Jitze Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Volgende week ben ik een week vrij, ik zal mijn triode SE versterker aansluiten en er eens een paardagen naar luisteren. Maar eigenlijk zou je zoiets moeten meten met een spectrumanalayzer etc. maar voor dat soort meetappartuur heb ik helaas te weinig g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Ik weet niet of meetapparatuur nu echt zo veel helderheid zou brengen, kijk maar eens naar de discussies die ontstaan tussen meters en luisteraars. D Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 deze vond ik zo mooi om te zien dat ik em even moest plakken hier sp technology. time piece mini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 3 november 2008 Report Share Posted 3 november 2008 Ze zien er Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 5 november 2008 Report Share Posted 5 november 2008 there's no substitute for cubic inches he ik heb 17 oktober de laatste wijzigingen in mijn tuner aangebracht (wie eens een KT1100sd wil verbouwen krijgt het exacte recept), dus dat staat nu bijna 20 dagen te spelen. doorgaans begitn het ding na 30 dagen (!) weer echt te zingen. maar het is nu al meer dan acceptabel, afgemeten aan de SA11 cd speler (die sinds 22 augustus niet open geweest is). verdraaid lastig om het recept voor de tuner goed te krijgen, maar het gaat heel aardig vooruit. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 5 november 2008 Report Share Posted 5 november 2008 Zit al een paar dagen lekker te prutsen aan, een AT-2400 van een medecursist, het resultaat is verbluffend goed, mede dankzij die fraaie Vishay elco's, en d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Dit gaat eigenlijk over gisteravond, maar wilde ik toch nog even neertypen. Gisteravond even bij Mordante langs geweest in zijn nieuwe woning, een hele verbetering met waar hij hiervoor woonde. In zijn vorige woning vond ik wonderbaarlijk zijn Loopwerk(CEC)/DAC(Wadia 12) beter klinken dan wat de DT, een VPI Scout met Lyra Dorian deden. Toen heb ik verder niet op de instellingen van het element gelet omdat ik kwam om te luisteren. Wel viel me direct op dat het element toen bij iedere LP het eerste stuk doorschaatste tot zo'n 1-1,5 cm de plaat op. Dat duidde natuurlijk wel op een foute instelling. Op een foto die Mordante op het forum plaatste dacht ik te zien dat het element te ver naar voor stond. Dat bleek gezichtsbedrog, het bleek op een foto met de instelmal eronder zelfs een MM of 1,5-2 te ver naar achter te zitten. Omdat Mordante geen tijd had om dit te laten doen ivm een verhuizing is dat pas gisteravond dus beter ingesteld. Gewapend met afstelmal, testplaat, weegschaaltje en dubbele geodriehoek ben ik dus element en arm te lijf gegaan. Het element bleek niet alleen te ver naar achter te zitten, het zat ook nog niet 100% recht op de groef en stond stevig te licht afgesteld. Ook de arm stond iets achterover, wat een Dorian niet echt een beter klinkend element maakt, en de arm stond niet recht, hij hing iets naar de kant van het pookje waar je de arm mee van de plaat haalt. Dit allemaal dus goed ingesteld, zodat het element zo goed als alle testen op de testplaat met glans doorstond. Alleen de meest extreme test op de LP haalde het niet, maar dat heb ik nog met geen enkel element zien gebeuren. Ik heb wel heel wat goed afgestelde arm/element combinaties het een stuk minder zien doen dan dit. Uiteraard is er daarna ook nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 6 november 2008 Report Share Posted 6 november 2008 Ik had vandaag weer een audiofiele dag, leuk gepraat met Pieter van Tribute . Hij maakt hele mooie wellicht de mooiste transformatoren met amorfe kernen, dat is volgens hem ook ideaal