Jump to content

cd speler doet raar help

frits
 Share

Recommended Posts

Hallo.

Mijn cd speler een arcam 82 waar ik zeer tevreden mee ben doet raar.

hij geeft een blikkerig geluid de muziek is erg zacht en er komt een zoem door heen .

Dit is gebeurde zomaar ineens toen ik een cd ging wisselen.

Weet iemand mischien wat dit kan zijn ?

Bijvoorbaat dank.

MvG Frits

Hallo.

Mijn cd speler een arcam 82 waar ik zeer tevreden mee ben doet raar.

hij geeft een blikkerig geluid de muziek is erg zacht en er komt een zoem door heen .

Dit is gebeurde zomaar ineens toen ik een cd ging wisselen.

Weet iemand mischien wat dit kan zijn ?

Bijvoorbaat dank.

MvG Frits

Andere CD er in?

vertel mij hoe aub want ik mis mij cd speler .

Beste Frits,

Zijn beide kanalen weg of is het alleeen 1 kanaal?

Indien beide kanalen sluit ik de mute torren en de opamps (versterker uit) uit. Kan het haast alleen nog of de DAC of de analoge voeding zijn. Allemaal zaken die gewoon op te lossen zijn.

U kunt hem bij ons langsbrengen.

www.soundevolution.nl

Groeten,

Bas

het is bijde kannalen en mijn versterker is het niet heb ik al uit getest met een andee c speler .

Maar wat gaat die grap kosten als het is wat je denkt?

ALfons

het is bijde kannalen en mijn versterker is het niet heb ik al uit getest met een andee c speler .

Maar wat gaat die grap kosten als het is wat je denkt?

ALfons

Beste Alfons,

Mail ons gaarne even op info@soundevolution.nl dan bespreken we het daar verder, zodat ik het forum schoon kan houden van commerciele belangen mijn kant :):D

Ik doe nooit prijsopgaves van apparaten die nog niet op de bank zijn geweest. Ik hanteer no cure no pay, en kan u na onderzoek een gespecificeerde prijsopgaaf doen.

Dus breng hem (op afspraak) langs, wij doen onderzoek en u ontvangt een prijsopgaaf. Gaat u daar niet mee accoord heeft het ook niets gekost ;) U krijgt een leen speler mee retour.

Groeten,

Bas

hilversum he?

hmmm

ikke Amsterdam

ken ook hier ergens langs gaan bv hifi sulution mischien wel bekent bij jullie is dichter bij .

Maar zal er over na denken die leen cd speler klinkt wel fijn zit ik niet zonder .

MvG Alfons

Ps ik mail je wel mischien dat je per mail kan zeggen bij benadering wat het kost.

hilversum he?

hmmm

ikke Amsterdam

ken ook hier ergens langs gaan bv hifi sulution mischien wel bekent bij jullie is dichter bij .

Maar zal er over na denken die leen cd speler klinkt wel fijn zit ik niet zonder .

MvG Alfons

Ps ik mail je wel mischien dat je per mail kan zeggen bij benadering wat het kost.

Jeetje, Hilversum / Amsterdam, 20 minuten rijden? Als ik van A'dam West naar Oost of het centrum moet ben ik al langer onderweg :D