Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Guest tubejack

Mijn dag gisteren.....

Ik tegen mijn vrouw: "schat ik wil de TV de kamer uit"

Zij: "je bent gek"

Poging : 2

Ik : "schat hoe vaak staat de TV nu eigenlijk per dag aan?"

Zij: "eh....ja ehhh half uur? hooguit een uurtje"

Ik: "Mooi! dan staat hij zeker 23 uur in de weg!" (tussen mijn boxen)

Zij: "je hebt eigenlijk wel gelijk"

Ik: " Mooi dan kan die TV naar boven...." :rolleyes:

Vandaag was ik weer eens bij Robx die flink aan zijn CD-speler heeft gesleuteld.

Natuurlijk is

was gezellig Jack, leuk weer eens bij te praten. en mooie muziek gehoord. volgende keer zijn de voorversterker en luidsprekers flink onderhanden geweest.

en ik pm snel voor een tegenbezoek, benieuwd naar o.a. het speksteen.

groet

Je weet het Jack, naar beneden is zwaarder :D

Kan zwaarder zijn, maar alles op deze aarde gaat veel makkelijker naar beneden dan naar boven.

Net nog een natuurstenen salontafel in 3 seconden van de 5de verdieping naar de begane grond geholpen. Omhoog ging "iets" langzamer kan ik je melden. :huh:;)

Net nog een natuurstenen salontafel in 3 seconden van de 5de verdieping naar de begane grond geholpen.

Oh doe jij dat zo :P

Ja, wanneer er eerst toch al een matras zo op de grasmat terecht is gekomen, en deze de val van zo'n tafel goed kan breken is de keuze snel gemaakt....5 verdiepingen met de trap of per airmail.... :lol:

Net nog een natuurstenen salontafel in 3 seconden van de 5de verdieping naar de begane grond geholpen.

Oh doe jij dat zo :P

Ja, wanneer er eerst toch al een matras zo op de grasmat terecht is gekomen, en deze de val van zo'n tafel goed kan breken is de keuze snel gemaakt....5 verdiepingen met de trap of per airmail.... :lol:

Beste Miracle,

In de lijn van deze argumentatie zou jij z

ow dat zal ik mijn kinderen ff laten berekenen, die zijn bezig met valversnelling en zo. gewicht? :D

groet

Daar zou ik nu hard over moeten peinzen.

Maarre, gewicht heb je niet nodig, hoogte wel.

Of het nu een marmeren tafel is of een spekstenen speaker, het werkt altijd. :rolleyes:

M :ph34r: rc

goodtube heeft wel gelijk in die zin dat en trap OP met een speaker van 50 kilo niet zo'n probleem is maar de trap AF ernstig lastig kan zijn.

zwaartepunt laat je voorover vallen.

mijn zelf bouw stage accompany speakers waren een draak om naar beneden te krijgen op ons wenteltrapje.

Jep, Newton he.

Een knikker en bom tegelijk naar beneden laten vallen komen tegelijk aan :P

Ja,ja,

Nou had Newton de mazzel dat hij een appel zag vallen, want als hij een veertje uit de staart van een vogeltje had zien vallen, was hij nooit op zijn idee gekomen.

Zijn wetten gelden dan ook alleen in het luchtledig. Omdat lucht nogal wat weerstand biedt, doet vorm er dus toe.

Volgens jouw redenering zou parachutespringen (altijd) op een drama uitlopen.

Groet,

Leobus

vandaag een audioprobleem erbij .... links schakelt de eindversterker niet in. daar kan ik zelf niks mee, dus maar snel hulp inschakelen :unsure:

en het was net zo mooi geworden allemaal

groet

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...