Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Ik kan me qua geluid inderdaad weinig voorstellen met een lamp die anders dan in een "ver"sterker gloeit.

Dat komt omdat jij het niet geprobeerd hebt. Alleen lapmiddelen, waarvan de wraps mij nog het eerst te binnen schieten.

Het lijkt wel definitief weer goed te komen in huize Robx.

Ik moet zelf nog wat matchen hier voor het juiste resultaat. Gaat morgen gebeuren, wat ik je brom.

Ik heb soms 't idee, dat jullie de oren juist overslaan.

Huh? Ik doe niks met meten. De laatste keer was het meten van de reststroom over de kast van een apparaat, om te bepalen hoe de stekker in het stekkerblok moest. Dat was een beetje aan het begin van mijn audio-carrière.

O ja, en heel soms haal ik de decibelmeter tevoorschijn om voor de lol eens te zien hoe hard het hier gaat.

@Prettig: vergis je niet.

Huh? Ik doe niks met meten. De laatste keer was het meten van de reststroom over de kast van een apparaat, om te bepalen hoe de stekker in het stekkerblok moest. Dat was een beetje aan het begin van mijn audio-carrière.

O ja, en heel soms haal ik de decibelmeter tevoorschijn om voor de lol eens te zien hoe hard het hier gaat.

@Prettig: vergis je niet.

Ik bedoel niet dat je zou moeten meten. Maar eerder dat je je door mindsetting beinvloed. Oren hebben dan geen functie meer.

er is ook een spiegelbeeld, de mindset dat het vast niet werkt kan er toe leiden dat je het niet hoort. en ik denk langzaam dat mensen toch echt verschillende dingen horen (waarnemen).

weet wel zeker dat mensen verschillende dingen horen...... is ook maar wat je gewend bent en waar je gehoor op getraind is.....ken muzikanten die gewoon horen welke gitaar het is en ik hoor een mooie gitaar

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...