thingman Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Hallo medeforummers, Voor een klant uit Utrecht, die voornemens is om zijn eigen diffusers te gaan bouwen, ben ik op zoek naar een adres waar hij het MDF voor die panelen netjes kan laten voorzagen. Voor alle duidelijkheid: een bouwmarkt is niet de bedoeling..... Het gaat om tientallen stroken, lengte steeds hetzelfde ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Even naar de Groot in Rosmalen bellen (houtbewerkingsmachineleverancier). Daar weten ze welke bedrijven een platenzaag hebben. Dit zijn meestal interieurbouwers. Vaak zijn die dingen programmeerbaar zodat de plaatverdeling vooraf geprogrameerd kan worden. ook zitten er meestal voorritsers op. Hierdoor heb je geen last van splinteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 Voor een klant uit Utrecht, die voornemens is om zijn eigen diffusers te gaan bouwen, ben ik op zoek naar een adres waar hij het MDF voor die panelen netjes kan laten voorzagen.Voor alle duidelijkheid: een bouwmarkt is niet de bedoeling..... Toch een "bouwmarkt", over het algemeen leveren de kleine Hubo's zaagservice met een hoge kwaliteit tegen een redelijk vergoeding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 6 november 2006 Report Share Posted 6 november 2006 De hubo is inderdaad een goede optie. Er zit er een op de Amsterdamse straatweg en een bij het griftpark. Succes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 7 november 2006 Author Report Share Posted 7 november 2006 Bedankt voor de tips jongens! Dit moet goed genoeg zijn. Toine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 7 november 2006 Report Share Posted 7 november 2006 Als je het echt wilt ik heb thuis een deWalt zaagtafel staan. Als je deze kant opkomt mag je best een keer een middagje komen zagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 7 november 2006 Author Report Share Posted 7 november 2006 Als je het echt wilt ik heb thuis een deWalt zaagtafel staan. Als je deze kant opkomt mag je best een keer een middagje komen zagen. Hartelijk bedankt voor het aanbod, maar het is dus niet voor mijzelf, maar voor een klant in Utrecht die ze zelf gaat bouwen. Voor mijn eigen bouwsels heb ik een heel goed adres hier vlakbij; ik heb overwogen om zelf een tafel te kopen, maar dat loont de moeite (nog) niet. Dan moet ik allereerst hele platen vervoeren en daar heb ik de middelen niet voor...... Toch bedankt, Toine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts