Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

dit wordt een audiofiele week.

dinsdag met een zak rariteiten naar iemand met een mooie set. wanna bet .....

en donderdag op stap met de CD speler. vergelijken met een andere speler.

toch muziek deze week .... de AW250 staat weer stil )))) Dat is dus idd oscilleren in 1 kanaal. Even aanpassen.

groet

Je bent weer eens goed aan het schuiven gegaan Peter ;)

Een paar dagen geleden had ik met zeer goede resultaten de LS 50 cm naar voren gezet en 30 cm breder. Vandaag even met veel kleinere  correcties geschoven en vervolgens maar getaped want het lijkt de ideale positie. Daarna veel muziek gespeeld met en zonder gehakte tegel. Ik heb toch de indruk van een subtiele verandering die wel eens een verbetering zou kunnen zijn. De tijd zal het leren.

Een beetje schuiven kan wel verbetering brengen.

In het verleden had ik de ls ook al eens daar neergezet ook toen klonk het ruimtelijker.

Daar waar eerst de set stond staat nu de eethoek en ik zit nu ook verder weg van de ls.

Eventuele toekomstige luisteraars kunnen er nu ook beter voor gaan zitten. :)

Vind je dat de tegel een meerwaarde heeft?

Edited by Groovy

Als t maar niet gaat stinken...

Het is een heel oud beestje.  Qua uiterlijk de lelijkste versterker die  ik bezit en behoorlijk "afgeragd" afgelopen 50 jaar.

Maar de vorige keer, ongeveer een half jaar terug deed ie het nog prima, waarom hij nu zo pruttelt?  

Edited by Tubejack

Op een gegeven moment wordt het tijd om het ding zijn verdiende rust te geven en het werk over te dragen aan een volgende generatie.

Wijze woorden George  :) Na een zwaar leven mag het Leak versterkertje, nog één keer opnieuw stralen, dat verdient ie wel.  

Met het laatste, ben ik al jaren bezig.  

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...