Guest tubejack Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 Kan wel Bart, dan krijg je zoiets: ECC99 in PP. De Sowter lijntrafo's filteren gelijk alle troep er uit. Niet goedkoop wel goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 Kan wel Bart, dan krijg je zoiets: ECC99 in PP. De Sowter lijntrafo's filteren gelijk alle troep er uit.Niet goedkoop wel goed. Wat toevallig, ik bedacht me vannacht dat een schakeling op lijnnivo natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 Bart, Als je nog een Philips CD650 wilt hebben.........gratis ophalen. Wel een beetje vlotjes, anders gaat het op een ander forum in de weggeef-pool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 Bart, Als je nog een Philips CD650 wilt hebben.........gratis ophalen. Wel een beetje vlotjes, anders gaat het op een ander forum in de weggeef-pool. ik heb er hier ook nog een. ik vraag er 20 euro voor maar ja ....ik ben arm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 Wat toevallig, ik bedacht me vannacht dat een schakeling op lijnnivo natuurlijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 ik heb er hier ook nog een. ik vraag er 20 euro voor maar ja ....ik ben arm Ik heb hem ook maar gekregen van iemand uit Sneek...........samen met een bult andere apparaten. Zelf heb ik er niets aan en ga ik er ook niets mee doen, dus....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 8 september 2009 Report Share Posted 8 september 2009 Bart, Als je nog een Philips CD650 wilt hebben.........gratis ophalen. Wel een beetje vlotjes, anders gaat het op een ander forum in de weggeef-pool. Je 'postkantoor' zit vol.. Of is uitgeschakeld. Wil je me even pm-en waar je woont? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 9 september 2009 Report Share Posted 9 september 2009 Via mijn profiel kun je me e-mailen, de PM functie staat inderdaad uit. Lekker rustig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 9 september 2009 Report Share Posted 9 september 2009 Via mijn profiel kun je me e-mailen, de PM functie staat inderdaad uit. Lekker rustig. Zeker als je daarna die email ook eens niet gaat beantwoorden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 Weer wat soldeerbelevenissen.. Doordat ik nu een geweldige cd-speler heb komen andere zwakke schakels in de keten meer naar voren. In dit geval de voorversterker. Voor de kenners: de 6072 van Triode Dick. Als volumeregeling gebruik ik een relais-attenuator (Jos van Eijndhoven). Heel mooi ding (afstandbediening!), maar ik had wel ernstige overspraak van andere kanalen. Met b.v. een tuner waar kontinu geluid uit komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 Via mijn profiel kun je me e-mailen, de PM functie staat inderdaad uit. Lekker rustig. Zeker als je daarna die email ook eens niet gaat beantwoorden. U bedoelt dat U mij eens heeft gemaild en ik niet heb geantwoord? Merkwaardig, want ik beantwoord namelijk WEL al mijn mails........ Omdat ik telefoonschuw ben, is het mijn primaire communicatiemiddel en ik heb nog niet vernomen dat iemand mij middels e-mail niet kon bereiken. @ Bart: goeie actie weer! Die relais' kun je zo schakelen dat de niet-gekozen bronnen naar massa worden geschakeld. Bij een dubbelpolig-om relais dus de NC contacten aan ground leggen, de NO contacten aan de ingang van de versterker en het schakelcontact naar de ingangsbussen. Dan is-ie absoluut stil afgezien van de gekozen bron. PS werkt jouw hotmail wel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 mijn audiofiele dag : per luidspreker een kilo zand extra erop. weinig werk veel resultaat. Ga ook een zandzak op de eindversterker zetten, moet efficienter zijn dan wat er nu op ligt. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 mijn audiofiele dag : per luidspreker een kilo zand extra erop. weinig werk veel resultaat. Ga ook een zandzak op de eindversterker zetten, moet efficienter zijn dan wat er nu op ligt. groet Zou zand anders werken dan zout? Ik heb net eens een kilo zout per kant op de speakers gezet, maar hoor geen enkel verschil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 wellicht hebben de mijne meer last van trillingen ... zet er eens twee pakken vogelzand op. weet niet of de structuurverschillen tussen zout en zand iets uitmaken. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 wellicht hebben de mijne meer last van trillingen ... zet er eens twee pakken vogelzand op. weet niet of de structuurverschillen tussen zout en zand iets uitmaken. groet Als het maar zeezout is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 wellicht hebben de mijne meer last van trillingen ... zet er eens twee pakken vogelzand op. weet niet of de structuurverschillen tussen zout en zand iets uitmaken. groet Als het maar zeezout is. uit de hiemalaaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 uit de hiemalaaja Uit de hielalaajahoogzee Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 Oh ja, een audiofiel momentje....... Na een k*t-week mezelf maar eens een cadeautje gedaan: Heb er hard genoeg voor gewerkt. En hoe klinkt het? Is er nog een reden waarom juist dit element is aangeschaft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 En hoe klinkt het? Is er nog een reden waarom juist dit element is aangeschaft? Het klinkt nu even niet, het elementje is terug in het doosje en gaat naar zijn baasje terug want er zit een foutje in. Nadat ik diverse Frogs had gehoord in verschillende omstandigheden ben ik "om" voor wat betreft (deze range) vdH elementen. Deze werd mij toevalligerwijze aangeboden terwijl ik juist van plan was mijn Empire MC1000 vdH naar AJ te brengen voor een upgrade. Dat laatste plan zal nu ws. wel weer doorgang vinden, tenzij de DDT reparatie nog perspectieven biedt. Hangt van de centjes af. Tot die tijd doet d'aloude Denon DL103R weer dienst, maar die mist toch echt wel wat t.o.v. de vdHulletjes hoor. Ook de sleepruis is met die ronde naald flink wat meer prominent aanwezig....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 10 september 2009 Report Share Posted 10 september 2009 (...) Nadat ik diverse Frogs had gehoord in verschillende omstandigheden ben ik "om" voor wat betreft (deze range) vdH elementen.Deze werd mij toevalligerwijze aangeboden terwijl ik juist van plan was mijn Empire MC1000 vdH naar AJ te brengen voor een upgrade. (...) Beste KT88, Welke Frog(s) heb je gehoord? (Standard, Gold, High Outout version?) Wellicht wordt jou ooit nog eens toevallig een Colobri aangeboden..? In de juiste arm, en (vooral!) met de juiste MC-preamp (eigen ontwerp?) biedt die n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kikkervisje Posted 11 september 2009 Report Share Posted 11 september 2009 Via mijn profiel kun je me e-mailen, de PM functie staat inderdaad uit. Lekker rustig. Zeker als je daarna die email ook eens niet gaat beantwoorden. U bedoelt dat U mij eens heeft gemaild en ik niet heb geantwoord? Merkwaardig, want ik beantwoord namelijk WEL al mijn mails........ Vervelender zelfs ik heb U niet gemaild maar heb U aan een goede relatie aanbevolen. En bij navraag kreeg ik het antwoord: als je nog eens wat weet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 september 2009 Report Share Posted 11 september 2009 uit de hiemalaaja Uit de hielalaajahoogzee vroegah was daar ook zee beste miracle Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 11 september 2009 Report Share Posted 11 september 2009 zo, zak met 2 kg zand op eindversterker. net wat meer detail en zo, wat meer volbloed geluid. alles wat meer zijn eigen karakter. weer wat minder oeeeee waar dat blijkbaar niet in de opname zit. sommige dingen vallen pas op als ze weg zijn groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 11 september 2009 Report Share Posted 11 september 2009 zo, zak met 2 kg zand op eindversterker. net wat meer detail en zo, wat meer volbloed geluid. alles wat meer zijn eigen karakter. weer wat minder oeeeee waar dat blijkbaar niet in de opname zit. sommige dingen vallen pas op als ze weg zijn groet Verbetering? Dan zou ik er onmiddelijk 3 kilo van maken! Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 11 september 2009 Report Share Posted 11 september 2009 Verbetering? Dan zou ik er onmiddelijk 3 kilo van maken! Hallo, Dit is nu typisch een antwoord van een niet onderzoeker. Je zou met de twee kilo al over de top (maar nog wel boven het basisniveau) kunnen zitten. Altijd een reeks maken totdat je je doel voorbij geschoten bent. Daarna de juiste keuze maken. Tipje van een researcher Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts