goodtube Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Lul niet over dingen waar je helemaal niets van weet. Dan zet je jezelf niet weer zo ernstig te kakken. Mvg. Miracle. Kijk, alweer dit woord. Je leert traag, prutser! Als je die laatste 3 regels nou gewoon had weggelaten, maar ja, als....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Prutser! Op zulke reacties kan ik vanalles verzinnen, en net zo kinderachtig terug reageren, maar ik heb me voorgenomen om een ieder die zulke reacties op een forum (wat ooit uit intelligente mensen bestond) wenst neer te kwakken te negeren. Bij deze heb ik dus ook jou aan de negeerlijst toegevoegd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Bij deze heb ik dus ook jou aan de negeerlijst toegevoegd. Je taal staat me toch niet aan, en dat meld ik maar even. Prima dat je me aan de negeerlijst toevoegt, dan kan ik lekker reageren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Miracle... schei er toch eens een keer mee uit om zo verschrikkelijk op te scheppen over wat JIJ allemaal gedaan en gebouwd heb. En wat betreft de kennis over het bouwen van luidsprekers van een aantal personen hear op dit forum ,ben JIJ gewoon vergeleken een prutser Stop er dan toch een keer mee, je eigen iedere keer zo voor lul te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Miracle... schei er toch eens een keer mee uit om zo verschrikkelijk op te scheppen over wat JIJ allemaal gedaan en gebouwd heb. En wat betreft de kennis over het bouwen van luidsprekers van een aantal personen hear op dit forum ,ben JIJ gewoon vergeleken een prutser Stop er dan toch een keer mee, je eigen iedere keer zo voor lul te zetten. precies.....daar hebben we Henk al voor. je eigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 en nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Bij deze heb ik dus ook jou aan de negeerlijst toegevoegd. Je taal staat me toch niet aan, en dat meld ik maar even. Prima dat je me aan de negeerlijst toevoegt, dan kan ik lekker reageren. Over jouw taal valt anders ook genoeg te klagen hoor Je komt over als een ontzettend botte hork.. H Link to comment Share on other sites More sharing options...
henk93 Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Miracle... schei er toch eens een keer mee uit om zo verschrikkelijk op te scheppen over wat JIJ allemaal gedaan en gebouwd heb. En wat betreft de kennis over het bouwen van luidsprekers van een aantal personen hear op dit forum ,ben JIJ gewoon vergeleken een prutser Stop er dan toch een keer mee, je eigen iedere keer zo voor lul te zetten. precies.....daar hebben we Henk al voor. je eigen? En voor de domme antwoorden hebben we dan M44 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 @Henk93: Van jou had ik toch wel wat meer intelligentie verwacht. Dat ik meldde dat ik al vele speakers ge- en verbouwd heb heeft niets met opscheppen temaken. Jack laat toch ook zien, of vermeld wat hij aan tuners doet en gedaan heeft. KT88 laat toch ook trots zien dat hij een heel mooie phonopre heeft gebouwd, jij laat toch ook iedere keer zien wat je nieuw gekocht hebt enz. enz..... Is dat opscheppen? Neen, dat is gewoon communiseren wat je doet, maakt, koopt, verbeterd enz enz..... Daarvoor zitten we op een forum, en komen we steeds meer van elkaar en elkaars spullen te weten. @robx: Nee hoor, Henk is een aardige kerel, die niet constand zit te gallen op het forum. Voordat iemand in mijn negeerlijst terecht komt moet hij/zij al langere tijd irritant zijn, of wartaal uitslaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Weet je Miracle ik vond je vorige posting best opbouwend. Inderdaad als ik 3 dagen aan gaten zit te zagen en de plaatselijke steenhouwerij doet dat in no-time dan wist ik het ook wel. Maar vergeet niet, dat sommige mensen niets uit handen willen of kunnen geven en het net als ik, gewoon leuk vinden om van dood materiaal iets te maken waar muziek uitkomt. Wellicht is er in Appelscha of omstreken niet eens zo' n firma.... Kritiek vind ik z Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Weet je Miracle ik vond je vorige posting best opbouwend.Inderdaad als ik 3 dagen aan gaten zit te zagen en de plaatselijke steenhouwerij doet dat in no-time dan wist ik het ook wel. Maar vergeet niet, dat sommige mensen niets uit handen willen of kunnen geven en het net als ik, gewoon leuk vinden om van dood materiaal iets te maken waar muziek uitkomt. Wellicht is er in Appelscha of omstreken niet eens zo' n firma.... Kritiek vind ik z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miracle. Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Alleen de manier waarop je afsloot jammer, nergens voor nodig. Vriendelijke groet, Jack Helemaal mee eens Jack, en zo post ik ook liever niet, maar ken je dat verhaal van die bal en dat kaatsen...... Soms word ik zo moedeloos van sommige posters (sorry, mensen kan ik het niet eens meer noemen) dat ik op een zelfde manier terug post als hoe die posters doen. Het zou best eens kunnen dat er in de buurt van Appelscha geen steenhouwer zit die kan freesen, maar de wereld is gelukkig groter dan het dorp waar je in woont. Hier in de buurt zit er ook geeneen. De speakers die ik van steen gebouwd heb, en dus heb laten freezen heb ik ook in Brabant laten doen. Het opsturen van die gefreesde platen steen kostte ook €40,-, maar dat is altijd nog veel goedkoper, en mooier gedaan, dan wanneer ik zelf aan de gang was gegaan met een steenzaag of frees. Dat je sommige dingen niet uit handen wilt geven kan ik heel goed inkomen. Ik laat ook niet graag een speakerkast volledig door iemand anders maken, maar wanneer het om een kast gaat die ik echt niet zelf kan maken (bijvoorbeeld: polyester met houtvezel, wat een kennis van me ooit eens perse wilde = licht en vreselijk stijf. Omdat het makkelijk mee te nemen moest zijn.) geef ik het graag uit handen. Mvg. Miracle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 20 november 2009 Report Share Posted 20 november 2009 Helemaal mee eens Jack, en zo post ik ook liever niet, maar ken je dat verhaal van die bal en dat kaatsen...... Soms word ik zo moedeloos van sommige posters (sorry, mensen kan ik het niet eens meer noemen) dat ik op een zelfde manier terug post als hoe die posters doen. Das niet waar. Jij gebruikt respectloos taalgebruik. Het kan zijn, dat sommige woorden bij jou doodnormaal zijn, bij mij niet. En bij velen niet, lijkt me. Iets met normen & waarden & co. Jouw valkuil is wellicht het moedeloos worden en hoe je daar vervolgens mee om gaat. Wat me opvalt is dat je het altijd nodig vind om je te verdedigen. Beheers je, wees tactisch. Negeren of nachtje slapen Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 (...) Dat ik meldde dat ik al vele speakers ge- en verbouwd heb heeft niets met opscheppen temaken. Jack laat toch ook zien, of vermeld wat hij aan tuners doet en gedaan heeft. KT88 laat toch ook trots zien dat hij een heel mooie phonopre heeft gebouwd (...) Beste Miracle, Het grote verschil tussen jou en de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Dat ik meldde dat ik al vele speakers ge- en verbouwd heb heeft niets met opscheppen temaken. Jack laat toch ook zien, of vermeld wat hij aan tuners doet en gedaan heeft. KT88 laat toch ook trots zien dat hij een heel mooie phonopre heeft gebouwd, jij laat toch ook iedere keer zien wat je nieuw gekocht hebt enz. 1 van de weinige keren dat ik met mijn werk naar buiten treed, trouwens. Meestal is dat "classified" (vandaar het stukje tape over de merknaam) of wens ik/wenst de klant niet dat e.e.a. openbaar op een forum komt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Soms word ik zo moedeloos van sommige posters (sorry, mensen kan ik het niet eens meer noemen) dat ik op een zelfde manier terug post als hoe die posters doen. Beste Miracle, Je gaat al vooruit in je taalgebruik. Posters ipv trollen......... Verder, Hoe moet ik dit dan zien in relatie tot de reactie die je geeft op iets wat Tubejack heeft gepost? Anders gezegd: Welke vreselijke posting heeft Tubejack dan geplaatst in jouw ogen, wat jouw grove taalgebruik zou rechtvaardigen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Laten we er gewoon over ophouden en onze energie weer stoppen in mooie dingen maken of doen. Geef elkaar de ruimte, iedereen heeft een of meer talenten omdat te doen. Vriendelijke groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Beste Miracle, Het grote verschil tussen jou en de Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Laten we er gewoon over ophouden en onze energie weer stoppen in mooie dingen maken of doen.Geef elkaar de ruimte, iedereen heeft een of meer talenten omdat te doen. Vriendelijke groet, Jack idd laten we voor de zoveelste keer over ophouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 dan maar een vrolijke noot. de combi cd-speler / JvG interlink begint weer muziek te maken. de term 'organisch' ging door mijn hoofd. de JvG had lang in de kast gelegen. Ik moet minder ongeduldig zijn ... groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 dan maar een vrolijke noot. de combi cd-speler / JvG interlink begint weer muziek te maken. de term 'organisch' ging door mijn hoofd. de JvG had lang in de kast gelegen. Ik moet minder ongeduldig zijn ... groet welke materialen zitten er in de van gent? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 zilver (nog geen zilver-goud). het is de eerste versie. past in deze levensfase beter bij de speler dan de VdHul 1st Ultimate. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Laten we er gewoon over ophouden en onze energie weer stoppen in mooie dingen maken of doen. That's right. Als je me hier niet ziet, ben ik daar mee bezig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 zilver (nog geen zilver-goud). het is de eerste versie. past in deze levensfase beter bij de speler dan de VdHul 1st Ultimate. groet heb je ook compleet zilvervrije kabels om te proberen? wanneer je de term organisch gebruikt en dat iets is wat je nastreeft dan is mijn ervaring dat dat met kool,koper en goud en zo weinig mogelijk kunststof het best behaald word. ik heb een interlink die ik mocht proberen van een forum genoot. kool , katoen en hout en koper. ik heb hem geprobeerd en nooit meer weg gehaald. gelukkig mocht ik hem houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 21 november 2009 Report Share Posted 21 november 2009 Laten we er gewoon over ophouden en onze energie weer stoppen in mooie dingen maken of doen. That's right. Als je me hier niet ziet, ben ik daar mee bezig. ja....ik zat ook even op een dwaalspoor. kan helaas geen spullen maken, mensen zichzelf laten helpen ...dat wil nog wel eens lukken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts