robx Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 ja ik geloof er ook niet in. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 ja ik geloof er ook niet in. groet Groet terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 ja ik geloof er ook niet in. Waarin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 april 2014 Author Report Share Posted 13 april 2014 Waarin? Peter Belt... net zo iemand als Michael Green, Bal Gehakt enz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 Mijn audiofiele dag bestond erin dat mijn zoon weer naar zijn kamer is teruggekeerd. Als hij tentamens heeft zoekt hij de rust van ons huis. Vandaag goed schoongemaakt en nu lekker aan het genieten. Tevens wat tweaks aan het testen waaronder Enacom. PS ik ben die van de Hul nog dankbaar voor het schoonmaken van het element. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 vertel je ook wat je van de Enacom spullen vindt? groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 Peter Belt... net zo iemand als Michael Green, Bal Gehakt enz. Je vergist je. Het is Bernard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 april 2014 Author Report Share Posted 13 april 2014 Je vergist je. Het is Bernard. Benard Belt, Bernard Green of Bernard Gehakt.... ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 Raden maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 13 april 2014 Report Share Posted 13 april 2014 vertel je ook wat je van de Enacom spullen vindt? groet Ik was ze helemaal vergeten Rob. Ik had bij de schoonmaak ook wat platen gewassen en die zijn allemaal gedraaid vandaar. Morgen krijg ik een vriend te luisteren en dan haal ik ze er stiekum af. Zelf heb ik de idee dat met Enacom in de LS klemmen het geluid wat tammer klinkt wat in sommige gevallen als heilzaam ervaren kan worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 15 april 2014 Report Share Posted 15 april 2014 Carl als je niet te ver woont kom ik eens langs met wat andere rariteiten, leuk om te proberen. Ik zit in Delft. Intussen heb ik een ander probleem: door diverse aanpassingen klinkt de set minder luid. niet dat ik een weerstandsnetwerk erin heb staan dat energie afvoert, nee de knop kan steeds verder rechtsom voordat het luid is. even het regelbereik van de voorversterker aanpassen (hij is eerder aangepast om meer in de rechterhelft van de volumeregelaar te kunnen werken, klinkt namelijk beter ...). groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 april 2014 Report Share Posted 15 april 2014 Carl woont veel te ver weg van Leiden. Maar Rotterdam en Leeuwarden zijn weer vlakbij. Rara... :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 15 april 2014 Report Share Posted 15 april 2014 soort sollicitatie lijkt het haha. Leeuwarden kom ik ook nog wel eens. Eringa-stad haha. En nog wat herinneringen. Heb er fijn gewoond. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 16 april 2014 Report Share Posted 16 april 2014 (edited) Jammer dat ik niet zo meer makkelijk fototo's kan neerzetten. Vandaag heeft de Pioneer SA-7800 en TX-9800 een plekje in het rek gehad. Ik heb de TX-9800 op de kabel aangesloten voor o.a. Radio 6. Vrouwlief deed gelijk mee met een kwis en wat denk je? Vrijwel meteen in de uitzending en 2 vrijkaarten gescoord + CD voor een concert Er staat ook een nieuwe referentie tuner een grote Rotel RT-1025 die beter als nieuw is en beter dan mijn Magnum Dynalab qua vervorming zit rond de 0,095 % stereo* Ontvangt minstens net zo goed, de MD heb ik ook opgedoekt, er was iemand die hem zo graag wou hebben..... Grote mensen zijn soms net kinderen.... Weg er mee, ik heb geen dure spullen nodig om muziek te maken. Ook is het WiFi flink de kop in gedrukt, door mijn squeeze box en multimedia speler met UTP aan te sluiten. WiFI werkte sowieso onbetrouwbaar met al die flats om ons heen. Ik kan nu te minste weer lekker streamen vanaf mijn NAS. Het WifI zendvermogen is nu nog heel klein e.e.a. hoef maar 1...1,5 meter te overbruggen. i.p.v. bijna 9... De hele set klinkt als een klok, je kunt er uren naar luisteren Meeste werk was alle kabels achter de plinten wegwerken Vooral als je maar ruimte hebt voor 1 coax kabel ..... maar er nog 3 UTP's bij moeten We zijn blij weer een top dag. *Sorry type foutje, metingen nog een keer nagekeken en het was 0.095% stereo bij 1khz i.p.v. 0.066%..... nog 3x niks Edited 17 april 2014 by Vintage Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 april 2014 Report Share Posted 16 april 2014 Ik snap die editor van jou niet. Alle alinea's doormidden. Enfin, ik heb alleen de laatste track van Touch van Yello beluisterd. Adembenemend met die nieuwe tegel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 16 april 2014 Report Share Posted 16 april 2014 Ik vermoed dat Jack een harde return geeft als hij aan het einde van zijn invoerveld komt. Is niet nodig hoor de software doet dat veel mooier voor je. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 Ik vermoed dat Jack een harde return geeft als hij aan het einde van zijn invoerveld komt. Is niet nodig hoor de software doet dat veel mooier voor je. Ja dat klopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 Ik snap die editor van jou niet. Alle alinea's doormidden. Enfin, ik heb alleen de laatste track van Touch van Yello beluisterd. Adembenemend met die nieuwe tegel. Gefeliciteerd met je tegel, ik heb hier ook zoiets liggen in het midden van mijn rek een P.W.B. Christmas Card. Gekregen van een heel bijzonder mens. Samen met een complete vintage Sansui set van zijn overleden vader. Omdat ik daar regelmatig aan denk, klinkt mijn set echt geweldig Het valt me op dat veel dingen die ik gewoon heb gekregen zoals laatst ook mijn NAS gewoon goed klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 lachen ... die kaart ligt hier onder de CD speler. maar ja van mij was het al bekend groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 lachen ... die kaart ligt hier onder de CD speler. maar ja van mij was het al bekend groet Ik bedacht me net, dat de Pioneer set ook gekregen is en de rest ook, of voor relatief weinig geld is aangeschaft Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 Mooi allemaal en goedemorgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 lekker Muddy Waters luisteren. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 Nieuwe EH 6922 stuurbuizen. Dan blijkt dat de oude niet meer zoveel te vertellen hadden in het lage register. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 lekker Muddy Waters luisteren. groet Leuk die heb ik op de streamer gewoon 16/44.1 klinkt echt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 17 april 2014 Report Share Posted 17 april 2014 Zeker hartstikke simpel opgenomen. Beetje regen op de achtergrond... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts