringen die ik heb met de technische dienst van Audiac, maar daar heb jij nu even niks aan. Ik denk overigens w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metaxas Posted 2 februari 2008 Report Share Posted 2 februari 2008 Weet je wat er nog eens bij komt. Tijdens vervoer heeft de 28 een smak gemaakt op de linker bovenkant. Daar kwam ik achter toen ik thuis kwam. (er zit een flinke buts in de frontplaat) Heb gelijk Raf gebeld maar het kwaad was al geschied maar niemand nam er verantwoordelijkheid voor. Nu ik m'n 28 bij iemand laat maken die wel verstand heeft blijkt nu ook mog eens dat de voorkeuzeschakelaar gescheurd is. Audiac wil de schakelaar niet leveren want ze zeggen als je die schakelaar wilt hebben moet de voorversterker naar ons toe en wij zetten hem erin. Ik heb zoveel pech met deze hobby en eigenlijk vind ik dat dit echt niet kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 2 februari 2008 Report Share Posted 2 februari 2008 Weet je wat er nog eens bij komt.Tijdens vervoer heeft de 28 een smak gemaakt op de linker bovenkant. Daar kwam ik achter toen ik thuis kwam. (er zit een flinke buts in de frontplaat) Heb gelijk Raf gebeld maar het kwaad was al geschied maar niemand nam er verantwoordelijkheid voor. Nu ik m'n 28 bij iemand laat maken die wel verstand heeft blijkt nu ook mog eens dat de voorkeuzeschakelaar gescheurd is. Audiac wil de schakelaar niet leveren want ze zeggen als je die schakelaar wilt hebben moet de voorversterker naar ons toe en wij zetten hem erin. Ik heb zoveel pech met deze hobby en eigenlijk vind ik dat dit echt niet kan. Ik kan je maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 2 februari 2008 Report Share Posted 2 februari 2008 Valt me tegen van Audiac, van RAF verwacht ik niets beters eerlijk gezegd. Bel eens met Duncan bij Audiac en leg hem het probleem voor. Mocht dat niet lukken, kan ik misschien bemiddelen voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metaxas Posted 2 februari 2008 Report Share Posted 2 februari 2008 Ik waardeer je aanbod, echt waar. Het is al bijna 2 jaar geleden dat dit gebeurd is. Het is gegaan zoals het gegaan is, soms ben ik verdrietig, andere keer weer boos. Waar het om gaat is dat hij nu goed gerepareerd wordt. Wanneer m'n 28 straks weer de sterren van de hemel speelt (en dat gaat zeker gebeuren) vergeet ik alles weer, en kan genieten van m'n draaitafel die ik vier jaar geleden gekocht heb. De importeur is een klant kwijt. Wanneer ik een eigen bedrijf gehad zou hebben zou dat niet gebeurd zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midcall Posted 3 februari 2008 Report Share Posted 3 februari 2008 Ik kan je maar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts