Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

• Members

Ik heb die onzin daar ook eens zitten lezen, wat ik niet begrijp, kun je werkelijk zo dom zijn? Ik mag toch aannemen dat als je de hele dag de tijd hebt om daar je ongezouten mening bijna op te dringen, je toch eerst minimaal de tijd hebt gehad om ingelezen te zijn?

Maar nee, er wordt 1 verkeerd gequote stukje uit een hele tekst gebruikt (Cock heeft dat trouwens nooit gezegd, dat was ik, en alleen naar degenen die al overtuigd waren maar niet zeker wisten of het op de eigen set net zo'n groot verschil maakte: ''om dat te proberen heb je geen week nodig, dit kun je in een avond uitvinden en dus ook beslissen'' waren mijn letterlijke woorden), en men gaat daar olijk mee aan de haal om iemand tot op het bot te willen afbranden. Dergelijke personen geven mij altijd het idee dat ze niet alleen vroeger op school al werden gepest, maar dat moeders de vrouw buiten het brood op tafel verdienen ook nog eens de broek in huis aan heeft.

Dergelijke misstanden, gebaseerd op noem het maar ongelooflijke knulligheid, blijft helaas altijd nog een tijdje doorsudderen. Ik heb ze daar al geprobeerd uit te leggen hoe de vork werkelijk in de steel zit, waarschijnlijk kansloos. Wel ben ik heel benieuwd hoeveel geletterde beledigingen nu mijn kant op gaan komen...

Voor degenen die het hebben meegelezen, voor mij is Audiofreaks nu echt exit. Het 1-richtingverkeer aan beledigingen en insinuaties gebaseerd op precies helemaal niets is echt van een dermate triest niveau, ik WIL de heren aldaar niet eens meer te woord staan. Een poging in de Audiofreaks taal bleek ook niet te werken. Als men alleen dat leest wat men wenst te lezen, succes ermee! Duidelijk te veel vrije tijd, gebruik dat om muziek te luisteren! Een andere inkopper zal ik achterwege laten...

De uitdaging aan de heren blijft staan, er over communiceren, als ze dat durven, kunnen ze hier doen. Op een normale manier!

Marco,

Het gaat mij een beetje te ver om heel Audiofreaks af te keuren. Het zijn daar maar een stuk of vijf trollen die overal commentaar op hebben. De rest is echt wel fatsoenlijk. Helaas heb jij die verkeerde nu net te pakken. Er is maar een manier om van ze af te komen: Niet voeren!

En helaas hebben nu juist een paar mensen van dit forum dat uitvoerig, en met goede bedoelingen, wel gedaan. En ik heb ook al een paar keer op het punt gestaan me er mee te bemoeien. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want het is verspilde moeite. Dat jij er nu mee stopt is de enige goede methode.

Groet,

Leobus

Waarom lees dat dan dan ook Marco? Het is ook niet mijn forum maar hier Audiofreaks gaan afbranden is een beetje potje en ketel. Als je daar niet gaat gluren hoef je je er ook niet druk over te maken....

Edited by Pjotr

• Members

Waarom lees dat dan dan ook Marco? Het is ook niet mijn forum maar hier Audiofreaks gaan afbranden is een beetje potje en ketel. Als je daar niet gaat gluren hoef je je er ook niet druk over te maken....

Gedeeltelijk heb je gelijk Pjotr, maar als je ziet hoe ze vooral de naam van Cock door het slijk halen door alles, maar dan ook echt alles verkeerd te quoten en aan te halen, tot gek wordens toe, dan wordt het erg moeilijk om er helemaal niet op te reageren. Daarbij wordt het door enkelen ook nog gebruikt op op weer een ander forum nogmaals alles behoorlijk te kakken te zetten. Maar ik heb nu geleerd dat dat nu juist het spel blijkt te zijn. Ieder zijn hobby denk ik dan maar. Of dat hier nu wel of niet besproken moet kunnen worden, ik weet het niet.

Ik mag alleen wel hopen dat het ooit zulke kerels durven zijn, dat ze ons op een show ook bezoeken, niet veilig anoniem achter een computerschermpje, gewoon open in de echte wereld.

Kijk, met Wol heb ik ook mijn aanvaringen, maar die komt ons tijdens shows gewoon bezoeken en gaat ons niet uit de weg. Dat kan ik alleen maar respecteren. Het hierboven omschrevene echter niet. In ieder geval, we zijn er wat mij betreft nu wel weer klaar mee...

Je ervaart nu iets, Marco, wat ik zelf ook meemaakte in 2013. Een heksenjacht met kwetsbare zakelijkheid als inzet, en die me tot op het bot raakte door zo opgeblazen te worden dat de waarheid nooit meer in het daglicht kon komen, en die zodanig veel stuk heeft gemaakt, dat ik onder een andere identiteit verder wilde gaan. Of helemaal kappen met fora, maar dat was niet de eerste keus toen.

Dat was overigens op htforum, niet hier.

Account is opgeheven, en een nieuwe identiteit werd aangenomen.

Ook op andere fora; zo ook hier. Alleen was er hier iemand die het nav een onwelgevallige post mijnerzijds nodig vond om mijn nieuwe identiteit onmiddellijk te onthullen. Dat kon, omdat die persoon blijkbaar zo dicht bij het vuur zit, dat ie in accounts kon kijken en niet schroomde om daar misbruik van te maken. Een doodzonde, waar geen enkele rechtvaardiging voor is, tenzij openbaring van een misdaad of zoiets ergs, maar niet ergernis of onwelgevalligheid.

Lang verhaal kort: ik ondervind heden nog altijd enige last van die onthulling, die ik wellicht aan mezelf te danken heb als je er enerzijds naar kijkt, maar die behoorlijke gevolgen heeft waar je niets van kon weten als je het van mij uit zou zien. Ik weet zeker dat mijn nieuwe identiteit niet zou zijn onthuld als dat bekend was. Dit alles heeft hier oa nog geleid tot een ban voor het leven van een persoon, die het daarvoor al bijna 10 jaar op mij persoonlijk voorzien had, en die onder een andere naam ook deel uitmaakte van voornoemde heksenjacht op het andere forum. En dat alleen omdat ik zoveel mensen blij kon maken met niet-academische kennis en expertise die zijn jaloezie opwekte. En die van anderen - kortom, de ideale voedingsbodem voor een heksenjacht.

Het heeft even geduurd voordat ik de persoon die hier mijn nieuwe identiteit blootstelde kon vergeven, dat was vast wel merkbaar... :)

Dat ik dat intussen blijk te kunnen valt tot mijn eigen verrassing op te maken uit het feit dat ik jou een beetje verdedig in de heksenjacht (het is geeneens een topic) op AF. Onder een andere naam als thingman, dat wel. Maakt ook niet uit verder; ik wil enkel zeggen dat de machteloosheid die je nu voelt mij ook niet vreemd is en dat je enige redding ligt in loslaten. Ik hoop dat deze heksenjacht er bij jou minder inhakt dan destijds bij mij.

Ik zie inderdaad ook dat het altijd dezelfden zijn die (bij meerdere fora) bovenop incidenten springen, om het minivuurtje van flink wat olie te voorzien en daar desnoods weken mee door te gaan tot het er als een echte oliebrand uitziet. Trek het je maar niet aan (zei hij, omdat hij inmiddels niks meer te verliezen had...). Eerlijk handelen zal uiteindelijk het langst duren! Je wint het niet van onrecht en je gezondheid moet boven alles gaan!

Sterkte... :)

EDIT: jaartal

Edited by thingman

• Members

[...]

Het heeft even geduurd voordat ik de persoon die hier mijn nieuwe identiteit blootstelde kon vergeven, dat was vast wel merkbaar... :)

Dat ik dat intussen blijk te kunnen valt tot mijn eigen verrassing op te maken uit het feit dat ik jou een beetje verdedig in de heksenjacht (het is geeneens een topic) op AF. Onder een andere naam als thingman, dat wel. Maakt ook niet uit verder; ik wil enkel zeggen dat de machteloosheid die je nu voelt mij ook niet vreemd is en dat je enige redding ligt in loslaten. Ik hoop dat deze heksenjacht er bij jou minder inhakt dan destijds bij mij.

[...]

Die dubbele accounts aanpakken, dat was ik idd. Was een algemene maatregel tot welke het beheer besloot, niet een aanvaal op 1 persoon of zo. Als we toen hadden geweten wat er hier en daar speelde, waren bepaalde dingen idd anders gegaan. Maar dat is gebeurd, is niet meer te veranderen.

Wat er zich nu elders afspeelt, is van een bijzonder laag niveau, aldus, vind ik. Mijn huid is echter zo dik, dat ik er in zijn soort nog wel om kan lachen. Helaas snappen ze dat dan blijkbaar weer wel, dus vallen ze degene aan die zich on-line niet wil en niet kan verdedigen. Erg laf en laag bij de gronds, anders kan ik dat niet omschrijven. Dat de moderatie daar (waar ik in het verleden hele goede relaties mee heb gehad) niet een keer ingrijpt, dat snap IK dus niet. Hoe moeilijk kan een keer normaal ingrijpen nu helemaal zijn? Ze hoeven van mij nog niet eens in te grijpen aangaande aantijgingen, maar het blijkbaar te moeten bezigen taalgebruik, dat was er vroeger niet. En antwoord je in dezelfde strekking heb je een grote bek omdat je uit de handel komt. Alsof ik me druk maak om wat ze van mij vinden... Blijkbaar is dat dan het nieuwe Audiofreaks? Hard, harder, hardst?

Enkelen zijn er blijkbaar nu toch wel genegen om toch zelf te komen luisteren, daar ik me altijd aan mijn woord hou gaat dat dan ook plaatsvinden. Inclusief de belofte die ik er bij heb gedaan. Als er hier nog mensen zijn die het ook willen bijwonen, u zijt allen welkom! In theorie vindt dit gebeuren dan ook plaats op 6 April, midden in de verhuizing, maar who cares...

Wat een heisa... ik begrijp ook niet waarom mensen elkaar het leven zo zuur moeten maken.

Maar het zegt meer over de stokers dan over de mensen die worden afgez*ken, een grote bek hebben is kennelijk makkelijker dan je nek uit te steken en zelf wat te doen. En dat is op veel andere vlakken ook zo (politiek, bedrijven, zorg enz...)

Maak je niet dik, dun is de mode (toevallig staat op de achterkant "een huis van herrie" :D )

songwiki.jpg

En...:

jebenttedikals2.jpg

Edited by Hans van Liempd

ik ben niet zo audiofiel vandaag hoewel de muziek aan staat. we hebben helaas een doorkijkje gekregen in hoe onze toekomst voor de komende decennia er uit zal zien.

groet

Ach Rob, excessen die dichtbij komen zijn nog geen maatstaf voor de toekomst...

Een beetje perspectief: http://thelondonpost.net/why-has-the-us-invaded-occupied-or-bombed-14-muslim-countries-in-30-years/

Marco,

Het gaat mij een beetje te ver om heel Audiofreaks af te keuren. Het zijn daar maar een stuk of vijf trollen die overal commentaar op hebben. De rest is echt wel fatsoenlijk. Helaas heb jij die verkeerde nu net te pakken. Er is maar een manier om van ze af te komen: Niet voeren!

En helaas hebben nu juist een paar mensen van dit forum dat uitvoerig, en met goede bedoelingen, wel gedaan. En ik heb ook al een paar keer op het punt gestaan me er mee te bemoeien. Gelukkig heb ik dat niet gedaan want het is verspilde moeite. Dat jij er nu mee stopt is de enige goede methode.

Groet,

Leobus

je hebt gelijk...niet voeren. Dank ☺

Hoewel ik sterk met Marco (en zeker Cock) meeleef vind ik dat Marco tactisch niet handig reageert. Wel weer sterk dat ze gewoon worden uitgenodigd. Makkelijker gezegd dan gedaan.

Edited by carl

Hoewel ik sterk met Marco (en zeker Cock) meeleef vind ik dat Marco tactisch niet handig reageert. Wel sterk dat Cock ze gewoon uitnodigt. Makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik had ze lekker laten zitten. Zie je het sarcasme niet wat van die reacties afdruipt (op die van Bert na dan)?

Er is er zelfs een die het openlijk toegeeft dat ie het toch niet gaat toegeven. Verloren zaak, verspilde moeite en een dag doorgebracht met lui die foute energie uitwasemen.

Ik zou zeker Bert (Berret) uitnodigen, want die heeft oprechte interesse. De rest ruikt enkel b!oed.

Edited by thingman

• Members

Hoewel ik sterk met Marco (en zeker Cock) meeleef vind ik dat Marco tactisch niet handig reageert. Wel weer sterk dat ze gewoon worden uitgenodigd. Makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik had ze lekker laten zitten. Zie je het sarcasme niet wat van die reacties afdruipt (op die van Bert na dan)?

Er is er zelfs een die het openlijk toegeeft dat ie het toch niet gaat toegeven. Verloren zaak, verspilde moeite en een dag doorgebracht met lui die foute energie uitwasemen.

Ik zou zeker Bert (Berret) uitnodigen, want die heeft oprechte interesse. De rest ruikt enkel b!oed.

Gedeeltelijk allebei gelijk, zoals ook anderen hier die vinden dat ik me niet eens moet inlaten met -, en het al helemaal niet hier bespreken van...

Mijn eerste poging was echter, puur en alleen op het niet goed lezen wat er elders staat geschreven, gedane uitspraken aldaar te corrigeren. Dat blijkt niet te werken, sterker nog, dan ben je blijkbaar een oplichter. Daarna heb ik nog gepoogd dezelfde taal te spreken, iets wat in de zakenwerled redelijk als normaal gezien wordt, wederom kansloos. Tja, dan zij het zo. Buiten de uitgenodigden hebben zich er echter direct nog een paar andere AF leden aangemeld die het wel eens willen ondervinden, dus een klein staartje gaat het nog wel krijgen.

Om er in deze post nu nog een audiofiele dag draai aan te geven, gisteren hebben wij het hekele onderwerp gedemonstreerd bij de Hifiwinkel in Beek (ditmaal op en set Franco Serblin luidsprekers), men was ''redelijk'' onder de indruk om het zo maar eens te omschrijven. Zeer goed bekende nummers bleken ineens nog veel meer details te bevatten... Zou daar zo maar eens in het pakket kunnen worden opgenomen!

Ik zie dat het topic daar is gesloten. Dat zou tijd worden ook, ik heb zelden zulke beledigende uitspraken gelezen.

We leven in een vrij land, maar een klein beetje fatsoen mag je toch wel verwachten. Kennelijk zijn ze bang dat ze niet gehoord worden en moet hetzelfde asociale verhaal wel 20 keer in hetzelfde topic geplaatst worden.

Tnx.

Een knop was flink beschadigd daar is niet aan te komen dus heb ik daar een plaatje op gelijmt.

Ook de face plate van gebosteld alu en heel dun was zwaar bekrast en zat vol deuken.

De krassen kreeg ik er niet uit zonder dat ik door de toplaag zou schuren dus heb ik die gespoten,uitdeuken heb ik met een blokje hout gedaan.

De keuze knop was zo bros dat hij bij het poetsen spontaan afbrak daar heb ik een alu plaatje voor gemaakt en dat verlijmt daarna ook gespoten.

Om er in deze post nu nog een audiofiele dag draai aan te geven, gisteren hebben wij het hekele onderwerp gedemonstreerd bij de Hifiwinkel in Beek (ditmaal op en set Franco Serblin luidsprekers), men was ''redelijk'' onder de indruk om het zo maar eens te omschrijven. Zeer goed bekende nummers bleken ineens nog veel meer details te bevatten... Zou daar zo maar eens in het pakket kunnen worden opgenomen!

De dag na de demo in Limburg was ik bij Rob Wilms van de hifi winkel en heb daar de loftrompet afgestoken. Leuk dat jullie daarna contact hebben gehad. Was daarna maar even koffie komen drinken, woon er vlak bij. Edited by Moderator2

Gedeeltelijk allebei gelijk, zoals ook anderen hier die vinden dat ik me niet eens moet inlaten met -, en het al helemaal niet hier bespreken van...

Mijn eerste poging was echter, puur en alleen op het niet goed lezen wat er elders staat geschreven, gedane uitspraken aldaar te corrigeren. Dat blijkt niet te werken, sterker nog, dan ben je blijkbaar een oplichter. Daarna heb ik nog gepoogd dezelfde taal te spreken, iets wat in de zakenwerled redelijk als normaal gezien wordt, wederom kansloos. Tja, dan zij het zo. Buiten de uitgenodigden hebben zich er echter direct nog een paar andere AF leden aangemeld die het wel eens willen ondervinden, dus een klein staartje gaat het nog wel krijgen.

Goed dat er meer willen komen. Ik hoop dat daar dan ook de grootste "tegenstanders" bij zitten. Hebben we het niet altijd over respect? Ook wij "Nederlanders" kunnen blijkbaar nog veel leren....  :(

Leuk dat de Hifiwinkel daar over nadenkt, zou ook weer een heel mooi zetje in de goede richting zijn!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...