voor PP versterkers omdat amorfe een snel materiaal is dat zorgt voor heel weinig 3e harmonische vervorming en een veel vlakkere zelfinductie. Je moet w Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 mijn audiofiele dag bestond uit wiskundebijles voor de kinders, intussen luisterend naar een snel mooier wordende tuner. bij mooie opnames op goede zenders doet het nou alles wat ik gehoopt had. met dien verstande dat door het inspelen het geluid nog voortdurend groter, voller, fijner en transparanter wordt. en ik constateer nu het laatste half uur dat de cd speler nog steeds beter wordt. Die Mundorf s/g/o's in de uitgang doen er lang over. maar geduld wordt wel beloond zo, geen klachten hier. met dank aan meneer Mundorf. (little or) nothing left to be desired (Johnny Guitar Watson) groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 De audiofiele dag bestond vandaag meer uit zeulen met verschillende apparaten dan uit luisteren, maar het uiteindelijke resultaat is er wel weer naar. Omdat ik toch zelden of nooit films kijk en slechts een enkele keer een (live) muziek DVD heb ik besloten dat de speakers naast de LCD TV daar toch weer weg gaan. De bijbehorende versterker dus ook. Die laatste, een pas aangeschafte LUA 6060C, ben ik eens mee gaan expirimenteren in de slaapkamer. Zo aangesloten zoals de Densen DM20&30 daar stonden was geen optie. De LUA past niet tussen het rek. Dat heb ik dus gesplitst, zoals het een tijdje terug ook stond. Het voordeel is dat het dan een stuk lager is en ook minder invloed heeft op hetgeen er uit de speakers komt. In eerste instantie de LUA snel aangesloten met de bedrading zoals het zat. Uurtje op laten warmen en gaan luisteren. Met zowel CD als LP klonk het absoluut niet naar mijn zin. Het was wat onrustig, weinig laag en vrij schel hoog. Ook het dieptebeeld was niet wat ik wil. Toen de hele boel maar eens los getrokken en andere kabels op andere plaatsen gestoken. De versterker had in eerste instantie een Harmonic Tech Pro ACII stroomkabel, dat is nu een Powerlab CU SE geworden. Van de CD-speler naar de versterker hing een vd. Huil The Jubilee, dat is nu een vd.Kul MC Silver IT65G geworden. De CD Speler had de Powerlab CU SE, dat is nu een SE Rhodium geworden. In de Aaron heb ik een langere, afgeschermde kabel naar de voeding gesoldeerd. De originele was niet afgeschermd en maar netaan lang genoeg, waardoor hij gelijk met een interlink liep. Nu alleen nog haaks op 1 van de 47Labs SOTA interlinks. Ook de Dual CS5000 is nu voorzien van een afgeschermde netkabel. Het resultaat mag er gelukkig wel zijn. Ik dacht dat het mooi klonk met de Densen versterkers, maar voor een slaapkamerinstallatie vind ik dit nog weer een stapje mooier. Het klinkt rustiger, met meer fundament en detail. Ik ben nu die "guitar factor" wel kwijt, wat ik erg mooi vond, maar voor de slaapkamer prefereer ik toch die rust die het nu geeft. Het ziet er nu dus zo uit: Op de plank rechtsboven ligt nog een waarschijnlijk DIY powercord wat ik van Mordante te leen heb. Dat ga ik morgen eens uitproberen achter de versterker en de CD-speler. Ik zie nu pas dat ik eerst wel even de swiffer over de spullen heen had mogen halen, maar na al dat zeulen en ompluggen had ik eigenlijk alleen nog zin om te luisteren, wat ik dus zo nog weer even ga doen. Dat afstoffen komt morgen wel weer. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 (little or) nothing left to be desired (Johnny Guitar Watson) Tijd (over) voor een cursus Dat "fiel" en meten en prima samen kunnen gaan heb ik vandaag meegemaakt Vandaag stond er een meet opstelling met deze preamp. Zie ook: http://www.mennovanderveen.nl/nl/mcml05.html Wat hebben we ondermeer gemeten: De riaa curve = extreem nauwkeurig nagenoeg vlak tussen 20hz en 20khz. De headroom = max uitsturing zonder merkbare vervorming op de scope. Bij 20hz rond de 40DB en bij 1khz en 10 khz 60db = erg groot. Ruis van de line- versterker = rond -120db Blokgolfweergave vrijwel ideaal Om niet te veel reclame te maken etc etc etc.... Even zonder gekheid, natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar de MCML05 vind ik is een verschrikkelijk knap en goed klinkende voorversterker. Ruis brom en microfonie -arm en d Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 Komt bij dat een upgrade met duurdere onderdelen, waarschijnlijk een slechter resultaat geeft Die kans acht ik vrij groot, na wat ik uitgeprobeerd heb met een ander ontwerp van vd.Veen, de Miracle ITA 45. Betere onderdelen gaven vooral slechter resultaat. Enkel met andere buizen heb ik toen wel verbetering gekregen. Vooral de stuurbuisjes was aardig wat op te winnen, maar ook met andere EL34's vond ik het mooier worden. De Sovtec's die erin zaten vond ik wat levenloos in dat ontwerp. Met JJ en Svetlana werd het wat sprankelender, en met Siemens werd het helemaal een mooie versterker. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 Die kans acht ik vrij groot, na wat ik uitgeprobeerd heb met een ander ontwerp van vd.Veen, de Miracle ITA 45. De ITA 45 is speciaal ontworpen voor een EL34 eindbuis, het heeft g Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 Die kans acht ik vrij groot, na wat ik uitgeprobeerd heb met een ander ontwerp van vd.Veen, de Miracle ITA 45. De ITA 45 is speciaal ontworpen voor een EL34 eindbuis, het heeft g Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 nou de bronnen op orde lijken te zijn (holy mother wat staat die tuner te zingen), heb ik nog wat in petto voor de voorversterker (als eerste nog ff klakkeloos pana FC's plakken, een rijtje kleintjes in plaats van de enkele grote die er staat). wil ik daarna nog meer muziek (uit het versterkingsdeel) dan is het inderdaad cursustijd, mijn ideeen raken op groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 NOS buizen zijn natuurlijk harstikke mooi, maar vaak heb ik er het geld niet meer voor over en koop ik nieuwe Voor mijn PP versterker beneden kocht ik op een radiomarkt een gematched kwartet EL34 van EH voor 60 euro de 4. Dat wordt aangestuurd door NOS Philips ECC81 van 8 euro per stuk, kijk d Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 aaah .... herinneringen .... voor ik de KT1100sd kocht voor een prikkie, had ik een KT1100. laatste exemplaar dat in 1984 nieuw te vinden was, bij De Groef gekocht. prachtig vond ik m. en mooi geluid. alleen de afstemcondensator gaf steeds meer problemen, tot ie onbruikbaar was. veel plezier ermee, mooie dingen! groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 november 2008 Report Share Posted 8 november 2008 afstemcondensator gaf steeds meer problemen, tot ie onbruikbaar was. Dat hebben veel tuners, schoonmaken en opnieuw "invetten" dan kan hij er weer jaren tegenaan.... oxidatie komt helaas terug Groet, jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 hm ja, maar ik vind de presets van de kt1100sd wel erg handig, en zit geen draaicondensator in. en de sd is erg stil, als er iets ruist is het de opname. toen ik de kt1100 kocht, stond de sd net de op de schappen, maar was een stuk duurder. is een droom gebleven. nou heb ik m groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 november 2008 Author Report Share Posted 9 november 2008 Niet echt audiofiel, maar toch goed bezig geweest. De huiskamerset staat nu in de daarvoor gemaakte kast. De TV achter een schuifdeur, de kachel naast de TV en de oude DM2a's daar links en rechts naast. Vooral de speakers... wat een geluk dat ik die bewaard heb. In eerste instantie wilde ik n.l. de Piedpipers voor de kast plaatsen. Maar met al de apparatuur en kachel werd het toch wel erg druk op de 3,15 m. Vandaar heb ik een tijdje geleden de B&W's weer een naar beneden gehaald en deze helemaal in de hoek geplaatst. met deze speakers bleek dat goed mogelijk, omdat ze redelijk "dun" in het laag zitten. Door het in de hoek plaatsen klopt het tonaal een stuk beter. Zeker wanneer volume op TV en huiskamerniveau staat. Het moet allemaal nog 'n beetje worden afgewerkt en er moeten uiteraard nog eierdoppen onder de speakers. Hierdoor komen ze wat hoger op de plank te staan waardoor ze wat slanker lijken. De Piadpipers staan nu te wachten op een nieuwe eigenaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 Vandaag heb ik me maar weer eens bezig gehouden met een powercord vergelijk in de slaapkamer. Niet omdat ik ontevreden ben met wat er nu staat en aan bekabeling achter zit, maar omdat ik een powercord van Mordante mocht lenen en altijd nieuwsgierig ben. Het is waarschijnlijk een DIY powercord. Mordante heeft het via internet van iemand gekocht, en weet helaas ook de opbouw van de kabel niet. Het ziet er iig wel indrukwekkend uit: Hier met een gewoon, niet afgeschermd stuk draad met stekker van een "Gamma" stekkerblok. Als eerste heb ik deze kabel achter de AVM Evolution CD2 gedaan ipv een Powerlab SE Rhodium. Wat direct opviel was een wel heel erg aangezette bass. Nu heb ik in de slaapkamer al zeker geen tekort aan laag, ondanks de niet te grote monitoren (AVI Pro 9+), maar met deze kabel achter de CD speler leek het wel of ik mijn JMR Cantate's had neergezet. Op wat hoger volume voel ik dan gewoon een druk in mijn oren. Nu hoor ik alweer mensen denken: "Jaja, door een ander powercord zoveel meer bass dat het grotere speakers lijken??? " Ja, het leek alsof er een subwoofer, behoorlijk te hard ingesteld bij gezet was. Ik wist dat er behoorlijk wat verschil te behalen is met verschillende powercords, maar dit had ik echt nog nooit meegemaakt. Wat verder luisteren bleek dat, mss wel door die aangezette bass, het breedte-, diepte- en hoogte-beeld een stuk kleiner leken dan wat ik met de andere powercord hoorde. Ook microdetails zoals het geluid van het houten stokje op een bekken, het dichtslaan van een klep op een clarinet en dat soort geluiden waren behoorlijk moeilijker te volgen. De kabel daar dus weer losgekoppeld en de Powerlab weer terug gedaan. Om mezelf ervan te overtuigen dat het verschil er werkelijk was en geen illusie heb ik uiteraard de zelfde muziek nogmaals geluisterd, en ja, dat overdreven laag was weer weg en de details en ruimte informatie weer terug. Hierna de LUA 6060C uitgezet, de Powerlab CU SE eruit en de DIY kabel erin. Uiteraard de LUA weer een uurtje op laten warmen voordat ik weer ging luisteren. Eigenlijk had ik hier ook een aangezet laag verwacht. Waarom weet ik niet, want ieder component reageerd anders op verschillende kabels is mijn ervaring tot nu toe. Die ervaring werd hier weer eens bevestigd. Er was absoluut geen aangezette bass, maar juist zo slap als een natte vaatdoek. Het geheel werd zo traag als dikke poep door een kleine trechter omhoog. Niet te verwarren met rust in het geluid, maar werkelijk slaapverwekkend traag, zonder enige vorm van microdetails. Nu zul je zeggen:"Ideaal voor in de slaapkamer", maar het is niet mijn bedoeling om binnen 3 minuten luisteren alweer in slaap te vallen. Van welk materiaal de kabel gemaakt is weet ik niet (Mordante gaf aan het ook niet te weten) maar ik vermoed, op mijn ervaringen met powercords afgaande, dat er behoorlijk dikke koperen geleiders met een PVC achtige isolatie in zitten. Zo te voelen en zien tegen het licht omhult met verwarmingsbuis isolatiepijp. De kabel is zo stug als maar mogelijk. Je moet dus wel wat ruimte achter de set hebben om hem kwijt te kunnen, maar dat is in mijn slaapkamer geen probleem, en bij mordante zal dat ook geen probleem vormen. Hij gaat dus binnekort weer terug naar Mordante, en ben wel benieuwd wat het in zijn huidige set doet, maar vermoed dat er daar ook wel iets beters voor te vinden zal zijn. Bij mij zit het nu iig weer zo achter de set: En zo zal het voorlopig ook wel blijven vermoed ik. Gebruikte apparatuur: - LUA 6060C versterker met originele EH buizen. - AVM Evolution CD2 - Dual CS5000 met Goldring 1042 en vd.Hul zilver armbekabeling. - Aaron Phono Module II - AVI Pro 9+ speakers. Gebruikte kabels: - Powerlab SE Rhodium aan de CD-speler - Powerlab CU SE aan de versterker - Belden afgeschermde kabel aan de DT en phonopre - van den Hul MC Silver IT65G interlink van CD-speler naar versterker - 47Labs OTA interlinks met Furutech pluggen van DT naar RIAA VV en vandaar ook naar de versterker. - LUA Blue Reference speakerkabels. Mvg. Miracle. P.S. Ik zie dat het weer een stuk langer is geworden dan de bedoeling. Excuses daarvoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 P.S. Ik zie dat het weer een stuk langer is geworden dan de bedoeling. Excuses daarvoor. Geeft niks, Wel leuk om te lezen dat een powercord zo veel kan doen. Wel een mooie set en zeker voor in een slaapkamer. Ik ben bang dat als zo iets bij mij in de slaapkamer zou staan er weinig geslapen werd. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 P.S. Ik zie dat het weer een stuk langer is geworden dan de bedoeling. Excuses daarvoor. Geeft niks, Wel leuk om te lezen dat een powercord zo veel kan doen. Wel een mooie set en zeker voor in een slaapkamer. Ik ben bang dat als zo iets bij mij in de slaapkamer zou staan er weinig geslapen werd. Groetjes George Ja, ik blijf me verbazen wat een powercord kan doen met het geluid. Het zou theoretisch alleen wat storing uit het net kunnen filteren, en kleine oneffenheden in de frequentie kunnen tegengaan, maar dat zou niet zulke verschillen moeten kunnen geven. Wat de werkelijke oorzaak is weet ik niet, wil ik niet eens weten en wil ik ook en zeker niet hear een discussie over aangaan of aanzwengelen. Ik schrijf enkel mijn ervaringen die ik met anderen wil delen. Dat je weinig zal slapen met zo'n set in de slaapkamer was hier in het begin ook veelvuldig aan de orde. Na verloop van tijd went alles (behalve een vent, maar daar zijn sommige mensen het nog niet over eens ), en dus ook zo'n installatie in de slaapkamer. Ik vind het heerlijk om ook in de slaapkamer naar mooie muziek te luisteren. Vaak een CD os LP voor ik ga slapen, en in de weekenden als ik net wakker word ook eerst in de slaapkamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 9 november 2008 Author Report Share Posted 9 november 2008 De XTC kabels die ik lang geleden eens mocht vergelijken met gewone afgeschermde kabels hadden hetzelfde effect. Ik zal eens zoeken of ik er nog iets van kan vinden. Heel erg "romantisch" zeg maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 9 november 2008 Report Share Posted 9 november 2008 Vandaag heb ik me maar weer eens bezig gehouden met een powercord vergelijk in de slaapkamer. Niet omdat ik ontevreden ben met wat er nu staat en aan bekabeling achter zit, maar omdat ik een powercord van Mordante mocht lenen en altijd nieuwsgierig ben.Het is waarschijnlijk een DIY powercord. Mordante heeft het via internet van iemand gekocht, en weet helaas ook de opbouw van de kabel niet. Het ziet er iig wel indrukwekkend uit: Hier met een gewoon, niet afgeschermd stuk draad met stekker van een "Gamma" stekkerblok. Als eerste heb ik deze kabel achter de AVM Evolution CD2 gedaan ipv een Powerlab SE Rhodium. Wat direct opviel was een wel heel erg aangezette bass. Nu heb ik in de slaapkamer al zeker geen tekort aan laag, ondanks de niet te grote monitoren (AVI Pro 9+), maar met deze kabel achter de CD speler leek het wel of ik mijn JMR Cantate's had neergezet. Op wat hoger volume voel ik dan gewoon een druk in mijn oren. Nu hoor ik alweer mensen denken: "Jaja, door een ander powercord zoveel meer bass dat het grotere speakers lijken??? " Ja, het leek alsof er een subwoofer, behoorlijk te hard ingesteld bij gezet was. Ik wist dat er behoorlijk wat verschil te behalen is met verschillende powercords, maar dit had ik echt nog nooit meegemaakt. Wat verder luisteren bleek dat, mss wel door die aangezette bass, het breedte-, diepte- en hoogte-beeld een stuk kleiner leken dan wat ik met de andere powercord hoorde. Ook microdetails zoals het geluid van het houten stokje op een bekken, het dichtslaan van een klep op een clarinet en dat soort geluiden waren behoorlijk moeilijker te volgen. De kabel daar dus weer losgekoppeld en de Powerlab weer terug gedaan. Om mezelf ervan te overtuigen dat het verschil er werkelijk was en geen illusie heb ik uiteraard de zelfde muziek nogmaals geluisterd, en ja, dat overdreven laag was weer weg en de details en ruimte informatie weer terug. Hierna de LUA 6060C uitgezet, de Powerlab CU SE eruit en de DIY kabel erin. Uiteraard de LUA weer een uurtje op laten warmen voordat ik weer ging luisteren. Eigenlijk had ik hier ook een aangezet laag verwacht. Waarom weet ik niet, want ieder component reageerd anders op verschillende kabels is mijn ervaring tot nu toe. Die ervaring werd hier weer eens bevestigd. Er was absoluut geen aangezette bass, maar juist zo slap als een natte vaatdoek. Het geheel werd zo traag als dikke poep door een kleine trechter omhoog. Niet te verwarren met rust in het geluid, maar werkelijk slaapverwekkend traag, zonder enige vorm van microdetails. Nu zul je zeggen:"Ideaal voor in de slaapkamer", maar het is niet mijn bedoeling om binnen 3 minuten luisteren alweer in slaap te vallen. Van welk materiaal de kabel gemaakt is weet ik niet (Mordante gaf aan het ook niet te weten) maar ik vermoed, op mijn ervaringen met powercords afgaande, dat er behoorlijk dikke koperen geleiders met een PVC achtige isolatie in zitten. Zo te voelen en zien tegen het licht omhult met verwarmingsbuis isolatiepijp. De kabel is zo stug als maar mogelijk. Je moet dus wel wat ruimte achter de set hebben om hem kwijt te kunnen, maar dat is in mijn slaapkamer geen probleem, en bij mordante zal dat ook geen probleem vormen. Hij gaat dus binnekort weer terug naar Mordante, en ben wel benieuwd wat het in zijn huidige set doet, maar vermoed dat er daar ook wel iets beters voor te vinden zal zijn. Bij mij zit het nu iig weer zo achter de set: En zo zal het voorlopig ook wel blijven vermoed ik. Gebruikte apparatuur: - LUA 6060C versterker met originele EH buizen. - AVM Evolution CD2 - Dual CS5000 met Goldring 1042 en vd.Hul zilver armbekabeling. - Aaron Phono Module II - AVI Pro 9+ speakers. Gebruikte kabels: - Powerlab SE Rhodium aan de CD-speler - Powerlab CU SE aan de versterker - Belden afgeschermde kabel aan de DT en phonopre - van den Hul MC Silver IT65G interlink van CD-speler naar versterker - 47Labs OTA interlinks met Furutech pluggen van DT naar RIAA VV en vandaar ook naar de versterker. - LUA Blue Reference speakerkabels. Mvg. Miracle. P.S. Ik zie dat het weer een stuk langer is geworden dan de bedoeling. Excuses daarvoor. Natuurlijk zijn er geen verschillen tussen gewone standaard-en wat duurdere netkabels want de 220/230 volt komt met een kabel binnen van ik denk 4mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts