Tubejack Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Hé die heb ik ook ooit gehad. Leuk. Hij was bijna nog nieuw en de vrouwelijke eigenaar was me toch blij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Hij was bijna nog nieuw en de vrouwelijke eigenaar was me toch blij Fijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 83 ... ik heb een nieuwe bovenbuur van 92. ik hoop dat ze geen audio-hobby heeft (stokdoof en loeihard). groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Mijn oude, dove, helaas gestorven buurvrouw van 84 had zich een draadloze Sennheiser gekocht omdat ze niemand tot last wou zijn. Lief hè, een heel klein oud vrouwtje met die gigantische doppen op haar oren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 ieks wifi koptelefoons ... net ervaring mee. had je nou niet moeten zeggen groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 ieks wifi koptelefoons ... net ervaring mee. had je nou niet moeten zeggen groet Nog geen kabel aangeschaft dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 ieks wifi koptelefoons ... net ervaring mee. had je nou niet moeten zeggen Zit het: "tussen de oren" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 Zo 'n versterker staat al een tijdje te spelen. Een gerestaureerde Pioneer SA-7800 Ik heb hem nóg verder getweaked en vertroeteld met mooie onderdelen. Klinkt écht goed. Ik had gister een trainer op visite die wou hem gelijk kopen, gek was hij er van. Maar ja, ik vind hem zélf veel te leuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 echt mooi Jack! het kind is intussen bedraad .... wel op een (andere) Beyer Dynamic. klikt blijkbaar beter dan een 'gaming head set ' ...... ik blij. het was zo beroerd met de wifi headphones dat ik dacht 'ga jij maar op kamers' .... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 echt mooi Jack! Bijna naar mijn zin, ik wil er nog meerslagen instelpotmeters in, een nieuw uitgang relais en na een paar heftige testen gaat hij waarschijnlijk naar mijn trainer. Weet ie nog niet Het zijn mooie dingen Rob, aan de andere kant, zijn het maar dingen. Ik doe er net zo makkelijk weer afstand van. Kan er toch allemaal niet tegelijk naar luisteren. Zal er binnenkort een stukje over schrijven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 dat zeg je nu mooi Vintage Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 8 april 2014 Report Share Posted 8 april 2014 dat zeg je nu mooi Vintage Je had er bij moeten zijn. Zo leuk, mensen krijgen dan glimmende ogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 april 2014 Report Share Posted 11 april 2014 Vandaag een andere Olive-gebruiker op bezoek gehad. Zijn Olive wilde niet meer starten, en ik had aangeboden er naar te kijken. Na verwisselen van de schijven was duidelijk dat het in het apparaat zat, want zijn schijf werkte wel in mijn Olive. Die was alleen niet compleet ingericht, dus heb ik die deels afgemaakt voor hem, en ondertussen hebben we nog wat geluisterd. Hij was geloof ik een beetje beduusd door wat hij hoorde, had het over diepte, wegsterven, tingeltjes die hij dáár hoorde en toch híér zouden moeten zijn, onzichtbare speakers en zo meer. Ik snap dat niet, want ik zie ze zó staan! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 11 april 2014 Report Share Posted 11 april 2014 Vandaag een andere Olive-gebruiker op bezoek gehad. Zijn Olive wilde niet meer starten, en ik had aangeboden er naar te kijken. Na verwisselen van de schijven was duidelijk dat het in het apparaat zat, want zijn schijf werkte wel in mijn Olive. Die was alleen niet compleet ingericht, dus heb ik die deels afgemaakt voor hem, en ondertussen hebben we nog wat geluisterd. Hij was geloof ik een beetje beduusd door wat hij hoorde, had het over diepte, wegsterven, tingeltjes die hij dáár hoorde en toch híér zouden moeten zijn, onzichtbare speakers en zo meer. Ik snap dat niet, want ik zie ze zó staan! Ik snap dat wel. Dat komt door de modificaties van Dhr. B. Gehakt. Kennelijk heb je daar nog niet aan gedacht. Waarschijnlijk was hij zo onder de indruk van het geluid, dat hij ALS HET WARE, de luidsprekers niet zag staan. Tenminste dat denk ik heh. Als ik het fout heb, dan kan ik daar ook niks aan doen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 Dromer, jij bent Wakkrr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 Dromer, jij bent Wakkrr! Gelukkig weet Marc dat ik een enorme plaaggeest ben . (als ik zoiets lees dan moet dat er gewoon uit, houd het maar op prettig-gestoord) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 vandaag lekker bezig geweest met slangenolie. ofwel 'electret cream' van Belt. jaja dat durf ik zomaar te zeggen hier. pak de knofloop en zilveren kogels maar. ik heb in de huiskamer alle metaal, kunststof en glas hier en daar ingesmeerd. uitsmeren tot je niks meer ziet. ik word er blij van. heel blij. alles klinkt hetzelfde. maar inderdaad neem ik het anders waar. voor die paar centen: proberen. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 vandaag lekker bezig geweest met slangenolie. ofwel 'electret cream' van Belt. jaja dat durf ik zomaar te zeggen hier. pak de knofloop en zilveren kogels maar. ik heb in de huiskamer alle metaal, kunststof en glas hier en daar ingesmeerd. uitsmeren tot je niks meer ziet. ik word er blij van. heel blij. alles klinkt hetzelfde. maar inderdaad neem ik het anders waar. voor die paar centen: proberen. groet Heb je dat spul ook ingenomen????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 leek me niet nodig gezien het resultaat so far. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 leek me niet nodig gezien het resultaat so far. groet Eerst uitsmeren tot je niets meer ziet en dan gezien het resultaat??? Ik worgek. Tot vrijdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 april 2014 Report Share Posted 12 april 2014 ok ok ... in acht genomen mijn waarneming ... ja wordt fun. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 Het wordt wel steeds "vager" Rob..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 Vrijdag? Nee, dat is heel concreet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 voor some reading: http://www.stereophile.com/content/listening-113 groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 voor some reading: http://www.stereophile.com/content/listening-113 groet Tja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts