mumsoft Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Het resultaat in geluid: Haast niets. Alleen de plaatsing is weer duidelijker en wat dieper geworden. Mvg. Miracle. Het ziet er mooi en opgeruimd uit zo. Maar ik zou de televee ook op het meubel zetten en aansluiten op de versterker. Dan heb je eindelijk behoorlijk geluid uit dat platte bakje, en wie weet ga je dan vaker kijken. Er zijn nu prachtige series te zien. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 oktober 2009 Author Report Share Posted 30 oktober 2009 Nee verwacht het ook niet, vind Guido Tent een bijzonder aardige vent met veel kennis en prachtige producten, maar stevig geprijsd. Neem b.v. zijn cd-speler van 3000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Hee, het komt niet vaak voor dat ik het met Jack oneens ben. Nu dus wel. Ik vind de Tentlabs producten elke cent waard. En de cd speler is toch echt wel een heel stuk beter dan een commercieel product uit de 500-1000 euro klasse. Daarnaast zijn de spullen gebouwd als een tank en dus erg duurzaam. Robuust. Ook dat is wat waard. Een echte muziekliefhebber koopt dus deze producten van Tent, en loopt met grote boog om de onnodig veel duurdere prijsklasse heen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Hee, het komt niet vaak voor dat ik het met Jack oneens ben. Nu dus wel. Ik vind de Tentlabs producten elke cent waard. En de cd speler is toch echt wel een heel stuk beter dan een commercieel product uit de 500-1000 euro klasse. Daarnaast zijn de spullen gebouwd als een tank en dus erg duurzaam. Robuust. Ook dat is wat waard. Een echte muziekliefhebber koopt dus deze producten van Tent, en loopt met grote boog om de onnodig veel duurdere prijsklasse heen ! neem je jezelf nu ook echt serieus? geen emoticon vergeten met een knipoog of die zijn tong uitsteekt? want als je dit echt meent zoals je het schrijft................. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 M44, ik ben inderdaad niets vergeten hierboven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 dus jij beweerd met droge ogen dat iemand die geen tentlab spullen koopt of heeft ...dus geen echte muziekliefhebber is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 dus jij beweerd met droge ogen dat iemand die geen tentlab spullen koopt of heeft ...dus geen echte muziekliefhebber is? nee, ik beweer dat een muziekliefhebber niet meer nodig heeft dan Tentlabs apparatuur. Dat beweer ik. En waar moet ie dan z'n luidsprekers vandaan halen? tja, daar heb ik ook wel een antwoord op. En deze laatste zin verdient wel een Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 oktober 2009 Author Report Share Posted 30 oktober 2009 dus jij beweerd met droge ogen dat iemand die geen tentlab spullen koopt of heeft ...dus geen echte muziekliefhebber is? nee, ik beweer dat een muziekliefhebber niet meer nodig heeft dan Tentlabs apparatuur. Dat beweer ik. En waar moet ie dan z'n luidsprekers vandaan halen? tja, daar heb ik ook wel een antwoord op. En deze laatste zin verdient wel een Een goed kompas wijst altijd naar het Noorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 dus jij beweerd met droge ogen dat iemand die geen tentlab spullen koopt of heeft ...dus geen echte muziekliefhebber is? nee, ik beweer dat een muziekliefhebber niet meer nodig heeft dan Tentlabs apparatuur. Dat beweer ik. En waar moet ie dan z'n luidsprekers vandaan halen? tja, daar heb ik ook wel een antwoord op. En deze laatste zin verdient wel een Een goed kompas wijst altijd naar het Noorden. En het leukste is dat elke muziekliefhebber zelf bepaald waarmee ie van zijn muziek geniet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 En het leukste is dat elke muziekliefhebber zelf bepaalt waarmee ie van zijn muziek geniet. Ja, gek he. Maar als je er nu totaal geen sjoeger verstand van hebt, of als je 2 linkerhanden hebt, en je wilt in 1x klaar zijn....en niet luisteren naar al die nijsweusjes op het hear forum.... Ik blijf bij mijn stelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 dus jij beweerd met droge ogen dat iemand die geen tentlab spullen koopt of heeft ...dus geen echte muziekliefhebber is? nee, ik beweer dat een muziekliefhebber niet meer nodig heeft dan Tentlabs apparatuur. Dat beweer ik. En waar moet ie dan z'n luidsprekers vandaan halen? tja, daar heb ik ook wel een antwoord op. En deze laatste zin verdient wel een jaja geef er maar weer een draai aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 En het leukste is dat elke muziekliefhebber zelf bepaalt waarmee ie van zijn muziek geniet. Ja, gek he. Maar als je er nu totaal geen sjoeger verstand van hebt, of als je 2 linkerhanden hebt, en je wilt in 1x klaar zijn....en niet luisteren naar al die nijsweusjes op het hear forum.... Ik blijf bij mijn stelling. dat doe je niet. je draait Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 En het leukste is dat elke muziekliefhebber zelf bepaald waarmee ie van zijn muziek geniet. Ja, gek he. Maar als je er nu totaal geen sjoeger verstand van hebt, of als je 2 linkerhanden hebt, en je wilt in 1x klaar zijn....en niet luisteren naar al die nijsweusjes op het hear forum.... Ik blijf bij mijn stelling. En volgens mijn ervaringen doen velen met heel veel minder heel erg veel genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 (...) dat doe je niet. je draait Deze draait zelfs naar alle kanten... Ieder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Wanneer dat ding beter klinkt dan een CD speler van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 oktober 2009 Author Report Share Posted 30 oktober 2009 Wanneer dat ding beter klinkt dan een CD speler van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seed7 Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Hier Hans, als jij enige invloed hebt bij die club, zwarte tekst op donkergrijze achtergrond is niet erg leesbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Maar ja wie ben ik... Jack Wie jij bent....in mijn ogen ben je iemand die zelf dusdanig handig is dat door die handigheid de vergelijking een beetje mank gaat. Kant en Klare DIY kits zijn ook bedoeld voor de minder handigen, Jack. Een goede elektronicus kent de prijzen, en weet het vaak voor minder geld wel na te bouwen. En de ECC88 was toch juist een van de meest lineaire buizen ? Dat andere buizen wellicht beter klinken, komt dat niet omdat ze juist minder lineair zijn en dus de waarheid vervalsen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 30 oktober 2009 Author Report Share Posted 30 oktober 2009 Hier Hans, als jij enige invloed hebt bij die club, zwarte tekst op donkergrijze achtergrond is niet erg leesbaar. Tja.. nou je het zegt. Ik zal eens vragen of de achtergrond niet wat lichter kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Hier heb ik mogen horen hoe het klonk.En dat klonk ver boven het gemiddelde. Wanneer men mij had verteld dat er een set van Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Jack, wat heb jij dan voor buis in je versterker Ik dacht dat je onder de noemer ecc88 ook de e88cc en 6922 schaarde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Jack, wat heb jij dan voor buis in je versterker Ik dacht dat je onder de noemer ecc88 ook de e88cc en 6922 schaarde. Zeker..... Maar in mijn UL40-S2 bedoel je? JJ E88CC dat vind ik een redelijke buis, meer ook niet. Ze staan fatsoenlijk ingesteld. Het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 dus jij beweerd met droge ogen dat iemand die geen tentlab spullen koopt of heeft ...dus geen echte muziekliefhebber is? nee, ik beweer dat een muziekliefhebber niet meer nodig heeft dan Tentlabs apparatuur. Dat beweer ik. En waar moet ie dan z'n luidsprekers vandaan halen? tja, daar heb ik ook wel een antwoord op. En deze laatste zin verdient wel een nee dat beweer je niet . je beweert dat een muziekliefhebber niet minder nodig heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Goodtube & M44: get a room Tentlabs lijkt me een uitkomst voor de semi-doehetzellevert. Ik luister nu naar een prachtige nieuwe elpee met m'n zelfgemaakte spul wat vervormt en kleurt, maar ik zit keihard te genieten, het ontroert me. Da's m Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 30 oktober 2009 Report Share Posted 30 oktober 2009 Een ECC99 is b.v. m.i. een veel betere stuurbuis, maar die was er tijdens het ontwerp vanhet prototype de UL40 dacht ik nog niet.... Volgens mij klopt dat dat die er nog maar pas is. Zou dat een optie zijn om de versterker om te bouwen naar ecc99? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts