Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Koppel c's: fkp1 en C3 originele epcos. Ben er wel achter dat koppel condensatoren vooral snel moeten zijn. Enige wat nog echt een verbetering kan zijn zijn de V-caps CuTf teflon

Die FKP1 zijn snel en kosten 3x niks.  Wat wil je nog meer?  :)  V-caps? :unsure:   Ik schat in dat het "rommelen"  in de marge is.

Een hoop blabla en nergens specificaties ? :wacko:http://www.v-cap.com/cutf-capacitors.php

Het is toch veel leuker met zulke onderdelen en EH  EL34 buizen van 15€  per stuk zo'n goed resultaat te halen.

Dan lach je iedereen toe :rolleyes:  

Ik ga er in ieder geval niet meer geld aan uitgeven.  Bij een goed ontwerp hoeft dat ook helemaal niet.

Nee,

Ik leg ze op de schap onder de apparaten. Wel moet ik daartoe de pootjes iets verhogen, zodat de tegel geen direct contact maakt met het apparaat. Heel lichte druk zou misschien nog wel mogen, maar meer of langere druk en dan met name van bijv. één boutje, kan de werking ongedaan maken.

...

Groet,

Leobus

Nu ben ik toch een beetje nieuwsgierig. Waarop is dat (dat aanraking de werking teniet doet). Is dat verteld? Met een bepaalde uitleg? Gaat er dan iets kapot?

Als je het niet mag zeggen, zeg dan maar niets (weet niet of er geheim houdings clausules in het spel zijn).

Als je dat betaald hebt MOET je wel een verbetering horen. Kan niet missen.  ^_^

Het is omgekeerd. Ze moeten dat wel vragen om ze te laten werken :D

Waar gebeurd: De vader van een vriendin van mijn vrouw is jarenlang bedrijfstroubleshooter geweest als extern deskundige en was daar ook goed in. Hij vertelde mij eens dat hij voor een management training van 2 dagen destijds ongeveer een ton vroeg (en kreeg, toen nog guldens). Hij vertelde mij eerlijk dat hij met 10K ook tevreden was maar dat hij dat niet kon vragen. Dan zou hij ongeloofwaardig zijn en nam de directie hem niet serieus.

Hoe meer geld er om gaat, hoe meer het van elastiek wordt :D

Nu ben ik toch een beetje nieuwsgierig. Waarop is dat (dat aanraking de werking teniet doet). Is dat verteld? Met een bepaalde uitleg? Gaat er dan iets kapot?

Als je het niet mag zeggen, zeg dan maar niets (weet niet of er geheim houdings clausules in het spel zijn).

Mij zijn bepaalde dingen over gehakt verteld, die ik voor mij moet houden en dat doe ik dan ook.

Ondanks dat ik in een voor nagenoeg alles openstaande fase in mijn leven ben aanbeland (wat een onmogelijk zin), kan ik mij niet onttrekken aan het feit (en ook veels te lang) dat er een zekere waas van onduidelijkheid rondom het fenomeen Gehakt-modificaties hangt, welke de "tegenstanders" slechts in de kaart speelt.

n.b. graag kort en bondig reageren :D.

....kan ik mij niet onttrekken aan het feit (en ook veels te lang) dat er een zekere waas van onduidelijkheid rondom het fenomeen Gehakt-modificaties hangt, welke de "tegenstanders" slechts in de kaart speelt.

Volgens mij zijn er geen "tegenstanders" als zodanig van het gehakt fenomeen hoor. Wat kan het nou voor kwaad? Het bevordert i.i.g. de sociale contacten, mits correct toegepast, dat is al heel wat.

Het is omgekeerd. Ze moeten dat wel vragen om ze te laten werken :D

Waar gebeurd: De vader van een vriendin van mijn vrouw is jarenlang bedrijfstroubleshooter geweest als extern deskundige en was daar ook goed in. Hij vertelde mij eens dat hij voor een management training van 2 dagen destijds ongeveer een ton vroeg (en kreeg, toen nog guldens). Hij vertelde mij eerlijk dat hij met 10K ook tevreden was maar dat hij dat niet kon vragen. Dan zou hij ongeloofwaardig zijn en nam de directie hem niet serieus.

Hoe meer geld er om gaat, hoe meer het van elastiek wordt :D

daar zegt je wat,dat is ook met high-end ,bluf,bluf en nog eens bluf

gehakt is een gekopieerd goedje vanuit de jaren 80 wat uit amerika kwam dat deed je met spray de plaat behandelen 

het is troep levensgevaarlijk als er mee werkt doet dat buiten en goede mondmasker gebruiken

en h.h iedeen werken ook alleen is het oppassen geblazen vooor je gezondheid als je zo,n experiment uitvoert

Ik bedenk me altijd maar één ding: ieder zijn meug. Kennelijk is er een groep mensen die dit toepassen en verbetering horen in zaken die zij mooi vinden. Het leven leert overigens dat als een groep mensen iets ervaart, er wel een kern is van waarheid is. Waarmee ik overigens geen lans wil breken. Los daarvan zou het al helpen als iemand eens een concreet verhaal heeft wat het is én wat er wordt gemodificeerd. Na 12 jaar fora heb ik daar nog steeds geen beeld bij. Één en ander beweegt zich voor mij daarom op een geheimzinnig niveau.

