Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack
opamp? binnenkort in mijn tuner : http://www.audioupgrades.co.uk/burson.shtml

versie 2 maakt ook geen dc, dus eindcaps eruit. laat wel horen wat ik ervan vind.

Daar heb ik al naar zitten kijken, heel erg mooi gemaakt, ik dacht dat Jitze ze ook in zijn speler heeft.

Aan de andere kant bekruipt me dan weer zo' n gevoel..... waarom zoveel onderdelen? voor hooguit 5...10x versterking....

Ik heb even gemeten en er komt bij 1khz 0dB ongeveer 1volt top/top uit de dac en 2volt uit de opamp, dat moet toch simpeler

kunnen? Zomaar overslaan gaat niet want er zit een filter tussen de twee dubbele dac ' s en opamp buffertrap.

Affijn ik heb de AD-711' s weer teruggezet en het klinkt weer fijn :)

Vergeleken met mijn Pioneer alles speler met dac-trafo en 6189 buizentrap uit de MCML05.

M

oke

dus eigenlijk kan ik alles roepen wat ik wil hier.

zodra mensen daarop ingaan. een beetje brabbelen

en zodra mensen het niet met mijn gebrabbel eens zijn en dat laten blijken zit IK goed zolang Ik maar niet meer reageer.

en vervolgens word tegen de persoon die het er niet bij laat zitten dat er onzin word verkondigt gezegd dat ie op moet houden met zeuren?

zoiets?

Goodtube moet maar bekennen dat ie iets doms gezegd heeft of zichzelf corrigeren en dan hou ik pas op. punt

Ik zou hem toch eerst wat langer laten spelen voordat je het weer gaat veranderen ;)

Nee! De eerste indruk is de juiste!

(Althans: de kans dat die de juiste is, is groter...

Want "wat langer laten spelen" betekent: gewenning, verschuiving van de referentie.

Maar zelfs bij "de eerste indruk" geldt: het gehoor geeft de voorkeur aan overdrijving.

Dusss: Meten is weten! En w

miracle heeft geen punt....is geen muziekliefhebber......

arme miracle.

Ik wens je succes met volhouden van dat muziekliefhebber verhaal.

Begrijpend lezen blijkt best lastig te zijn, voor sommigen hear. En dan wordt de boel omgedraaid, nietwaar.

"Een echte muziekliefhebber koopt dus deze producten van Tent, en loopt met grote boog om de onnodig veel duurdere prijsklasse heen !"

Interpreteert bij jou dat iemand zonder Tentlabs geen muziekliefhebber is. En dat is een foutieve interpretatie. Goed lezen, vooral het laatste deel van die zin van mij <_<

als ik die producten dus niet koop ben ik geen echte muziekliefhebber. punt

dat staat er en niks anders en geen draaikont verhaal waarbij je de woorden een andere betekenis wil geven (wat je bedroevend afgaat by the way) zal dat veranderen.

maar gelukkig zal ik je er regelmatig aan herrineren tot je je woorden wat bijschaaft.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Modus_tollens

Overigens kan een niet muziekliefhebber best een Tent speler kopen

:D

dat 2e deel veranderd niets aan het eerste deel.

natuurliujk komt het jou goed uit om alleen op het 2e deel de focus te leggen.

snap ik

maar het 1e deel staat als een huis en is niet anders interpreteerbaar dan zoals ik het zeg.

JIj zegt dat een echte muziekliefhebber spullen koopt van Tent. punt

ik koop geen spullen van tent dus......vul maar in.......als je durft :lol:

snap ik

maar het 1e deel staat als een huis en is niet anders interpreteerbaar dan zoals ik het zeg.

De zin interpreteert niets anders dan dat je als muziekliefhebber niet duurder uit hoeft te zijn dan met een Tentlabs. Dat suggereert dat je niet meer nodig hebt. En dat suggereert eveneens dat je als muziekliefhebber het met minder ook moet kunnen doen. Zo ingewikkeld is die zin niet, hoor.

snap ik

De zin interpreteert niets anders dan dat je als muziekliefhebber niet duurder uit hoeft te zijn dan met een Tentlabs. Dat suggereert dat je niet meer nodig hebt. En dat suggereert eveneens dat je als muziekliefhebber het met minder ook moet kunnen doen. Zo ingewikkeld is die zin niet, hoor.

creatief met taal?

je moet de politiek in. familie van Donner zo te lezen ? B)

je suggereeert er maar op los.........

het is helemaal niet zo moeilijk goeielamp

gewoon even zeggen dat je het wat onhandig geformuleerd hebt en feitelijk iets anders bedoelde te zeggen :rolleyes:

creatief met taal?

je moet de politiek in. familie van Donner zo te lezen ? B)

je suggereeert er maar op los.........

