goodtube Posted 22 augustus 2011 Report Share Posted 22 augustus 2011 Na 3 weken van afzien (klussen ))))) eindelijk mijn luisterruimte weer een beetje op orde. Vandaag de Array set weer ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 22 augustus 2011 Report Share Posted 22 augustus 2011 Na 3 weken van afzien (klussen ))))) eindelijk mijn luisterruimte weer een beetje op orde. Vandaag de Array set weer ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 augustus 2011 Report Share Posted 22 augustus 2011 Flink geweest Jack. Mooi dat je het weer netjes hebt. Veel luisterplezier ! Dank je Patrick, na een dag of 3 standby te hebben gestaan klinkt het optimaal. Maar wat ik vanmiddag heb gehoord, vind ik al heel fijn. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 22 augustus 2011 Report Share Posted 22 augustus 2011 Wacht maar af als je je buizen versterker weer eens aansluit Ik verwacht dat die ook fijn klinkt. Met buizen is dat makkelijk Maar wat er nu staat, vind ik nog steeds razend knap. Gelukkig hoef ik niet te kiezen ...... Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 22 augustus 2011 Report Share Posted 22 augustus 2011 (...) en hoe fraai ook mijn vintage versterkers zijn .... (...) Beste Tubejack, Vintage versterkers? Bedoel je buizenversterkers uit het èchte buizentijdperk? Welke Radfords, Leaks, Rogers, Williamsons, McIntosh o.i.d. uit de jaren '40-'60 heb je bemachtigd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 23 augustus 2011 Report Share Posted 23 augustus 2011 Beste Spido, Nee helaas, ik moet het doen met wat meer moderne silicium varianten. Ook geen straf Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Wat ik bij Paul hoorde was rust ,rust en nog eens rust,bij de meeste hoor je de installatie,en bij paul was het beduidend minder,en die Driade, dat vond ik vroeger show kistjes maar nu niet en dat voor een monitor. Wollie gaat met trollensnot rommelen dat is zeker ,kijken wat het doet. Ik wordt hier zenuwachtig van. Ik mis kennelijk iets want het fenomeen Trollensnot is mij ontgaan.Dus graag man en paard noemen of naar verwijzen. Ik ken die Driades verder niet maar volgens mij is Rick Paap daarbij betrokken. Ik heb veel respect voor die man. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Mijn audiofiele dag van gister staat hier beschreven. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Wat ik bij Paul hoorde was rust ,rust en nog eens rust,bij de meeste hoor je de installatie,en bij paul was het beduidend minder,en die Driade, dat vond ik vroeger show kistjes maar nu niet en dat voor een monitor. Wollie gaat met trollensnot rommelen dat is zeker ,kijken wat het doet. Ik wordt hier zenuwachtig van. Ik mis kennelijk iets want het fenomeen Trollensnot is mij ontgaan.Dus graag man en paard noemen of naar verwijzen. Ik ken die Driades verder niet maar volgens mij is Rick Paap daarbij betrokken. Ik heb veel respect voor die man. Trollensnot is wolvet. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Wat ik bij Paul hoorde was rust ,rust en nog eens rust,bij de meeste hoor je de installatie,en bij paul was het beduidend minder,en die Driade, dat vond ik vroeger show kistjes maar nu niet en dat voor een monitor. Wollie gaat met trollensnot rommelen dat is zeker ,kijken wat het doet. Ik wordt hier zenuwachtig van. Ik mis kennelijk iets want het fenomeen Trollensnot is mij ontgaan.Dus graag man en paard noemen of naar verwijzen. Ik ken die Driades verder niet maar volgens mij is Rick Paap daarbij betrokken. Ik heb veel respect voor die man. Trollensnot is wolvet. M rc Yakes hou eens op ik denk in plaatjes . Ik zie nu al voor mij hoe dat van wol onttrokken wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Ik wordt hier zenuwachtig van. Ik mis kennelijk iets want het fenomeen Trollensnot is mij ontgaan Carl, Ontgaan? Heb je zeker geen post van Mumsoft gelezen de afgelopen twee jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Ik lees veel maar niet alles Hans. Daarbij heb ik het vorig jaar uiterst druk gehad. Ik meen wel eens gelezen te hebben dat die Bal Gehakt bezig is geweest met die van der Heijden ideeen. Maar wat er precies gebeurt is weet ik niet. Een linkje had ik en menig nieuwkomer dus wel gewaardeerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 ff kijken op audiofreaks.nl ik heb ook met dat spul gekliederd, en als je het ' inspelen' door bent wil je niet terug. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Ik lees veel maar niet alles Hans. Daarbij heb ik het vorig jaar uiterst druk gehad. Ik meen wel eens gelezen te hebben dat die Bal Gehakt bezig is geweest met die van der Heijden ideeen. Maar wat er precies gebeurt is weet ik niet. Een linkje had ik en menig nieuwkomer dus wel gewaardeerd. Geen enkele buitenstaander weet precies wat het is daarvoor moet je eerst "toetreden" als je "geaccepteerd" bent mag je ook meedoen ,en met termen gooien als gehakt trollensnot struktuur informatie. Je zelf veren in de kont steken met je set en een uitermate tevredenheids gevoel verkondigen Maar nooit het achterste van je tong laten zien het moet binnen de club blijven. sterk spul dat gehakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Gel*l. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Mee eens. Wie e.e.a. nu nog niet weet, moet toch eens langs een opticien Ik weet niet of het nog zo is, maar je hoefde alleen een mailtje naar BG te sturen. En kreeg het spul gratis thuis gestuurd. Mijn Array set vind ik nu echt subliem klinken, zonder snot maar wel met ideeën van H v/d H. Ik ben er heel blij mee, anderen inmiddels ook. Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Gel*l. M rc Wat is het dan? hoe word het gedaan ? Ik wil niet eens weten hoe het werkt en of het werkt. maar wat is het precies? Word het aangebracht ,ingestraald, ingewreven word er gesoldeerd, telepathie worden er seances gehouden ,is gehakt iets tastbaars of is het een filosofie? het is nu al jaren aan de gang en nog nooit heeft er iemand een echt antwoord op gegeven ja er word altijd naar links verwezen over van der Heiden en naar het verhaal van Berret maar ik zou echt niet weten wat nou precies gehakt is. mijn gevoel zegt dat het een of ander smeerseltje is maar wat is het dan? en hoe word het toegepast? Ik verwacht overigens geen antwoord ........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Mee eens. Wie e.e.a. nu nog niet weet, moet toch eens langs een opticien Ik weet niet of het nog zo is, maar je hoefde alleen een mailtje naar BG te sturen. En kreeg het spul gratis thuis gestuurd. Jack Hoi Jack wat jij bedoeld is trollensnot daar heb ik ook nog een beetje van staan maar wat is nou gehakt. weet jij precies hoe het zit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 augustus 2011 Report Share Posted 26 augustus 2011 Op de site van Onno staat een verhaal van Bal Gehakt en een zekere Berret. Hoewel het me zeker niet onzinnig overkomt vind ik de heren toch weinig concreet worden zeker na zoveel jaren er mee bezig zijn. Waarom niet concreet: probeer dit of dat eens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 27 augustus 2011 Report Share Posted 27 augustus 2011 Mee eens. Wie e.e.a. nu nog niet weet, moet toch eens langs een opticien Ik weet niet of het nog zo is, maar je hoefde alleen een mailtje naar BG te sturen. En kreeg het spul gratis thuis gestuurd. Jack Hoi Jack wat jij bedoeld is trollensnot daar heb ik ook nog een beetje van staan maar wat is nou gehakt. weet jij precies hoe het zit? Hoi Tube300, Zover ik gezien heb en weet is iets met kurk, lijnolie etc. maar het fijne weet ik er niet van. Het is ook voor mij iets ongrijpbaars, ik begrijp de frustratie bij sommige, dat heb ik tenminste wel gehad. Maar ik vind het allang niet erg meer, wil het niet eens weten, want zoals altijd, zijn er m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 27 augustus 2011 Report Share Posted 27 augustus 2011 Who is Onno, vermeld de url Instralen,geloof ik niks van ,misschien ben ik er eigewijs in, maar overstralen dat heb ik zelfs eens meegemaakt en regelmatig van verschillende mensen --die elkaar niet kennen-- wel gehoord of worden mijn hersenen gemanupileerd of ben ik rijp voor de psycholoog Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 27 augustus 2011 Report Share Posted 27 augustus 2011 Who is Onno, vermeld de url Instralen,geloof ik niks van ,misschien ben ik er eigewijs in, maar overstralen dat heb ik zelfs eens meegemaakt en regelmatig van verschillende mensen --die elkaar niet kennen-- wel gehoord of worden mijn hersenen gemanupileerd of ben ik rijp voor de psycholoog http://www.freakaudio.nl/ Overigens heb je indertijd ook iemand gehad die met Tourlamijn stenen werkte. Wie was dat eigenlijk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 27 augustus 2011 Report Share Posted 27 augustus 2011 Carl, ik denk dat je de verkeerde voor je hebt, maar ik kan mij ook vergissen daar gaat zoveel bij mij de revu langs,ik zal eens diep graven in mijn geheugen Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 27 augustus 2011 Report Share Posted 27 augustus 2011 (edited) Who is Onno, vermeld de url Instralen,geloof ik niks van ,misschien ben ik er eigewijs in, maar overstralen dat heb ik zelfs eens meegemaakt en regelmatig van verschillende mensen --die elkaar niet kennen-- wel gehoord of worden mijn hersenen gemanupileerd of ben ik rijp voor de psycholoog http://www.freakaudio.nl/ Overigens heb je indertijd ook iemand gehad die met Tourlamijn stenen werkte. Wie was dat eigenlijk? ff wat googelen en je vindt wel wat : ervaringen met toermalijn Ooit stond het er nog gewoon op het buurforum, maar ik zag nu dat het topic opgeschoond was. Dus google even raadplegen en zie hier.... in printversie is het nog wel te vinden. Zie hier : luisteren bij Tannoy En er is nog meer te vinden over toermalijn bij audio. ff scrollen naar beneden en dan kijken bij de RIO 5 MKII Negative ION generator. @ Wol : Onno is freakaudio oftewel audiofreak. Edited 27 augustus 2011 by audiofreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts