Henrie Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Mijn salaris (en dat is gemiddeld zo) is sinds die tijd zo'n 35% gestegen, in de zelfde functie, bij de zelfde werkgeldgever. Goh, dat ging bij mij in nog geen 2,5 jaar... Mij salaris verhoging is meestal ongeveer gelijk aan de inflatie. 2.5% meer salaris, 2.5% inflatie, netto salaris verhoging 0%. Ik werk nog niet zo lang, dus dan gaat het meestal wat sneller... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Mijn salaris (en dat is gemiddeld zo) is sinds die tijd zo'n 35% gestegen, in de zelfde functie, bij de zelfde werkgeldgever. Goh, dat ging bij mij in nog geen 2,5 jaar... Mij salaris verhoging is meestal ongeveer gelijk aan de inflatie. 2.5% meer salaris, 2.5% inflatie, netto salaris verhoging 0%. Ik werk nog niet zo lang, dus dan gaat het meestal wat sneller... Ja, dat had ik nog wel kunnen opmerken. In het begin van mijn -ahum- carri Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Mijn salaris (en dat is gemiddeld zo) is sinds die tijd zo'n 35% gestegen, in de zelfde functie, bij de zelfde werkgeldgever. Goh, dat ging bij mij in nog geen 2,5 jaar... Mij salaris verhoging is meestal ongeveer gelijk aan de inflatie. 2.5% meer salaris, 2.5% inflatie, netto salaris verhoging 0%. Ik werk nog niet zo lang, dus dan gaat het meestal wat sneller... Ik werk ongeveer 12 jaar nu, ben 34. Sinds ik vorig jaar een eigen huis heb gekocht is mijn salaris niet meer geworden maar de kosten zijn wel gestegen. Denk dat het even kan duren voordat ik weer fraaie audio spullen kan kopen. Ach mijn set is wel redelijk ik heb weinig om te klagen maar dat zal mij niet tegen houden om het wel te doen. Ben nu assitant facilities, hoop binnen een jaar of 2 toch wel senior assistant facilities te worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Vandaag ja gezegd tegen een nieuwe job, 25% loonsverhoging per 1 september plus auto, mijn beste stijging in 20 jaar werken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Gefeliciteerd. Prius? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Gefeliciteerd. Prius? Als ik al hybride zou willen rijden zou ik eerder aan een Honda denken. Maar waarschijnlijk gewoon een vette diesel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 die Honda rijdt geweldig, kan ik uit eigen ervaringen melden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 Mijn salaris (en dat is gemiddeld zo) is sinds die tijd zo'n 35% gestegen, in de zelfde functie, bij de zelfde werkgeldgever. Goh, dat ging bij mij in nog geen 2,5 jaar... Mij salaris verhoging is meestal ongeveer gelijk aan de inflatie. 2.5% meer salaris, 2.5% inflatie, netto salaris verhoging 0%. Ik werk nog niet zo lang, dus dan gaat het meestal wat sneller... Ik werk ongeveer 12 jaar nu, ben 34. Sinds ik vorig jaar een eigen huis heb gekocht is mijn salaris niet meer geworden maar de kosten zijn wel gestegen. Denk dat het even kan duren voordat ik weer fraaie audio spullen kan kopen. Ach mijn set is wel redelijk ik heb weinig om te klagen maar dat zal mij niet tegen houden om het wel te doen. Ben nu assitant facilities, hoop binnen een jaar of 2 toch wel senior assistant facilities te worden. Ik werk ruim 2,5 jaar. Heb sinds eind vorig jaar ook m'n eigen huisje en ondanks de inderdaad flink gestegen kosten heb ik ook weinig te klagen... Wat is een assistant facilities eigenlijk? Is bijna net zo'n vage term als 'project engineer', wat mijn officiele functie is... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 16 juli 2009 Report Share Posted 16 juli 2009 @Miracle Philips maakt nog steeds mirakels mooie loopwerken zoals de CD-PRO2M kost 232 euro ex. Kennelijk is dat te duur voor HH fabrikanten en kan dat alleen maar in spelers vanaf 3000 euro. Voor de rest ben ik het wel met je eens, er is i.d.d. een hoop goedkope rommel, maar wat ik een beetje mis is exemplaren zoals die RCD-975 waar je echt waar voor je geld kreeg . Het is dat ik nog te weinig verstand heb van cd-spelers maar ik ben haast geneigd het dan ook maar z Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 @Miracle Philips maakt nog steeds mirakels mooie loopwerken zoals de CD-PRO2M kost 232 euro ex. Kennelijk is dat te duur voor HH fabrikanten en kan dat alleen maar in spelers vanaf 3000 euro. Voor de rest ben ik het wel met je eens, er is i.d.d. een hoop goedkope rommel, maar wat ik een beetje mis is exemplaren zoals die RCD-975 waar je echt waar voor je geld kreeg . Het is dat ik nog te weinig verstand heb van cd-spelers maar ik ben haast geneigd het dan ook maar z Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Wie van jullie heeft de Tentlabs DIY cd speler nog nooit gezien of gehoord ? Daar zit namelijk het CD PRO 2M loopwerk in. (gemodificeerd, klokfunctie verwijderd) Een betere speler voor 3000 euro ben IK nog niet tegengekomen. Vergelijk deze speler gerust met spelers van de dubbele prijs. http://www.hifi.nl/recensies/3069/Tentlabs..._cd-speler.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Mijn salaris (en dat is gemiddeld zo) is sinds die tijd zo'n 35% gestegen, in de zelfde functie, bij de zelfde werkgeldgever. Goh, dat ging bij mij in nog geen 2,5 jaar... Mij salaris verhoging is meestal ongeveer gelijk aan de inflatie. 2.5% meer salaris, 2.5% inflatie, netto salaris verhoging 0%. Ik werk nog niet zo lang, dus dan gaat het meestal wat sneller... Ik werk ongeveer 12 jaar nu, ben 34. Sinds ik vorig jaar een eigen huis heb gekocht is mijn salaris niet meer geworden maar de kosten zijn wel gestegen. Denk dat het even kan duren voordat ik weer fraaie audio spullen kan kopen. Ach mijn set is wel redelijk ik heb weinig om te klagen maar dat zal mij niet tegen houden om het wel te doen. Ben nu assitant facilities, hoop binnen een jaar of 2 toch wel senior assistant facilities te worden. Ik werk ruim 2,5 jaar. Heb sinds eind vorig jaar ook m'n eigen huisje en ondanks de inderdaad flink gestegen kosten heb ik ook weinig te klagen... Wat is een assistant facilities eigenlijk? Is bijna net zo'n vage term als 'project engineer', wat mijn officiele functie is... Ik werk bij een pharmaseutisch bedrijf die R&D om nieuwe medicijnen te ontwikkelen. De afdeling facilities waar ik werk doet de dingen waar andere geen zin in hebben. Wij regelen dat de kantoren en laboratoria schoon gemaakt worden, doen kantoor verhuizing, verzorgen de het chemicalen beheer, bouwen de ultra filtratie systemen op voor de labs etc etc. Mijn taak in dit geheel is een beetje de assistant zijn van de supervisor laboratories, dwz zorgen dat de lab equipment wordt gerepareerd, gekalibreed, lab verhuizingen, het archief van de lab equipment beheren etc etc. en daar hou ik mij mee bezig. Als je mij opzoekt in de who is who van het bedrijf staat er Operator Laboratory Maintenance. Iedereen hier verzint mooie functie titels, maar als je naar de salaris schalen kijkt bestaan die titels helemaal niet . In de functie schaal ben ik gewoon assistant facilities. Mijn schaal loopt van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 @Miracle Philips maakt nog steeds mirakels mooie loopwerken zoals de CD-PRO2M kost 232 euro ex. Kennelijk is dat te duur voor HH fabrikanten en kan dat alleen maar in spelers vanaf 3000 euro. Voor de rest ben ik het wel met je eens, er is i.d.d. een hoop goedkope rommel, maar wat ik een beetje mis is exemplaren zoals die RCD-975 waar je echt waar voor je geld kreeg . Het is dat ik nog te weinig verstand heb van cd-spelers maar ik ben haast geneigd het dan ook maar z Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Tube 300, Miracle, Ik vind jullie redenatie verkeerd. Het Philips loopwerk tot slecht verheffen getuige toch wel van totaal andere inzichten. Dat het niet wordt toegepast door een hoop fabrikanten heeft zeker met prijs te maken en zeker met het feit dat dit een bovenlader loopwerk is. Als je als fabrikant liever sledes gebruikt, dan heb je een ander loopwerk nodig. Een bovenlader is voor de gemiddelde consument geen wenslijke situatie. De consumentenprijs van dat loopwerk is zegmaar 250 euro. De prijs die OEM fabrikanten moeten betalen zal de helft zijn, bij grote inkoop, maar dan nog elke euro aan componenten aan productiezijde gaat x 4 aan consumenten zijde. Dus zo'n loopwerk gebruiken resulteert in een consumentenkostprijs X PLUS 500 euro. Dat kan natuurlijk niet in de prijsklasse van 1000 euro, laat staan 2000, laat staan 3000 euro. Dat het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 @Goodtube: Ik heb die Tentlabs speler in verschillende installaties gehoord, wo ook mijn beide installaties, en kan niet anders zeggen dan dat ik hem duf, futloos en plat vind klinken. Als ik de keuze zou krijgen: Die Tentlabs of mijn oude Kenwood DP-3020 werd het de Tentlabs. Deze zou ik dan direct verkopen en er een Kenwood DP-3020 + heel veel CD's voor terugkopen. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Zoals Tube 300 ook al schreef: De CD-PRO2M is gewoon geen mooi loopwerk. Leuk De meningen over dat loopwerk zijn verdeeld Wat is dan volgens jullie w Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 en die loopwerken van Cambridge kosten 7 euro p/s, consumentenprijs ! Ik heb een paar Sanyo loopwerkjes op spare. Mijn 640 V2 gemod (heeft o.a. ook geen uitgangscondensator meer) speelt de 840 V2 ongemod compleet weg. En dat de Tentlabs in de set van Miracle totaal niet klinkt, zegt meer over zijn set. Dat moet wel een ongeloofelijk bagger set zijn, dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 En dat de Tentlabs in de set van Miracle totaal niet klinkt, zegt meer over zijn set. Dat moet wel een ongeloofelijk bagger set zijn, dan Niet alleen in mijn set vind ik de Tendlabs slecht klinken, maar ook met Jeff Rowland + Wilson Watt Puppy 6, Spectral + Avalon Indra en Lamm + JM-Lab Utopia. Allemaal werkelijk baggerinstallaties, net als die van mij. Ga toch eens nadenken voordat je iets schrijft goodtube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 (edited) Waarom met "modder gooien" Goodtube.... beetje jammer dat geeft alleen maar afleiding van wat dan u w Edited 17 juli 2009 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Ga toch eens nadenken voordat je iets schrijft goodtube. Ik doe niet anders ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 En (zo zijn we) ben ik.... geen stap verder gekomen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Zoals Tube 300 ook al schreef: De CD-PRO2M is gewoon geen mooi loopwerk. Leuk De meningen over dat loopwerk zijn verdeeld Wat is dan volgens jullie w Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Sanyo maakt volgens mij ook best goede loopwerken. Mij hoor je niet klagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Sanyo maakt volgens mij ook best goede loopwerken. Mij hoor je niet klagen. Ook Sanyo heeft heel mooie loopwerken gemaakt. Ben ook zeer tevreden met zo'n loopwerk in mijn AVM Evolution CD2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 17 juli 2009 Report Share Posted 17 juli 2009 Die Marantz lijkt me i.d.d. een hele mooie speler en even verder zoeken blijkt dat er ook goedklinkende budgetspelers zijn zoals de Harman/Kardon HD 980 Groeten, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts