Miracle. Posted 22 januari 2011 Report Share Posted 22 januari 2011 Hallo Bart, Goed bezig Vraagje waar heb jij de 50ua-0-50ua meters gekocht? Groet, Jack Gokje: Stuut en Bruin in Hagenesië. Moet je wel snel zijn. Ook die gaan helaas verdwijnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Hallo Bart, Goed bezig Vraagje waar heb jij de 50ua-0-50ua meters gekocht? Groet, Jack Gokje: Stuut en Bruin in Hagenesi Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Vraagje waar heb jij de 50ua-0-50ua meters gekocht? Uhh.. Ik weet niet waar je het over hebt? Maar helaas ja, nog een paar weken Stuut & Bruin, ik besef heel goed hoe erg dat is Op internet bestellen ligt mij niet zo, ben meer een spur of the moment type, spring ik op mijn fiets en sta ik een half uur later voor de toonbank om dan weer met een papieren zakje naar huis te gaan. Ik heb zin om bij mijn volgende bezoek mijn camera mee te nemen, om later met tranen in mijn ogen herinneringen op te halen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivan10 Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Lijkt me een goed plan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Damn, weer een monument (bijna) verloren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Damn, weer een monument verloren. Wegens enorm succes nog 1 maand verlenging tot en met: 26 februari 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Uhh.. Ik weet niet waar je het over hebt? RTFM Die zijn voor controle nodig, om er voor te zorgen/zien dat door beide EL-84's evenveel stroom gaat. Groetjes, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Uhh.. Ik weet niet waar je het over hebt? RTFM Die zijn voor controle nodig, om er voor te zorgen/zien dat door beide EL-84's evenveel stroom gaat. Groetjes, Jack O toch diè meter Ik heb in het artikel gezocht naar wat voor meter dat moest zijn en keek er compleet overheen Natuurlijk valt mijn oog er meteen op na jouw opmerking Stond wat meer in het begin dan ik verwachtte.. Ik heb dus nog geen meter. Nog een mooie aanleiding om naar Stuut te gaan. Als ze zoiets hebben.. Of Twenthe.. Maar goed, als ik heel erg doorpees kan ik misschien vanavond proefdraaien, doe ik het wel even met de multimetert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Het versterkerdeel is bijna klaar: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 23 januari 2011 Report Share Posted 23 januari 2011 Mooie strakke opbouw erg netjes zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 januari 2011 Report Share Posted 24 januari 2011 Hee Bart, je hebt mijn geheugen opgefrist! Ik begon en eindigde op mijn 11e met een Philips Pionier zelfbouw radio... De restanten hiervan liggen nog steeds ergens onderin de kast. En zo zag-ie eruit: Dat waren nog eens audiofiele dagen! M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 24 januari 2011 Report Share Posted 24 januari 2011 Je had geen soldeerbout? Of waren die kist kindervriendelijk gemaakt met boutjes ipv soldeer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 24 januari 2011 Report Share Posted 24 januari 2011 Ja, correct. Solderen heb ik pas op de middelbare school geleerd. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 24 januari 2011 Report Share Posted 24 januari 2011 Ik vind het wel een mooi montagesysteem. Het verschilt niet eens zo met de verende klemmetjes die mijn Philips 'experimenteerdoos' gebruikte. Maar daar kon je geen radio mee maken.. Dat 'oortje', heerlijk typisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruis Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 Hallo Bart, Goed bezig Vraagje waar heb jij de 50ua-0-50ua meters gekocht? Groet, Jack Gokje: Stuut en Bruin in Hagenesi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 ........... maar dan zonder dat (lichtelijk cynische) ge-OH dat je er bij S & B gratis bij kreeg. Dus waar moet ik in Den Haag nu heen? Radio Ster? Radio Twenthe? Dat cynische was alleen de oude baas, maar dat is wel heel lang geleden... Overigens die oude baas (en zijn vrouw helemaal) van Ster was 10x erger toen het nog een volgepakte dumpzaak met oude zooi was destijds. Dat wordt dus voortaan doorfietsen naar H.E.C. in de Molenstraat in Delft. En Harry, de baas daar, is altijd vrolijk en hartelijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 Ja, Harry lacht altijd, grappig figuur is dat Bij S&B zijn ze niet echt cynisch, maar vaak wel een beetje humeurig. Radio Twenthe, daar kom ik vaker, heeft meer buizenspul, maar heeft niet zo'n groot aanbod als S&B. En de baas daar, tsja, heeft de neiging om je je een beetje dom te laten voelen ofzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 Ja, Harry lacht altijd, grappig figuur is dat Ik was daar vorige week nog en kwam S&B even ter sprake. Hij is i.i.g. van plan om nog wel een tijdje door te gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 Gelukkig. En straks woon ik er ook wat dichter bij. @Jack: ik heb S&B gebeld over die meter, ze hebben wel zo'n meter voor gebruik in de auto -m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruis Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 ........... maar dan zonder dat (lichtelijk cynische) ge-OH dat je er bij S & B gratis bij kreeg. Dus waar moet ik in Den Haag nu heen? Radio Ster? Radio Twenthe? Dat cynische was alleen de oude baas, maar dat is wel heel lang geleden... Overigens die oude baas (en zijn vrouw helemaal) van Ster was 10x erger toen het nog een volgepakte dumpzaak met oude zooi was destijds. Dat wordt dus voortaan doorfietsen naar H.E.C. in de Molenstraat in Delft. En Harry, de baas daar, is altijd vrolijk en hartelijk. Pjotr, In ieder geval bedankt voor het Delftse adres. Want er rijdt vanuit Voorburg tegenwoordig zelfs een tram naar Delft Overigens was zelfs de ons ontvallen hifiwinkel van Stuut en Bruin (tegenwoordig weer een nagebouwd grachtenpand ) ooit een dumpzaak. Ik herinner me dat daar nog eens een zender/ontvanger uit een vliegtuig in de etalage stond. Op een ongelukkige dag heeft iemand dat ding gekocht en kennelijk op spanning gebracht. Met als gevolg dat een kwartier lang iedere radio-ontvangst in Den Haag onmogelijk was Ruis Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 25 januari 2011 Report Share Posted 25 januari 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 januari 2011 Report Share Posted 26 januari 2011 Vandaag weer een keer naar S&B geweest voor die meter. Helaas, de man aan de telefoon had me verkeerd verstaan en dacht dat ik een 30 Amp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 januari 2011 Report Share Posted 26 januari 2011 Ze zijn er wel..... hele mooie van Monacor Monacor PM2.50UA.1, Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 26 januari 2011 Report Share Posted 26 januari 2011 Hmm, dat ziet er goed uit Bedankt voor de tip Jack! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 januari 2011 Report Share Posted 27 januari 2011 Vandaag (eindelijk) het advies van Jitze opgevolgd En 2 Burson Single Opamp upgrade besteld voor mijn Rotel RCD-975. Net binnen 4 Mijn UL-40S2 ligt hiervoor uitelkaar, die wil ik extra netjes verbouwen. Dus weer de (kliko) Sharp Optonica SM-3000 neergezet. Deze is nu een beetje ingespeeld, zoal jullie weten heb ik er extreem mooie en duurzame onderdelen ingezet.... nadeel is het inspelen duurt ook..... weken Maar hij klinkt nu echt mooi, samen de de Rotel CD-speler en PP's Zo mooi dat je er uren naar kunt luisteren en dat vind ik bijzonder voor een transistor versterker. Niks geen "hardheid, korreligheid, geslis of ander "silicium gedoe" gewoon Muziek! Vanmiddag uren CD's gedraaid .... ben benieuwd wat die Burson modules gaan doen Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts