Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Dank u.

Het mag dan geen recencie zijn van een gerenomeerde recencent maar toch vind het leuk.

:)

Volgens mij is Hififreak meer gerenommeerd dat welke andere recensent. Die heeft tenminste al heel wat sets gehoord. En dat telt m.i. meer dan wanneer je af en toe een betaald stukje over nieuwe apparatuur schrijft.

Prima recensie !! 

Volgens mij is Hififreak meer gerenommeerd dat welke andere recensent. Die heeft tenminste al heel wat sets gehoord. En dat telt m.i. meer dan wanneer je af en toe een betaald stukje over nieuwe apparatuur schrijft.

Prima recensie !! 

Dank je Hans.

Ik ben er ook blij mee :)

Ik vond het met die scepters al zeer goed klinken.

Zeker dat vond ik ook.

Die heb ik ook in de vrije ruimte gezet waar nu de Rogers staan en daar presteerden ze nog beter dan aan de achterwand.

De Rogers zijn waardige vervangers en ook niet onbelangrijk vinden wij je kijkt er langs onderdoor en overheen.

Ze passen prima in onze ruimte.

Al met al heb ik  geen spijt van hoe de dingen gegaan zijn :)

Huh alweer een audiofiele dag :D

Ditmaal bij Jongensdroom.

Prachtig huis en dito tuin.

De koffie en koeken en lunch smaakten goed.

Er staat een mooie set boven op zijn luisterkamer prachtige Millon Luidsprekers mooie kleurstelling dat zwart wit.

Mooie nummers gedraaid via zijn dac van mijn meegebrachte muziek,Dali 1 en 2 en mooie nummers van diverse singers songwriters beluisterd uit de collectie van Jongensdroom.

Het waren een paar aangename uurtjes.

Dank en tot wederziens.

Huh alweer een audiofiele dag :D

Ditmaal bij Jongensdroom.

Prachtig huis en dito tuin.

De koffie en koeken en lunch smaakten goed.

Er staat een mooie set boven op zijn luisterkamer prachtige Millon Luidsprekers mooie kleurstelling dat zwart wit.

Mooie nummers gedraaid via zijn dac van mijn meegebrachte muziek,Dali 1 en 2 en mooie nummers van diverse singers songwriters beluisterd uit de collectie van Jongensdroom.

Het waren een paar aangename uurtjes.

Dank en tot wederziens.

Het was veel te kort Peter. We doen het nog eens over. 

Mmm. Vond mijn muziek niet zo lekker klinken bij een plaat. Dus ging toch maar even kijken bij de versterker. Na de bass te hebben aangepast, toch de source direct button, maar ingeschakeld. En de class-A instelling stond uit?! Wanneer heb ik dat gedaan?! Mmm, viel me niet eens super op met CD, maar met vinyl wel. Ben blij dat het weer aan staat, na een tijdje luisteren. Ben toch wel een Class A fan. Uuh ja ik heb de laatste tijd veel CD gedraaid. Moet een nieuwe snaar aanschaffen.

Nou ja, ik dacht aan jouw commentaar op die draaitafel met twee aandrijvingen. En hoeveel draaitafels staan er wel niet in huize Groovy?

Ow ik begrijp het maar daar doelde ik niet op.

Ik bedoelde dat je een apparaat niet al te lang stil moet laten staan.

Momenteel heb ik 4 draaitafels de 5e is in de maak weer een Lenco l75 project veel lol voor weinig geld :)

Vrijdag : Krijg twee weken een paar Harbeth 30.1 te logeren. Ben echt benieuwd. Wel last van mijn rug nu ik mijn LS heb verplaatst.

Zaterdag: Niet mis.

En weer een audiofiele dag:

!BRyyBMgBmk~$(KGrHgoH-EQEjlLlbinfBJ+15ZH

Vier stuks van aangeschaft voor de voeding en ze zijn onderweg. Ook ben ik nog in de race voor vier caddock thickfilm weerstanden op advies van KT.

Da benne mooie rakkers!

Hoewel ik zelf meer van de Panasonics ben maar dat is wel vergelijkbaar.

Verder weinig audiofiele dagen hier, te druk met andere zaken; zelfs de grote set al een week of 2 niet echt aangestoken. :(

Laat staan dat ik aan mijn draaitafel toekom of het fatsoeneren van de phonostage.

Na volgende week hoop ik het weer wat kalmer aan te kunnen doen mits meiske niet weer naar het ziekenhuis moet voor teen of tander.

(met mijzelf gaat het redelijk goed, danku).

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...