Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Afgelopen zondag naar de opening van de Boekenzolder in Leiden. Dat is een ideële instelling waar iedereen gratis boeken kan meenemen en brengen. Na wat gesnuffel in de kasten vond ik deze pil wel interessant:

651924-M.jpg

De Classical Good CD and DVD Guide 2005 van het blad The Gramophone.

M :ph34r: rc

Had ie voor Bose gekoze...

Guest tubejack

Klinkt goed, Jack, netwerken. Kennisdelen is mooi. ^_^

Je hebt een PM

Ik heb een stukje over elco's geschreven en waarom je volgens mij beter je

audio apparatuur niet op een warme zolder kunt bewaren.

http://www.tubejack.nl/anders.php

Edited by tubejack

Guest tubejack

Jack,niet lineaire vervorming vindt je ook bij uitgangstrafo,s ,als ik jou was zou ik de MV maar opdoeken :)

Zodat jij hem voor een prikkie kan overnemen :D Dacht het niet ;)

Bij push pull heb je volgens mij mogelijkheden om vervorming tegen elkaar te laten uitdoven.

Ook bij niet VdV versterkers :)

Voor de tweede keer binnen korte tijd wilde mijn Olive niet meer opstarten. De eerste keer was-ie de boot-flag kwijt van de systeempartitie, en zojuist waren er fouten in de applicatiepartitie.

Beide keren kreeg ik alleen het startscherm te zien en gebeurde er verder niets.

Beheers je zo'n apparaat niet, dan kun je beide keren naar de dealer ermee, die hopelijk de boel repareert zonder de muziek in het niets te laten oplossen, óf je grijpt terug naar een recoveryprocedure, die je geheid met een lege database achterlaat. Het terugzetten van een dikke halve terabyte kost me al gauw een dag.

En al die tijd alleen maar platen draaien... :o

Erg audiofiel zijn die reparaties niet, maar het snelle resultaat is dat zeker.

M :ph34r: rc

Voor de tweede keer binnen korte tijd wilde mijn Olive niet meer opstarten. De eerste keer was-ie de boot-flag kwijt van de systeempartitie, en zojuist waren er fouten in de applicatiepartitie.

Beide keren kreeg ik alleen het startscherm te zien en gebeurde er verder niets.

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je jouw Olive terug moet brengen naar de dealer.

Hij zal niet weten wat ie ziet... :D

Ik geloof eerlijk gezegd niet dat je jouw Olive terug moet brengen naar de dealer.

Hij zal niet weten wat ie ziet... :D

Zo is dat, vandaar ook dat ik er nog een heb gekocht.

Marc

marc, je mag ze rustig een weekje houden hoor. kan je lekker ff heen en weer proberen. ben ik extra blij als ze er weer zijn :)

groet

Geweldig.

We moeten maar snel weer een afspraakje maken.

Marc

Robx,vroeger was Holger voor 5 jaar geleden een goed persoon.maar nu denk die alleen aan het grote geld.

Zoiets had ik al 17 jaar geleden aan mijn speakers hangen,er zit misschien voor een euro aan onderdelen in ^_^

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...