Guest Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Nou die spijker nog ff in die platendraaiert, en we kunnen weer echt knallen! Als'tie nou donderdag speelt als ik je ophaal, kan ik er ook nog ff naar luisteren... De spijker komt er woensdag in als alles goed gaat. De KThorens vandaag afgemaakt (gelukkig is dat groot en grof dus dat zie ik nog net). Draait keurig zijn rondjes zonder bonken en brommen. Helaas is er wat olie op het onbehandelde hout van de plinth gekomen en natuurlijk net op de voorkant. Dus maar eens kijken of er een mooie beits ofzo overheen kan. En dan moet ik mijn phonostage nog even bekijken, die hadden ze in Engeland gesloopt. Paar draden liggen los, dat kan ik zelf misschien nog wel fixen. Maarre ..... donderdag ophalen? Is toch vrijdag en zaterdag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Ik zou dan geen watergedragen beits gebruiken Sander. Ik denk dat je de olievlek dan wel blijft zien. Misschien kun je met een strijkijzer en wat keukenpapier proberen de olie eruit te krijgen? Anders de plint wassen/afnemen met alcohol of iets dergelijks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Members Arden Posted 1 december 2014 Members Report Share Posted 1 december 2014 [...] Maarre ..... donderdag ophalen? Is toch vrijdag en zaterdag? Neuh! Donderdag opbouwen want dat lukt me niet op vrijdag vanwege die man met baard, staf, paard en blijkbaar discutabele knechten. Ik schijn rond 5 uur met de familie te moeten aanzitten voor dit middenstandsfeest, dus alle voorbereidingen (inclusief jouw verblijf) vangen aan op de donderdag. Je hebt dus een goeie 3 dagen vakantie in de bossen en brengen we je op zaterdag na het plaatjesdraaien weer naar huis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Whooops ...... dan ga ik jou toch even optelefoneren zometeen want dit is planningtechnisch en medisch even lastig......zie PM. @ Bert: het is gelukkig geen MDF maar er wel al ingetrokken. Zal jouw truukjes eens proberen. Anders komt er gewoon lijnzaadolie op, dat trekt ook in en is ook donker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Whooops ...... dan ga ik jou toch even optelefoneren zometeen want dit is planningtechnisch en medisch even lastig......zie PM. @ Bert: het is gelukkig geen MDF maar er wel al ingetrokken. Zal jouw truukjes eens proberen. Anders komt er gewoon lijnzaadolie op, dat trekt ook in en is ook donker. Gewoon lekker in de olie (zetten) Sander. (ziet de wereld er een stuk beter uit). Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Ruikt ook lekker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Maarre ..... donderdag ophalen? Is toch vrijdag en zaterdag? Sander, neem je dan een schrijfblokkie mee, om lekker ontspannen in die bossen wat af te maken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 1 december 2014 Report Share Posted 1 december 2014 Je hebt mijn gedachten geraden, de vrijdag zal rustig zijn en ik denk dat de omgeving wel inspirerend werkt. Laptoppie gaat mee, met de hand schrijven gaat niet echt goed meer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 december 2014 Report Share Posted 2 december 2014 Succes daarmee! Moet ineens denken aan een oud kantoorgezegde: succes is een keuze! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 2 december 2014 Report Share Posted 2 december 2014 Oef,ik durf het nauwelijks te zeggen,ik denk dat ik het voorelkaar heb Nadat ik de Rogers 80 cm van de achterwand heb gezet en mijn luisterafstand nu 100 cm is hoor ik ze niet meer als ik in het midden zit. Er staat wel muziek op heerlijk!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 2 december 2014 Report Share Posted 2 december 2014 Knap. Geen geluid en toch muziek! Mission accomplished. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 2 december 2014 Report Share Posted 2 december 2014 Sterk spul, die autosuggestie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 2 december 2014 Report Share Posted 2 december 2014 Dat zal het zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karma Posted 2 december 2014 Report Share Posted 2 december 2014 Moet ineens denken aan een oud kantoorgezegde: succes is een keuze! tjakka ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Met dit koude weer. Zet TubeJack zijn buisjes neer. De hele december maand is een feest. Alsof ze er nog nooit zijn geweest. In Januari, zie ik wel weer. Zet ik vast wat anders neer. High-end of vintage, weet ik nog niet. Het is de muziek, waar ik van geniet. Of het nu torren, buisjes, zijn maakt niets uit. Met wat aandacht, geeft alles een goed geluid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Leuk. Vandaag naar een Denon dp 100 m dt wezen kijken. Zeer imposant helaas stond hij niet aan gesloten. Dure grap in aanschaf. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Mooi Groovy, ik heb vandaag mijn Thorens TD-2001 weer neergezet. Om de een of andere reden kan ik het niet vinden met die speler. Speelt erg mooi hoor, maar het is het voor mij net niet. Die Sony PS-6750 daar heb ik veel meer plezier van. Dat wordt mijn hoofdspeler Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Logische keuze dan. Bij mij is de Garrard de hoofdspeler. Buiten de klank speelt het gevoel wat ik bij een apparaat heb ook mee Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Logische keuze dan. Bij mij is de Garrard de hoofdspeler. Buiten de klank speelt het gevoel wat ik bij een apparaat heb ook mee Dát heb ik nou ook.... . Hoe goed wellicht ook, ik zal niet zo snel een Fat Bob of zo kopen, niet my cup of tea, qua uiterlijk dan hè. Het oog wil ook zeker wat. Ik heb, van dezelfde familie als de 301, dan bijvoorbeeld ook helemaal niets met de Garrard 401 (sorry Ruud ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Wat is dat nou heren?? Sentiment in de high-end wereld? Hebben jullie daar cijfertjes van? Meetrapporten? ABX vergelijkingen? Nee?? Nou, hou er dan mee op zeg. Wat dacht je waarom hier nog steeds die ouwe meuk staat te schitteren?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Ik kan geen nieuwe kopen. Dus dan ook maar oude meuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Ik kan geen nieuwe kopen. Dus dan ook maar oude meuk Hier ook zo iets. Ik ben dik tevreden met mijn set, onderhoud het zo goed mogelijk en het speelt al jaren naar mijn zin. Ik zal mijn spul moeten inruilen (omruilen) als ik iets anders wil en ik ben bang dat ik dan een flinke stap terug moet doen als ik splinternieuwe apparatuur wil. Je weet wat je hebt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Zo is het. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Ja, ik ben ook al ruim 28 jaar getrouwd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 3 december 2014 Report Share Posted 3 december 2014 Bas Akkerman, van HT-Forum, heeft de Garrard ontdekt na een enorm lange zoektocht (100 pagina's?) Twee jaar geleden raadde ik hem al een idler aan. Hij is net zo eigenwijs als ik . Samen maakten wij eens een review van de set van Van Zomereng, zonder draaitafel overigens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts