Guest Jeroen2 Posted 20 juni 2001 Report Share Posted 20 juni 2001 Ik ben opzoek naar een betaalbare subwoofer (max. 2000) voor zowel audio als Home Cinema. Ik heb wat merken gezien als b.v. Rell, maar welke klinkt goed bij mijn infinity overtures? Mzzl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KicK Posted 21 juni 2001 Report Share Posted 21 juni 2001 Hoi Jeroen, lastig! Wat je eigenlijk moet doen is een audiozaak vinden die je de mogelijkheid biedt om verschillende sub's bij jouw thuis uit te proberen. Elke sub klinkt weer anders en aangezien je dat verschil het beste met jouw muziek in jouw huiskamer kunt horen kun je bepalen welke de beste combinatie is. PS. op deze manier heb ik bij Botman in Hoorn de REL StormIII gekocht. Wel boven jouw budget maar ik ben er zeer tevreden over. (en ook de manier waarop ze hun klanten behandelen!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen Leeflang Posted 21 juni 2001 Report Share Posted 21 juni 2001 De REL Strata III ligt binnen je budget. Deze heeft minder power dan de Storm III en gaat ook minder laag, maar speelt wel strakker (sneller) dan de Storm door de voledig gesloten kast construcitie, dus geen baspoort (met bijgeluiden en luchtweerstand). Deze eigenschap maakt deze sub zeer geschikt voor muziek en HT in niet al te grote ruimtes. De Strata III komt, wanneer er meer van geplaats worden, in tests vaak beter uit de test dan de hele dure REL subs, en dat wil toch wat zeggen. De REL subs zijn heel veelzijdig in te stellen waardoor ze zeer goed bij verschillende merken speakers geplaatst kunnen worden. Mvg. Jeroen Link to comment Share on other sites More sharing options...
rik Posted 21 juni 2001 Report Share Posted 21 juni 2001 Denk ook eens aan Velodyne, importeur is Wagner & Wagner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jeroen (2) Posted 22 juni 2001 Report Share Posted 22 juni 2001 Dank voor de reacies. Zeker de REL Strada staat op mijn lijstje, maar welke subs zouden jullie nog meer adviseren om mee te vergelijken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts