Jongensdroom Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Dat is heel mooi, twijfel kan tot fraaie dingen leiden, te beginnen met onderzoek, uiteindelijk leidend tot inzicht en begrip...... Wijze woorden mijn beste, wijze woorden . Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Het past volledig in de lijn met de posts van Knor, met one-liners andere personen voor van alles en nog wat uitmakend (ik noem een winkel in Amsterdam en haar klanten snobistisch noemen vanwege de gekozen drempel terwijl hij op zijn eigen site luidsprekers promoot tot 2 miljoen euro). Ondanks diverse waarschuwingen heeft hij hier blijkbaar volledig lak aan gehad, met als gevolg het nu bekende resultaat. Zo te zien probeert hij zijn gram nu blijkbaar te halen op Audiofreaks, ik wens hem daar veel succes mee. Daar zullen de verschillende accounts welke hij aldaar nog aanhoudt hem waarschijnlijk ook wel in de weg gaan zitten. Hier wordt het boek Thingman/Knor etc verder gesloten, we zijn er klaar mee! Even voor de duidelijkheid: snobisme is een innerlijke houding en heeft niets met prijzen te maken. Ik heb snobs meegemaakt rondom Bose, dus... Bij snobisme vervaagt bijvoorbeeld het onderscheidingsvermogen tussen kitsch en kunst. Verder haal ik geen gram, maar vertel gewoon iets zoals ik het meemaak, net zoals jij dingen vertelt zoals jij ze meemaakt en gemakshalve principes rondom privacy met voeten treedt in het kader van "het doel heiligt alle middelen". Misschien ook nog even duidelijk maken dat mijn inkomen gelukkig niet afhankelijk is van fora. Op eieren lopen, principes verloochenen en tenslotte zelfs je ziel verkopen om je inkomen niet in gevaar te brengen... Je zult er maar last van hebben, toch, Marko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 dromertje ,marc is oke ik ben daar gaan luisteren is super de installatie en ten tweede trol werkt bij mij wel dus voor mensen die trol gebruiken zijn geen vage berichten Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Verder haal ik geen gram, maar vertel gewoon iets zoals ik het meemaak, net zoals jij dingen vertelt zoals jij ze meemaakt en gemakshalve principes rondom privacy met voeten treedt in het kader van "het doel heiligt alle middelen". Misschien ook nog even duidelijk maken dat mijn inkomen gelukkig niet afhankelijk is van fora. Op eieren lopen, principes verloochenen en tenslotte zelfs je ziel verkopen om je inkomen niet in gevaar te brengen... Je zult er maar last van hebben, toch, Marko? Zo lijkt het net alsof je het slachtoffer bent geworden van een groot onrecht. Vertel eens, wat precies was jouw doel met het account knor, mijn beste Toine Dingemans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Zo lijkt het net alsof je het slachtoffer bent geworden van een groot onrecht. Vertel eens, wat precies was jouw doel met het account knor, mijn beste Toine Dingemans? Interresseert jou dat echt? Ik vind het de moeite niet waard om over die ongein/onzin nog verder te praten. Ik doe 't ook niet meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Interresseert jou dat echt? Ik vind het de moeite niet waard om over die ongein/onzin nog verder te praten. Ik doe 't ook niet meer. Zo iemand krijgt een kick van al die aandacht. Eigenlijk heb ik met hem te doen, maar ik ben nou eenmaal geen maatschappelijk werker. Hulp gaan zoeken is mijn advies. p.s. ik las dat "het boek gesloten was"!? Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Toine Dingemans is mij nog het antwoord op een vraag schuldig. Ik heb hem op zijn verzoek via PB immers ook uitgelegd dat ik geen hekel aan hem heb maar dat ik wel een hekel aan zijn gedrag heb. Ik verwacht niet dat hij antwoord geeft of dat het een eerlijk antwoord zal zijn maar ik probeer het toch. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Jitze, Wil jij van elk apparaat, dat zich in om je huis bevind, weten wat de technische achtergrond er van is? Als ik zo vrij mag zijn de auto als voorbeeld aan te halen: Is het noodzakelijk te weten wat zich allemaal onder de motorkap bevind, om te beoordelen of deze lekker rijdt? Je aanname's neem ik dan ook niet serieus. ja tuurlijk wil ik weten hoe iets werkt, ik heb niet voor niets een passie voor techniek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Zo lijkt het net alsof je het slachtoffer bent geworden van een groot onrecht. Vertel eens, wat precies was jouw doel met het account knor, mijn beste Toine Dingemans? Misschien wil ik daarover best iets meer zeggen, al merk ik dat iedereen die zich ermee bemoeit al duidelijk de motieven en beweegredenen lijkt te kennen... Ik ga dat in elk geval niet doen voordat het forumbeheer het draaikonten achter zich kan laten. Dus duidelijk kan maken waarom iemand die ervoor kiest om zijn identiteit af te schermen, plotseling 'ontmaskerd' moet worden door datzelfde forumbeheer. Okee... dat gebeurde na het opmerken van iets nadeligs aangaande de ongelofelijk lelijke geesteskinderen van die beheerder, dat moet ik er wel bij zeggen. Door zo overduidelijk emotionele kwetsbaarheid te koppelen aan forumbeheer is de identiteit van deelnemers plotseling conditioneel geworden: zolang je netjes in het gareel je woordjes blijft brabbelen hoef je niet bang te zijn dat je gegevens subtiel worden 'verraden'. Macht corrumpeert, dat is evident. Voor zover ik het kan beoordelen ben ik nergens slachtoffer van en evenmin is iemand van mij slachtoffer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 januari 2014 Author Report Share Posted 17 januari 2014 Is niet handig... ruzie met de kroegbaas... