Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

@Jack

Leuk he, die kabouter-V6 1.8. Ooit de kleinste automobiel V6 ter wereld....

Mijn audiofiele dag: vandaag een dagje geen muziek ! De badkamerklus is afgerond, de troep is via 3 volle aanhangertjes weggebracht naar de stort en ..... de speakers zijn besteld !

Guest tubejack
@Jack

Leuk he, die kabouter-V6 1.8. Ooit de kleinste automobiel V6 ter wereld....

Zeker blok heeft 72.000 gelopen 136PK + nog wat extra :rolleyes:

Ik heb vandaag onder de motorkap gekeken....

Die dubbele scrollbalken zijn inderdaad irritant, maar via http://www.hear.nl/forums/ heb je die niet...

Goeie tip Henrie, jammer dat de webmaster niet de juiste code achter zijn forum button hangt.

Op de homepage van Hear kun je allerlei 'subpagina's' aanklikken, waaronder het forum. Daar zit deze link achter: http://www.hear.nl/forums/forums.php en niet http://www.hear.nl/forums/

De reden daarvoor is dat bij die tweede link de overige links (nieuws, reviews, achtergrond, enz.) niet meer zichtbaar zijn en dat wil Hear uiteraard niet. Dus vanuit het perspectief van Hear zit er wel de juiste code achter die link, maar vanuit het perspectief van de forumgebruikers is het handiger om die 2e link te gebruiken...

Zit nu naar een paar aangepaste Kings te luisteren. Ipv de bekende ribbon zit nu de monacor DT-254 dome tweeter er in, ook wel bekend van andere PP's.

Na een eerste beluistering denk ik dat dit de Kings ten goede komt. Ze worden er duidelijker van.

Zit nu naar een paar aangepaste Kings te luisteren. Ipv de bekende ribbon zit nu de monacor DT-254 dome tweeter er in, ook wel bekend van andere PP's.

Na een eerste beluistering denk ik dat dit de Kings ten goede komt. Ze worden er duidelijker van.

Interessant! Paste het, hoe is het opgelost met het gat in de kast waar de ribbon heeft gezeten?

Guest kikkervisje

H

en dat terwijl de perfectie al bereikt was....................hoe is het toch mogelijk.

Guest kikkervisje
Ik snap er geen hout van? Kun jij het misschien uitleggen ?

Jack je moet ook geen hout meer gebruiken, laat staan er een hout van begrijpen. ;)

p.s. je geniet toch van je nieuwe spiekertjes, nee dan?

Guest tubejack

Tja "perfect" is een woord wat moeilijk waar te maken is. Aan de andere kant is het natuurlijk zo rekbaar

als ik weet niet wat. :D Je kunt denk ik wel zeggen "perfect" in zijn of haar prijsklasse en dan is dat

ook nog een moment opname. Met name in luidspreker units is m.i. het e.e.a. beter dan een aantal jaar terug.

De naam Perfect Performers is gekozen als "tegengas" voor de PiedPiper een van Klaas eerdere ontwerpen.

Mijn 2x 16,5 Soundstone vind ik perfect in haar prijsklasse en ver daarboven :)

Het is niet erg, als iemand anders dat niet vind, maar ongefundeerde kritiek geven vind ik t

Guest kikkervisje
Mijn 2x 16,5 Soundstone vind ik perfect in haar prijsklasse en ver daarboven :)

Het is niet erg, als iemand anders dat niet vind, maar ongefundeerde kritiek geven vind ik t

Als vliegjes op de stroop. M44 zelfs met dezelfde reactie als de vorige keer.

Voor mij is het gewoon leuk dat de Kings weer in de woonkamer staan. Je moet echt heel goed zijn om daar te mogen staan... :lol:

Guest tubejack
Sorry 'tubejack' maar waar lees jij die ongefundeerde kritiek dan?

Dat is een algemene opmerking, het is is o zo gemakkelijk iets de grond in te boren of belachelijk te maken.

Ga gewoon eens, naar een set PP' s luisteren bij Klaas.

Groeten,

Jack

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...