Donner & Kebab ?

is dat een suggestie?

ik weet het bij jou anders niet meer.

je zegt iets maar suggereert dan weer iets wat ik er zelf middels projectie of gedachtenlezen uit moet halen.

verborgen booschappen e.d

ingewikkeld hoor

gewoon even zeggen dat je het wat onhandig geformuleerd hebt en feitelijk iets anders bedoelde te zeggen :rolleyes:

Nee, dat doe ik niet. Er is niets verdraaid aan wat ik bedoelde en nog steeds bedoel :P

Heren, heren,

Waar g

Nee, dat doe ik niet. Er is niets verdraaid aan wat ik bedoelde en nog steeds bedoel :P

dat kun je gewoon niet menen.

waarschijnlijk omdat ik je ge-quote heb denk je niet meer terug te kunnen.

ik haal alles weg wanneer jij toegeeft (want dat is het eigenlijk) dat je fout zat. :ph34r:

wel leuk dat je het continue probeerd af te schuiven om mijn gebrek aan verstand of leesvermogen.

is dat afleiding van het werkelijke probleem. namelijk dat jij nogal boute uitspraken kan doen. niet alleen dat je alle muziekliefhebbers diskwalificeert als muziekliefhebber, maar ook dat klassiek beter is om een audio set op te beoordelen. dat soort uitspraken. en zo zijn er nog wel straffere dingen die je over muziek hebt gezegd.

wil je dat ik even ga zoeken?

Heren, heren,

Waar g

Het gaat helemaal nergens over (behalve over kwetsbare ego's)

Ik denk dat bedoeld werd: een muziekhebber hoeft niet verder (lees duurder) te kijken dan de TL CD speler.

Noot van mijzelf. Ik vermoed dat er meerdere wegen naar Rome leiden (goedkoper of duurder). Voor ieder wat wils.

we zullen zien of dat hetgeen is hij bedoeld dan.

roepen dat het om ego's gaat is ook lekker makkelijk.

het is niks meer dan wat ik schrijf vanaf dat die uitspraak er stond.

ik vind het een foute uitspraak.

dat heb ik kenbaar gemaakt, zelfs met verbazing gereageerd dacht ik.

en toen is er een ontwijkende dans begonnen die niet aan mij valt toe te schrijven.

niks meer niks minder.

ik heb ook geen hekel aan goodtube....ik ken hem niet eens. maar die uitspraak vind ik heel erg fout. thats it.

Guest tubejack

Zo de kast is dicht :rolleyes:

Wat ik gedaan heb zijn relatief simpele ingrepen.

Nieuw CDM9 loopwerk.

Nieuw lade tandwiel.

Alle Black Gates verwijderd .

In het digitale voedings gedeelte Sanyo Os-Con.

In het analoge Vishay 136.

Koppelcondensator tussen de dac en uitgangs opamp Wima polycarbonaat. *

Koppelcondensator naar de uitgang Philips polycarbonaat. *

*(kun je ook Wima MKP10 voor nemen)

Hij speelt weer als nieuw :)

Oja hij staat nu ook aangesloten met een fatsoenlijke OFC interlink i.p.v. een dropveter.

D

Ik denk dat bedoeld werd: een muziekliefhebber hoeft niet verder (lees duurder) te kijken dan de TL CD speler.

Dat hoef je niet te denken, Duck, dat is precies wat er bedoeld wordt.

BIERTJE ?

aha

maar kan ie ook met goedkopere spullen af?

zou jij iemand een echte muziekliefhebber kunnen noemen die speelt met een philips 650?

Ik denk dat bedoeld werd: een muziekliefhebber hoeft niet verder (lees duurder) te kijken dan de TL CD speler.

Dat hoef je niet te denken, Duck, dat is precies wat er bedoeld wordt.

BIERTJE ?

aha

maar kan ie ook met goedkopere spullen af?

zou jij iemand een echte muziekliefhebber kunnen noemen die speelt met een philips 650?

Uiteraard! Heb je 'm door :rolleyes:

Alleen de bovengrens is aangegeven in de zin, niet de ondergrens.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...