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 17 januari 2014 Author Report Share Posted 17 januari 2014 Ik zag dat het draadje van Leobus op Audiofreaks is schoongeveegd. Dat zou hier ook mogen gebeuren. En dan zand er over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 En dan zand er over. Vind ik ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 doe er maar koolstof overheen. klinkt beter. Ik had vandaag de kans om bij een luistervriend mijn setje Speaker Match van Stein Musik te vergelijken met een setje Speaker Match Plus. Zou iets beter klinken zeggen reviews. Nou dat iets is onderdreven. Als je het hoort is het even slikken als je weer naar huis gaat met je eigen setje. Even wat aan doen groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Ik zag dat het draadje van Leobus op Audiofreaks is schoongeveegd. Dat zou hier ook mogen gebeuren. En dan zand er over. Ik weet niet wat je bedoelt, maar als je vindt dat de gehakt modificaties niet op dit forum thuis horen, ben ik het dus niet met je eens. Bij Audiofreaks is alleen het off topic geneuzel verwijderd. Dat is wel juist. Mijn ervaringen passen zeker wel in een topic met de naam "Weer een audifiele dag". Ik hoop oprecht dat je iets anders bedoelt. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Helemaal eens op grond van mijn hoor-ervaring van een gehakte set. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Ik weet niet wat je bedoelt, maar als je vindt dat de gehakt modificaties niet op dit forum thuis horen, ben ik het dus niet met je eens. Bij Audiofreaks is alleen het off topic geneuzel verwijderd. Dat is wel juist. Mijn ervaringen passen zeker wel in een topic met de naam "Weer een audifiele dag". Ik hoop oprecht dat je iets anders bedoelt. Groet, Leobus Tuurlijk mag je verslag doen over jouw bevindingen Leo, graag zelfs. En jou een beetje kennende heb jij er geen moeite mee als anderen daar het hunne van denken. Dat ligt bij Marc toch wel wat anders kreeg ik de indruk, dat kreeg voor mij wel een hoog zieltjes winnen gehalte. Dat gaat anderen tegen de borst stuiten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 er stuit hier wel meer tegen de borst. moet je je niet mee bezighouden. de negeerknop lost veel op. hee dat rijmt groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Tuurlijk mag je verslag doen over jouw bevindingen Leo, graag zelfs. En jou een beetje kennende heb jij er geen moeite mee als anderen daar het hunne van denken. Dat ligt bij Marc toch wel wat anders kreeg ik de indruk, dat kreeg voor mij wel een hoog zieltjes winnen gehalte. Dat gaat anderen tegen de borst stuiten. Klopt Peter, Iedereen mag denken van gehakt wat hij wil. Maar gun ook een ander dat hij zijn bevindingen meldt. Tot in de treuren toe hetzelfde melden kan inderdaad wel wat weerstand oproepen. Zo wil ik dat niet gaan doen. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Het zijn de goeroe,s die mensen menen kunnen te beïnvloeden die heb je nou eenmaal op het ene form daar zweren ze met sony amplifier want men hoort geen verschil in versterkers op een ander form heeft goeroe leider trollensnot te vertellen en een form zweert men bij dure apparatuur terwijl ze niet in de gaten dat het opgenomen signaal met een simpele transister schakeling wordt gedaan ,,mensen kunnen zich iets laten aanbinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Is toch niks mis mee Wol? Zolang je maar zelf lol hebt in je hobby en daarbij niet afhankelijk wordt van de mening van anderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 vertel eens op hun form wat bij hun niet in het straatje loopt ,dan moet je toch een brede rug hebben Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Dat ga je maar zelf doen Wol Zowel het groene als het blauwe forum zijn mij te sektarisch Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Misschien wil ik daarover best iets meer zeggen, al merk ik dat iedereen die zich ermee bemoeit al duidelijk de motieven en beweegredenen lijkt te kennen... Ik ga dat in elk geval niet doen voordat het forumbeheer het draaikonten achter zich kan laten. Dus duidelijk kan maken waarom iemand die ervoor kiest om zijn identiteit af te schermen, plotseling 'ontmaskerd' moet worden door datzelfde forumbeheer. Okee... dat gebeurde na het opmerken van iets nadeligs aangaande de ongelofelijk lelijke geesteskinderen van die beheerder, dat moet ik er wel bij zeggen. Door zo overduidelijk emotionele kwetsbaarheid te koppelen aan forumbeheer is de identiteit van deelnemers plotseling conditioneel geworden: zolang je netjes in het gareel je woordjes blijft brabbelen hoef je niet bang te zijn dat je gegevens subtiel worden 'verraden'. Macht corrumpeert, dat is evident. Voor zover ik het kan beoordelen ben ik nergens slachtoffer van en evenmin is iemand van mij slachtoffer. En wéér geen antwoord op mijn vraag en wéér doe je net alsof jou geen blaam treft. Je stelde in een PB als voorwaarde op mijn vraag dat ik jou zou uitleggen waarom ik een hekel aan jou zou hebben. Ik heb jou uitgelegd waarom ik geen hekel aan jou heb maar wel aan jouw wangedrag. Waarom lever je niet als ik aan jouw voorwaarde voldaan heb? Je hebt de boel hier belazerd, Toine. En dat heb je met opzet gedaan. Waarom? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 zeg ga ff met pb's zitten jammeren. zo onboeiend. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 zeg ga ff met pb's zitten jammeren. zo onboeiend. Als het je niet interesseert hoef je niet te reageren. Toine Dingemans reageert niet op pb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts