klaikluut Posted 4 november 2006 Report Share Posted 4 november 2006 Hallo, Zijn er mensen die ervaring hebben met "verbeteren" van zekeringen in de stroomvoorziening voor audioapparatuur? Er worden verschillende merken zekeringen aangeboden die de uiteindelijke geluidskwaliteit zouden verbeteren. Er zijn "speciale" zekeringen voor in de aparaten, kosten 10 tot 20 euro per zekering, en voor in de meterkast, dus de ouderwetse stoppen, kosten ongeveer 25 euro per stop! Nu ben ik niet te beroerd om enkele tientjes uit te geven voor zekeringen, maar het moet wel resultaat hebben natuurlijk. Vandaar mijn vraag wie heeft er ervaring met het verwisselen van de zekeringen in b.v. de cd-speler of versterker, maar vooral ook de stop in de meterkast. Groet, Klaikluut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Hallo, Zijn er mensen die ervaring hebben met "verbeteren" van zekeringen in de stroomvoorziening voor audioapparatuur? Er worden verschillende merken zekeringen aangeboden die de uiteindelijke geluidskwaliteit zouden verbeteren. Er zijn "speciale" zekeringen voor in de aparaten, kosten 10 tot 20 euro per zekering, en voor in de meterkast, dus de ouderwetse stoppen, kosten ongeveer 25 euro per stop! Nu ben ik niet te beroerd om enkele tientjes uit te geven voor zekeringen, maar het moet wel resultaat hebben natuurlijk. Vandaar mijn vraag wie heeft er ervaring met het verwisselen van de zekeringen in b.v. de cd-speler of versterker, maar vooral ook de stop in de meterkast. Groet, Klaikluut Tja, die ervaring heb ik wel en meerdere met mij hear. Mijn ervaring is, dat het vervangen van een instalatieautomaat voor een klassieke schroefzekeringhouder met zogenaamde audiofiele zekering, dat het geheel er wat warmer van gaat klinken. Maar, de ongelovigen, die dit soort tweaken volgens mij zelf nooit hebben geprobeerd, willen hier niets van horen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Beste, Gebruik de zoekfunctie op het forum eens. Zoek eens op AHP zekeringen. Er zijn een aantal topics erover geweest in het verleden. Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Bedenk wat een zekering zou moeten doen, en trek je conclusies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts