jellepals Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 wt vinden jullie van deze set ? Logitech Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 wt vinden jullie van deze set ? Logitech Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 dom van mij. Je hebt alleen de laatste 3 woorden goed , de rest had je beter achterwge kunnen laten. OT: Op dit forum wordt heel weinig besproken mbt PC en geluid, ik denk dat je de vraag beter op een forum als GoT kunt proberen. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 5 november 2006 Report Share Posted 5 november 2006 Je haalt zeker VEEL geluid in huis voor weinig. De gebruikte drivertjes zijn zeker niet slecht en het geluid is 'behoorlijk'.. Toch kan ik niet goed tegen ~6cm speakers die ook het hoogste hoog proberen weer te geven: dat is toch al snel wat 'schel' en 'schreeuwerig'. De subwoofer doet ook al HEEL snel te nadrukkelijk mee. Voor film en games zou ik zo'n setje best willen gebruiken maar voor muziekweergave verhoog ik liever het budget met 100 euro (totaal 400 euro) om daar 2 degelijke speakers voor te bouwen / kopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Kel Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Hoi Jellepals, Weet niet waar je 'm voor gaat gebruiken. Ik heb zelf een z680 van logitech, en die gebruik ik allen om film te kijken (ja ja ik stop de film (dvd dus) in de dvd speler). Dat ding bevalt goed. Is eigenlijk voor op je pc, maar vijn 5 x x50 wat en 180 voor de sub genoeg om mijn woonkamer van genoeg effect te voorzien. En ja, de sub doet erg snel erg enthousiast mee. Die heb ik van binnen gedempt met noppen schuim en de poort afgedicht. Werkt een stuk rustiger en minder opdringerig. Voor muziek te luisteren is het bagger! Film en gamen +++++ Groet, Andre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts