Guest tubejack Posted 1 augustus 2013 Report Share Posted 1 augustus 2013 Gewoon aan de buren weggeven Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 augustus 2013 Report Share Posted 1 augustus 2013 Pas maar op, daar gaan je platen bezopen van klinken. :-)) Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 augustus 2013 Report Share Posted 1 augustus 2013 Gewoon aan de buren weggeven Aan de ene kant hebben ze zelf wel een wijnkelder. Die aan de andere kant mag niet drinken Jack. Ik zal het zelf moeten doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 1 augustus 2013 Author Report Share Posted 1 augustus 2013 Probleem is dat we te veel wijnen op dronk hebben. Ik zal eens proberen of het geschikt is voor het wassen van platen. Ben ik net druk mee bezig. Beter maar niet doen... dat is n.l. echt drankmisbruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 1 augustus 2013 Report Share Posted 1 augustus 2013 Gewoon aan de buren weggeven Aan de ene kant hebben ze zelf wel een wijnkelder. Die aan de andere kant mag niet drinken Jack. Ik zal het zelf moeten doen. Zo weinig buren Het klinkt als een "straf" Je bent er zo vanaf Geen probleem, voedselbank, leden van een vereniging, collega's van je werk. Hoeveel liter wil je kwijt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 1 augustus 2013 Report Share Posted 1 augustus 2013 Neem maar een wit wijntje mee als je komt. Rood is niet fijn voor mijn jicht. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Gewoon aan de buren weggeven Aan de ene kant hebben ze zelf wel een wijnkelder. Die aan de andere kant mag niet drinken Jack. Ik zal het zelf moeten doen. bbq bij Carl Heb afgelopen week ook een iets te oude mooie Pauillac (van 1996) opgedronken. Kon het niet over mn hart krijgen om m in de gootsteen door te spoelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Neem maar een wit wijntje mee als je komt. Rood is niet fijn voor mijn jicht. (...) Dan neem je toch een allopurinolpilletje in, met een slokje rood? Gaat prima, hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Dan neem je toch een allopurinolpilletje in, met een slokje rood? Gaat prima, hoor! Ik dacht even dat je alpinopetje schreef, Spido Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Ik dacht even dat je alpinopetje schreef, Spido Beste TL200, Wat heb jij dan vanmiddag allemaal geslokt of geslikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Dan neem je toch een allopurinolpilletje in, met een slokje rood? Gaat prima, hoor! Zou kunnen, maar ik vermijd liever alles wat het opwekt. En dezer dagen is wit bepaald geen straf! Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Beste TL200, Wat heb jij dan vanmiddag allemaal geslokt of geslikt? Gister een flesje wijn en wat bier, vanmiddag een pilsje, het zal de warmte zijn Spido, het zweet in mijn ogen en mijn beslagen bril vertroebelt de blik ook wat Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 bbq bij Carl Heb afgelopen week ook een iets te oude mooie Pauillac (van 1996) opgedronken. Kon het niet over mn hart krijgen om m in de gootsteen door te spoelen. Die Pouillac heb ik zelf ook liggen. Zou toch moeten kunnen van die leeftijd. Probeer hem de volgende keer eens te decanteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Ik ben trouwens vanmiddag even naar Henk gegaan. Op een bepaald moment was er een knaap die goudsmid was en ook bleek kabels te maken van een mengsel van goud, zilver en koper. Hij zou een exemplaar naar Henk sturen - ben benieuwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Goud is ok, maar zilver niet. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 goud geleid nu niet echt super. lijkt me weg gegooid geld. Met zilver lijkt me beter resultaat te behalen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Voor de geleiding van electriciteit is er het koper. Verder zelf maar verzinnen waarom ik dit opmerk. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 2 augustus 2013 Report Share Posted 2 augustus 2013 Goud, zilver, platina, koper of aluminium, het werkt allemaal en de verschillen in weerstand (klank) kun je eenvoudig wegnemen door de dikte of lengte van de geleider aan te passen. Bah, wat sceptisch weer... of is het realistisch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Wel knap van je ravon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Alle matrialen hebben zijn voor en nadelen ,er is geen matriaal wat mij de voorkeur geeft,diegene die zweert bij het ene matriaal zijn spinners. mvg wol Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Die Pouillac heb ik zelf ook liggen. Zou toch moeten kunnen van die leeftijd. Probeer hem de volgende keer eens te decanteren. Goede tip. maar te laat. Ondanks de ietwat bruine tint vond ik hem nog wel drinkbaar. Denk alleen dat 3 jaar eerder hij iet lekkerder geweest was. Heb ook geen wijnkelder, dus de bewaar omstandigheden waren niet optimaal. Was overigens geen Latour of Rothschild. Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik niet meer weet van welk huis t was. Ik wist eigenlijk niet eens meer dat ik hem had Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Zou kunnen, maar ik vermijd liever alles wat het opwekt. En dezer dagen is wit bepaald geen straf! Marc Niets lekkerder dan een glas droge witte op een terras. Ik doe dat vaak samen met mn harloopmaatje na een stukje hardlopen. Moet zeggen dat het eergisteren toch wel wat zwaarder was met 30 C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Ik ben trouwens vanmiddag even naar Henk gegaan. Op een bepaald moment was er een knaap die goudsmid was en ook bleek kabels te maken van een mengsel van goud, zilver en koper. Hij zou een exemplaar naar Henk sturen - ben benieuwd. Dat heeft Siltech toch ook. Heb hier nog een ongebruikte (second hand) New York liggen. http://www.hifi.nl/recensies/2048/Siltech-MXT.html http://www.hvt.nl/tests/kabels/1056-siltech-mxt-pro-series Waarom ongebruikt? ik vind de pluggen niet zo goed klemmen (op mijn vv) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Ik heb Kimber PBJ kabels, exact dezelfde kan je in zilver krijgen als KCAG. Ik heb dat ding wel eens geprobeerd via een vriendje en ik vond de ss-en niet om aan te horen. Van te voren had ik dat niet geloofd. Ik houd het nu maar bij mijn simpele PBJ. Phono Kabels blijven me wel interesseren, maar ook hier houd ik het in eerste instantie liever bij koper. Vreemd gaan met een geleende kabel mag natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 3 augustus 2013 Report Share Posted 3 augustus 2013 Alle matrialen hebben zijn voor en nadelen ,er is geen matriaal wat mij de voorkeur geeft,diegene die zweert bij het ene matriaal zijn spinners. mvg wol Ik weet het niet wollie, dacht er net zo over totdat ik er een puur goudkabeltje ertussen stak...dat was even schrikken (kom maar...bijdehandjes) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts