Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Marc,

Er komt een moment dat de doosjes en wat erin zit, niet meer belangrijk zijn.

Pas DAN ga je echt van je muziek genieten; tot die tijd is het een neurose.

;)

Juist, ik zit nog in de neurose fase, terwijl ik daar allang uit had moeten zijn. Dat gaat vast een keer komen (hoop ik). Mag ik aannemen dat jij allang in rustiger vaarwater bent aangekomen en daarom je toppie-woppie draaitafel te koop hebt gezet?

M :ph34r: rc

Bedenk me net dat ik vroeger probleemloos kon genieten en die gelukzalige toestand wreed verstoord werd door een fatale plons in de audiofiele vijver.

Zie daar maar eens uit te komen.

Marc

Juist, ik zit nog in de neurose fase, terwijl ik daar allang uit had moeten zijn. Dat gaat vast een keer komen (hoop ik). Mag ik aannemen dat jij allang in rustiger vaarwater bent aangekomen en daarom je toppie-woppie draaitafel te koop hebt gezet?

Ik kan makkelijk afstand doen van spullen en ik heb het geld nodig.

Mijn ouwe Thorens maakt ook wel muziek.

Verder ben ik het gelukzalige stadium wel ingegaan ja, heb niet de minste neiging om nog iets aan die set te gaan doen.

Bedenk me net dat ik vroeger probleemloos kon genieten en die gelukzalige toestand wreed verstoord werd door een fatale plons in de audiofiele vijver.

Zie daar maar eens uit te komen.

Marc

Ja Marc

Laat dat gehakt trollensnot en ander neurotisch gedoe gewoon voor wat het is

als je dat allemaal nodig hebt als gemoedsrust in je hoofd

voordat je een cd of plaatje kan draaien dan ben je inderdaad neurotisch bezig.

Wanneer ik het technische deel van mijn muziekhobby zou moeten laten varen en me met Jomanda achtige praktijken bezig zou moeten houden om van muziek te kunnen genieten, dan is er voor mij een groot deel van de lol vanaf.

Ik wil nou eenmaal weten WAAROM iets anders klinkt. En nog mooier is het, wanneer ik met de geleerde technieken een verbetering kunt krijgen.

:)

de hoofdzaak voor mij blijft: is het te horen (en ervaar ik het als beter). boeiend of ik het kan verklaren.

daarbij moet ik wel zeggen dat beter begrijpen van een aantal zaken me wel in staat gesteld heeft gericht technisch in te (laten) grijpen.

groet

Ja Marc

Laat dat gehakt trollensnot en ander neurotisch gedoe gewoon voor wat het is

als je dat allemaal nodig hebt als gemoedsrust in je hoofd

voordat je een cd of plaatje kan draaien dan ben je inderdaad neurotisch bezig.

Beste Tube 300, en alle anderen, ik laat het Hear forum gewoon voor wat het is.

groetjes

Dit werd er toch door Marc zelf gezegd

en ik gaf hem gelijk.....

Iets verkeerds gegeten mischien :confused:

Guest tubejack

Ik zit naar een Podcast te luisteren van Schiffers.fm leuke muziek en het klinkt ook nog heel behoorlijk

over mijn Logitech Duet . Snap alleen nog niet hoe ik de datum kan zien va de desbetreffende uitzending

via de squeezebox. Er staat nu

111016 AVRO Schiffers.fm, 2e uur

Via een laptop is het makkelijk ... http://avro.nl/schif.../Luisteren/?r=1

Guest tubejack

Ik heb een heleboel apparaatjes en ze hebben één ding gemeen ze kunnen muziek maken.

Zo niet dan zorg ik daar wel voor. Af en toe zet ik weer een ander apparaatje neer en ga daar weer lekker naar luisteren.

Maar ben ik nu een apparaatjesliefhebber of een muziekliefhebber?

Volgens mij allebei :)

Ach waarom doe ik het ook allemaal ........ :rolleyes:

Je wil graag een punt maken? :P

Ik weet het leestekens zijn er niet voor niets maar soms vergeet je er wel eens een paar.

Is niet netjes dat klopt.

Ik vind je onderschrift wel leuk gevonden. :D

(...) Ik vind je onderschrift wel leuk gevonden. :D (...)

Beste Kappa7,

- Whenever you feel bad-tempered, remember once you were the fastest, the most skillful and the bravest sperm among millions. -

Ja, heel leuk.

Maar zo'n snelle, behendige en dappere manlijke spermatozoïde zònder bewegingsloze, statische, afwachtende vrouwelijke eicel levert niet veel op, hè?

Je wil graag een punt maken? :P

Ik hàd een punt gemaakt, maar bij nader inzien zou dat punt me meer kosten dan een kortstondig gevoel van "gelijk hebben".

Dat is nl. absoluut niet waar ik op uit ben. Dus heb ik mijzelf gemodereerd.

Guest tubejack

Lekker warm Tube300 :) Ik heb vandaag eindelijk een fatsoenlijke voeding aan mijn squeezebox aangesloten.

Die had ik al, maar het moest nog steeds in een knappe behuizing, Vanavond gemaakt.

Over knap, ik heb mooie printen liggen voor mijn VdV MCML05 waarmee ik op de Heardag heb gedemonsteerd

en die toen (en nu nog steeds) een beetje houtje-touwtje in elkaar zit. Het is wel niet hoorbaar, maar het geeft wel

een fijn gevoel als ook die weer "strak" in elkaar zit. Ga ik morgen mee verder :)

hier branden deze

per buis 10 Volt 10 Ampere gloeistroom dat werkt beter :D

2mcg61g.jpg

Beste jongens heb ik al eens heel mooi muziek horen maken reproduceren.

Ik ben benieuwd naar jou versterkers die daar bij horen.

heb je daar een plaatje van?

Groetjes George

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...