Gehakt-modificaties zijn ook niet te koop. Het moet je gegund worden.

Resume;

1  We weten niet wat het is.

2  Het is niet te koop.

3  Het werkt niet altijd.

4  Als het wel wat doet, wordt dat niet door iedereen(o.a. door mij) als een verbetering ervaren.

Bovenstaande opsomming is mijn oprechte visie op het geheel. Er zitten geen grapjes e.d. in!

voor de mens,als je  dat buiten doet vervliegt dat ,vrienden van mij zijn chemicus en er zouden  koolwaterstoffen inzitten is mij verteld en zou geen vriendelijk goedje zijn is mij verteld

voor de mens,als je  dat buiten doet vervliegt dat ,vrienden van mij zijn chemicus en er zouden  koolwaterstoffen inzitten is mij verteld en zou geen vriendelijk goedje zijn is mij verteld

Wol,

Als niemand weet wat er in het smeersel zit, hoe kunnen jouw vrienden chemici het dan wel weten. Hebben ze een monster gehad en het geanaliseerd? Ik weet niet of je wel eens een biertje drinkt, maar daar zit alcohol in. En weet je wat dat is? Juist ja, een koolwaterstof! En ja, er bestaan ook gevaarlijke koolwaterstoffen. Chloroform bijv. om een simpele te noemen.

Er wordt vaak beweerd dat er lijnzaadolie in het smeersel zit. Dat is een zeer gezond voedingsbestanddeel.

Groet,

Leobus

Hallo Duck,

De tegels bestaan uit een badkamertegeltje met daarop twee laagjes kurk en tussen de kurk een laagje koolstof. Tot zover niets geheims, maar er is meer en dat weet ik ook niet.

Het schijnt dat als je de koolstof beschadigt, dat dan de werking teniet gedaan wordt.

Groet,

Leobus

Meen dat Marc daar ook wel van hield. Ach zo'n vdh kabeltje kan geen kwaad, zo duur zijn ze niet.

Herstel, net de prijslijst even bekeken. Vdh is duurder dan vroeger. Mijn mainstream stroomkabel (ooit voor 150 gulden gekocht) doet nu 339 euro...

En ik gebruik m niet eens meer....

pas op koostof kabel werkt alleen in  muziekaal geluid  goed

Nee, er was ook nog iets van tele transportatie van de geest van de muzikanten in het spel wat uniek was voor die koolstofkabels. v.d.Heide keek waarschijnlijk teveel naar Star Trek:

Zo, nu moet ik ff weg... "Beam me up Scotty" :D

:D

Wol,

Als niemand weet wat er in het smeersel zit, hoe kunnen jouw vrienden chemici het dan wel weten. Hebben ze een monster gehad en het geanaliseerd? Ik weet niet of je wel eens een biertje drinkt, maar daar zit alcohol in. En weet je wat dat is? Juist ja, een koolwaterstof! En ja, er bestaan ook gevaarlijke koolwaterstoffen. Chloroform bijv. om een simpele te noemen.

Er wordt vaak beweerd dat er lijnzaadolie in het smeersel zit. Dat is een zeer gezond voedingsbestanddeel.

Groet,

Leobus

leobus,ik heb  een klein beetje van dat goedje laten analyseren en die zeiden afblijven ik heb het toch na twee jaar gebruikt op cd om het verschil te horen en het werk bij mij daar is balge hakt nog pissig om geweest dat ik na twee jaar pas gebruikt hebt en dat vindt ik arrogant van hem ,ten eerste ik ben geen meeloper en ik laat mijn niet de wetten voorschrijven ,je moet iedereen in zijn warde laten vindt die dat goed of niet ,ik bepaal niet de keuze voor een ander

Een geheim smeerseltje wat niet te koop is en waarvan de werking totaal niet relevant is omdat het wordt aangeprezen met een gestolen gedachtengoed wat als een nieuw paradigma wordt verspreid door een geheim genootschap voor een zelfbenoemde elite van mannetjes zonder relevante expertise met een ego wat hen dwingt compensatie te vinden voor hun pijnlijke gebrek aan kennis van techniek en muziek en voor hun aftakelend gehoor. En stel vooral geen vragen want dan wordt men boos. 

Welke naam zal ik eens voor dat lachwekkende genootschap bedenken......

De Zure Jongens? 

Azijn is Fijn?

Pret met Pindakaas en andere Beleg? 

De Norit Club?

Smeer Meer?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...