Guest tubejack Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Na modificatie met 6 onderdelen klinkt mijn CD-713 zo goed dat ik twijfel of er nog "betere" spelers zijn in het betaalbare segment... Dan te bedenken dat deze speler ooit 100euro of zo in de opruiming heeft gekost Het is mogelijk om met simpele middelen, een meer dan fatsoenlijk geluid te produceren. Kennelijk is een laser van nature perfect...... Voor audiofielen is dit natuurlijk niet interessant Less = sometimes more Wie durft A/B vergelijken Niet ABX maar relaxed A/B een hele dure speler m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Wie durft A/B vergelijken Niet ABX maar relaxed A/B een hele dure speler m Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 vanuit Frankrijk op de open wireless van een dichtbij gelegen hotel : kom maar gezellig langs na mijn vakantie Jack, ben heel benieuwd. we pm'en wel over 1,5 week. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Lijkt me leuk Jack. Kan ik direct je nieuwe speakers beluisteren. Zondag iets te doen? Helaas wel.... volgende week zondag is een optie. Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 21 juli 2009 Report Share Posted 21 juli 2009 Lijkt me leuk Jack. Kan ik direct je nieuwe speakers beluisteren. Zondag iets te doen? Helaas wel.... volgende week zondag is een optie. Groet, Jack Je hebt PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 22 juli 2009 Report Share Posted 22 juli 2009 Veel plezier met A/B 'en Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langspeelplaat Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 Vandaag is de 2e eindversterker aangekomen. Het ziet er gaaf uit maar het klinkt nog veel beter. De 2e versterker is van een net wat andere oplage omdat de letters aan de voorkant groter zijn en de led's feller. Het is een verschil van dag en nacht. De driade's hadden dit echt nodig ( ze zijn van natura vrij ingetogen). Het is veel grootser geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 goed te horen LP'tje hier zijn de vrouw en kinderen een dag weg. de muziek staat al aan sinds 10 uur. je vergeet bijna te eten. set kan net wat harder dan wanneer alles boven ligt te slapen en het geluid is vandaag pure klasse. lekker veel gitaarmuziek, oud, nieuw. zappa,slayer,NIN,black keys en nu ga ik een klassiek blokje inbouwern met geister trio en wat dingen van faure Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 en nu ga ik een klassiek blokje inbouwern met geister trio en wat dingen van faure Dat heb ik vorige week gedaan, en dat klinkt verbazend goed. Compleet gereviseerd '77 2,8L 6Cil. Ford Mustang blok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 ah! u zijt wakker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 en nu ga ik een klassiek blokje inbouwern met geister trio en wat dingen van faure Dat heb ik vorige week gedaan, en dat klinkt verbazend goed. Compleet gereviseerd '77 2,8L 6Cil. Ford Mustang blok. Ik wil niet zeuren hoor, maar hoort een Ford Mustang geen V8 te hebben? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 en nu ga ik een klassiek blokje inbouwern met geister trio en wat dingen van faure Dat heb ik vorige week gedaan, en dat klinkt verbazend goed. Compleet gereviseerd '77 2,8L 6Cil. Ford Mustang blok. Ik wil niet zeuren hoor, maar hoort een Ford Mustang geen V8 te hebben? Henrie, Ze zijn er in verschillende uitvoeringen dus ook in 6 cilinder en 8 cilinder ook een heleboel verschillende cc van veel tot heel veel en nog meer. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 Ik wil niet zeuren hoor, maar hoort een Ford Mustang geen V8 te hebben? Niet uit deze periode ('74 - '78). De Mustang II is ook met een V8 uitgerust geweest, maar die had zelfs minder PK's dan de V6. 5L V8 had 179Pk, deze 185Pk. (Op het net zijn er ook andere waardes te vinden, maar wat ik hier schrijf is wat er op de offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 Ik wil niet zeuren hoor, maar hoort een Ford Mustang geen V8 te hebben? Niet uit deze periode ('74 - '78). De Mustang II is ook met een V8 uitgerust geweest, maar die had zelfs minder PK's dan de V6. 5L V8 had 179Pk, deze 185Pk. (Op het net zijn er ook andere waardes te vinden, maar wat ik hier schrijf is wat er op de offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 Toch hoort er voor mijn gevoel een V8 in zo'n wagen. Een grote, met veel te weinig vermogen voor zoveel cilinderinhoud maar wel zo'n geluid dat er een kolk in de benzinetank draait, elke keer als je het gas intrapt Vrees niet, een V6 met lange slag klinkt niet veel anders dan een V8. ....en ook met deze V6 heb je een draaikolk in de tank wanner het gas naar de bodem gaat, en zo klinkt het dan ook. Zeker nu met een opgeslepen nokkenas en aangepaste carb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 juli 2009 Report Share Posted 26 juli 2009 (edited) Ik heb vanmiddag de hele middag muziek gedraaidt via mijn gemodificeerde Philips CD-713. Allan Parson daar heb ik een dubbel cd van met nummers van veel van hun werk Iets andere hoes EVA 74521 102672 en dat klinkt ongelofelijk goed, zo mooi heb ik deze groep nog nooit gehoord en dat via een spelertje van 12euro50 van de Marktplaats winkel hier uit Zaandam samen met 15...20 euro onderdelen en een uurtje geprutst Het klinkt ZO GOED dat ik zelfs niet meer overweeg een dure speler te kopen met een Philips CD-Pro2 loopwerk.... Edited 26 juli 2009 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 juli 2009 Report Share Posted 27 juli 2009 Vandaag (eindelijk) begonnen met het bouwen van de UL-40S2 voor mijn dochters nieuwe woning. Omdat ik gelijk de meeste modificaties van de afgelopen jaren meeneem was het even een puzzeltje omdat sommige onderdelen anders zijn. Deze van der Veen, krijgt o.a. mee, een tweak van van der Heide, Tent/VDV autobias en de Tent/VDV smoorspoel. en natuurlijk 6550 buizen. Ik vind het bouwpakket n Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 27 juli 2009 Report Share Posted 27 juli 2009 Welke 6550 gebruik je, Jack? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 Welke 6550 gebruik je, Jack? Svetlana Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 Ik heb vanmiddag de hele middag muziek gedraaidt via mijn gemodificeerde Philips CD-713.Allan Parson daar heb ik een dubbel cd van met nummers van veel van hun werk Iets andere hoes EVA 74521 102672 en dat klinkt ongelofelijk goed, zo mooi heb ik deze groep nog nooit gehoord en dat via een spelertje van 12euro50 van de Marktplaats winkel hier uit Zaandam samen met 15...20 euro onderdelen en een uurtje geprutst Het klinkt ZO GOED dat ik zelfs niet meer overweeg een dure speler te kopen met een Philips CD-Pro2 loopwerk.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 gefeliciteerd jackgenieten maar dan Dankje Robin, genieten kan ik als de beste .... w Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 gefeliciteerd jackgenieten maar dan Dankje Robin, genieten kan ik als de beste .... w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 zou je op je site geen foto's plaatsen van je set met de PP,Die Translators zijn achterhaald Ik heb het aan mijn poes gevraagd..... maar "madame" verdomd het om te poseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 Welke 6550 gebruik je, Jack? Svetlana Bart Ha mooi die worden vaak de 'beste' genoemd. Ik heb er net een paar van Sovtek voor mijn gitaarversterker in huis gehaald. Het moet niet te 'hifi-erig' worden natuurlijk Hoe heb je ze gebiast? Ik denk dat ik 50 mA ga doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 28 juli 2009 Report Share Posted 28 juli 2009 zou je op je site geen foto's plaatsen van je set met de PP,Die Translators zijn achterhaald Ik heb het aan mijn poes gevraagd..... maar "madame" verdomd het om te poseren Tsja, poseren met een krasvrije krabpaal... Ik zou het ook niet doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts