Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Het is dat je een beetje uit de buurt woont Carl. Ik lees net dat één van de kerken hier op 6 december een kerst- en rommelmarkt houdt.

Ik heb daar regelmatig iets klassieks gekocht en voor stichtelijke muziek zijn daar vast wel liefhebbers. :)   

Ik zal eens kijken TL anders zet ik ze voor volgend jaar weg en wij zien elkaar nog wel eens. Weet je mensen hebben vaak met zoveel liefde verzameld en ik wil het graag een mooi plaatsje geven. Slechte LP's heb ik verder geen moeite mee.

Vandaag bij Hanze geweest en daar een wel en niet door hun gemodificeerde TD 160 met een Grado Red element naast elkaar gehoord. Die modificatie is zeker de moeite waard. Wel een prettige zaak trouwens.

En dan gaat het in Zwolle nog relatief goed met de economie (geen idee of het ook goed gaat met de middenstand overigens)...

Ik ben zelf trouwens één keer door die winkel van Hanze Hifi gelopen. Vond het een beetje rommelig en nogal kruip-door-sluip-door. Dat zal ook z'n charmes hebben voor sommigen, maar het is niet helemaal mijn ding...

Ik ben zelf trouwens één keer door die winkel van Hanze Hifi gelopen. Vond het een beetje rommelig en nogal kruip-door-sluip-door. Dat zal ook z'n charmes hebben voor sommigen, maar het is niet helemaal mijn ding...

Ik ben gek op oude panden Henri. De middenstand heeft het erg moeilijk. Er lopen er veel in de bijstand omdat ze het geld niet meer verdienen.

De gaten in de KThorens zijn geboord, nu kan de motorsturing erin en de arm erop.

Alweer een stapje verder. Als alles goed gaat komt woensdag het element erin en dan kan ik voor het eerst in jaren weer eens plaatjes draaien.

Verder hier de hele dag een Spotify playlist opstaan. Verslaved gewoon.

De Kiwi blijkt toch wel een ideale match te zijn met de Maggies. :wub:

Kiwi  :confused:   Praat ons eens bij ;)

Een Perreaux MOSFET eindversterker (voor de prijs van een HT receivertje).

Dat combineert toch wel magisch met de Maggies.

Staat gedeeltelijk in klasse A dus wel heet.

Ze hebben het wel eens over MOSFET Mist; dat betekent dat dat het gesluierd klinkt, wat suffig en bedompt.

Niets van gemerkt, integendeel. Het geluidsbeeld bloeit mooi open zonder enige scherpte, en knallen kan die ook. ;)

Ik heb al eens eerder zo een ding gehad en toen ook weer verkocht met mijn stomme kop.

Deze gaat nooit meer weg.

• Members

Ze hebben het wel eens over MOSFET Mist; dat betekent dat dat het gesluierd klinkt, wat suffig en bedompt.

Niets van gemerkt, integendeel. Het geluidsbeeld bloeit mooi open zonder enige scherpte, en knallen kan die ook. ;)

Ik heb al eens eerder zo een ding gehad en toen ook weer verkocht met mijn stomme kop.

Nou die spijker nog ff in die platendraaiert, en we kunnen weer echt knallen!

Als'tie nou donderdag speelt als ik je ophaal, kan ik er ook nog ff naar luisteren...

Leuk dat je er weer een hebt,geniet ze :)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...