Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Vandaag dus in 'T Harde geweest en weer hele mooie dingen voorbij zien komen.

Leuk George. Ik heb het altijd eens willen bezoeken. Maar het is te ver weg.

Ik had er vandaag eigenlijk ook heen willen gaan. Stond zelfs net op het punt om weg te gaan toen wat vrienden van me aan de deur stonden met een nog veel mooier voorstel: Samen in mijn installatie luisteren naar een Koetsu Coralstone Platinum element wat

Leuk verlag George, ik had ook wel eens kennis willen maken met mijnheer van Hul :)

@Bart, Menno was op dreef vandaag, bijna 4 uur les gehad, we waren met 8 man en hebben behoorlijk wat input gehad B)

Groeten,

Jack

Dat lijkt mij ook reuze interessant Menno kan mooi vertellen al was dit wel mooi te combineren 'T harde ligt vlak naast Zwolle.

Nee, al win ik de staatsloterij (ondanks dat ik nooit meedoe met zulke oplichterijen)

Dan weet je tenminste zeker, dat je nooit iets zult winnen. Een hele geruststelling <_<

Als je meedoet zul je ook nooit iets winnen.

Ik ken mensen die in 5 jaar meedoen helemaal niets hebben gewonnen, maar wel iedere maand

Nee, al win ik de staatsloterij (ondanks dat ik nooit meedoe met zulke oplichterijen)

Dan weet je tenminste zeker, dat je nooit iets zult winnen. Een hele geruststelling <_<

Ik ken mensen die in 5 jaar meedoen helemaal niets hebben gewonnen, maar wel iedere maand

Ik ken mensen die in 5 jaar meedoen helemaal niets hebben gewonnen, maar wel iedere maand €15,- kwijt zijn. Dat is bij elkaar €900,-. Daar kan je heel leuke dingen mee doen.

Kijk, ik ben het wel veel vaker niet met je eens. En jouw reply hierboven getuige toch van je gebrek aan kennis.

Ik ken echt iemand die over de 2000000 heeft gewonnen die doet er ook hele leuke dingen mee :D

En dan ken ik ook nog iemand die op 21 jarige leeftijd 100000 gulden won en in 1 jaar tijd alles verbraste zijn relatie stuk en uit zijn koophuis gezet werd.

Hij was laatst bij me om een plat dak te vernieuwen en ik vroeg hem of hij nooit spijt had,

nee zei hij het was een leuke tijd :lol:

Ja, geld maakt niet gelukkig, of wel. Maar g

Ik ben het waarschijnlijk nog veel vaker oneens met Miracle, maar hier heeft hij toch wel een punt hoor. De kans dat je iets wint is niet groot. De kans dat je de jackpot/hoofdprijs wint, is nog veel kleiner. Dat is ook precies de bedoeling natuurlijk, want uiteindelijk moet die loterij natuurlijk geld opleveren voor de loterij, niet voor de deelnemers...

Om met mijn oude wiskundeleraar te spreken: doe nooit mee aan loterijen, want die zijn 'duvels'! :D

Nee, Miracle heeft hier geen enkel punt. Want hij heeft het woord 'kans' vergeten te vermelden, dus klopt zijn bewering niet. Die luidde "Als je meedoet zul je ook nooit iets winnen."

Ik ben het waarschijnlijk nog veel vaker oneens met Miracle, maar hier heeft hij toch wel een punt hoor. De kans dat je iets wint is niet groot. De kans dat je de jackpot/hoofdprijs wint, is nog veel kleiner. Dat is ook precies de bedoeling natuurlijk, want uiteindelijk moet die loterij natuurlijk geld opleveren voor de loterij, niet voor de deelnemers...

Om met mijn oude wiskundeleraar te spreken: doe nooit mee aan loterijen, want die zijn 'duvels'! :D

Nee, Miracle heeft hier geen enkel punt. Want hij heeft het woord 'kans' vergeten te vermelden, dus klopt zijn bewering niet. Die luidde "Als je meedoet zul je ook nooit iets winnen."

Ja, maar dat zal de bekende stelligheid van Miracle wel zijn, denk ik dan ;)

miracle heeft geen punt....is geen muziekliefhebber......

arme miracle.

ach de miracles zijn de wereld nog niet uit :lol:

arme miracle.

Ik wens je succes met volhouden van dat muziekliefhebber verhaal.

Begrijpend lezen blijkt best lastig te zijn, voor sommigen hear. En dan wordt de boel omgedraaid, nietwaar.

"Een echte muziekliefhebber koopt dus deze producten van Tent, en loopt met grote boog om de onnodig veel duurdere prijsklasse heen !"

Interpreteert bij jou dat iemand zonder Tentlabs geen muziekliefhebber is. En dat is een foutieve interpretatie. Goed lezen, vooral het laatste deel van die zin van mij <_<

Zo, en nu ophouden met kibbelen, bengels! :rolleyes:

Ik heb een radiodag vandaag, en ik hoop dat er nog veel gaan volgen! :)

Dus die mooie Onkyo tuner gekocht, en die afstandbediening en dubbele antenneaansluiting is echt een uitkomst voor me.

De vroegere frustratie "er is niks op de radio" lijkt weg. Ik heb nu weer Kink FM (heel lang naar oeverloos zitten luisteren, niks geen commerciele afwisseling maar gewoon een heel uitgebreid interview.

En ik heb zowaar weer Studio Brussel op de kabel! :o Dat heb ik heel lang niet kunen beluisteren. StuBru is wel een beetje op de 3FM-toer gegaan, maar 's avonds erg goede programma's. (Op zondag iig..)

En als het niet bevalt kan ik vanaf de bank naar een andere zender zappen, een ongekende luxe! Vroeger zette ik de radio dan maar uit, nu blijf ik juist luisteren.

Wel mooi, want ik kwam laatst voor de zoveelste keer tot de conclusie dat er toch bijna niks op de TV is, en bij radio kun je nog eens wat anders doen, alles sal reg kom.

Ik zou hem toch eerst wat langer laten spelen voordat je het weer gaat veranderen ;)

Nee! De eerste indruk is de juiste!

(Althans: de kans dat die de juiste is, is groter...

Want "wat langer laten spelen" betekent: gewenning, verschuiving van de referentie.

Maar zelfs bij "de eerste indruk" geldt: het gehoor geeft de voorkeur aan overdrijving.

Dusss: Meten is weten! En w

arme miracle.

Ik wens je succes met volhouden van dat muziekliefhebber verhaal.

Begrijpend lezen blijkt best lastig te zijn, voor sommigen hear. En dan wordt de boel omgedraaid, nietwaar.

"Een echte muziekliefhebber koopt dus deze producten van Tent, en loopt met grote boog om de onnodig veel duurdere prijsklasse heen !"

Interpreteert bij jou dat iemand zonder Tentlabs geen muziekliefhebber is. En dat is een foutieve interpretatie. Goed lezen, vooral het laatste deel van die zin van mij <_<

als ik die producten dus niet koop ben ik geen echte muziekliefhebber. punt

dat staat er en niks anders en geen draaikont verhaal waarbij je de woorden een andere betekenis wil geven (wat je bedroevend afgaat by the way) zal dat veranderen.

maar gelukkig zal ik je er regelmatig aan herrineren tot je je woorden wat bijschaaft.

Ik zou hem toch eerst wat langer laten spelen voordat je het weer gaat veranderen ;)

precies bart

KT88 heeft dat heel mooi uit de doeken gedaan.

wanner je iets veranderd in een apparaat dan stop je er iets van jezelf in, dat effect neemt dan na een paar dagen weer af.

daarom denken veel mensen die een tweak aanbrengen of activeren dat dat komt door die ebbenhouten knop of dat laagje C37lak.

je bent bezig met die spullen en dat hoor je.

dat gaat echter weer weg en dan wil je weer gaan rommelen om dat effect weer te krijgen.

op een dag kom je erachter dat het wellicht niet dat C'tje , dacje of opampje was maar jijzelf.

modificaties met blijvende effecten zullen dus duidelijk anders moeten meten OF....er is iets anders aan de hand

en ik denk dat dat ook allemaal mogelijk is. ;)

Guest tubejack

Nee! De eerste indruk is de juiste!

(Althans: de kans dat die de juiste is, is groter...

Want "wat langer laten spelen" betekent: gewenning, verschuiving van de referentie.

Maar zelfs bij "de eerste indruk" geldt: het gehoor geeft de voorkeur aan overdrijving.

Dusss: Meten is weten! En w

Guest tubejack
modificaties met blijvende effecten zullen dus duidelijk anders moeten meten OF....er is iets anders aan de hand

en ik denk dat dat ook allemaal mogelijk is. ;)

Dat is een mooie..... vind ik ook: Sommige modificaties geven een "goed gevoel" en sommige "werken goed"

Ik streef naar: beide :)

Jack

Guest tubejack

Kunnen we die "discussie" niet comprimeren? ga samen een biertje drinken, scheelt een hoop spam hier :rolleyes:

Hou eens op met die flauwe kul, wees een vent, net als Tent ;)

Jack

opamp? binnenkort in mijn tuner : http://www.audioupgrades.co.uk/burson.shtml

versie 2 maakt ook geen dc, dus eindcaps eruit. laat wel horen wat ik ervan vind. kan ook in de cd-spelert, zit helaas een smd opamp in (opa627. hoe pruts je zo een Burson-ding op de plek van een smd-opamp ...).

en ja opamps moeten ook inspelen (of liever het hele ding), mijn cd speler heeft zonder enige modificatie na uitzetten al dagen nodig om weer optimaal te klinken. en na de laatste ingreep (2 dagen uit, 3 weken terug en onderdelen vervangen) is ie nog steeds aan het bijtrekken. je hoort m iedere paar dagen wat beter worden. als je 'm telkens uitzet, hoor je nooit hoe het kan klinken ...

groet

Kunnen we die "discussie" niet comprimeren? ga samen een biertje drinken, scheelt een hoop spam hier :rolleyes:

Hou eens op met die flauwe kul, wees een vent, net als Tent ;)

Jack

hij begon :(;)

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...