m44 Posted 10 november 2010 Report Share Posted 10 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. ik zal in de muzieksectie nog wel te vinden zijn voor de rest vind ik het niet zo boeiend meer. thuis klinkt het fantastisch, op den duur een paar andere speakers. de versterker heeft sentimentele waarde en zal wel blijven zolang ie het blijft doen. De cd speler heeft kuren maar doet wat ie moet doen. Door gehakt is mijn set gewoon wel goed zo... de rest van alle spulletjes vind ik niet zo interessant meer. ik lees de afgelopen dagen hier nog wel eens wat maar voor mij is het allemaal....achter de rug. veel plezier in de audio sectie allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 10 november 2010 Report Share Posted 10 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. ik zal in de muzieksectie nog wel te vinden zijn voor de rest vind ik het niet zo boeiend meer. thuis klinkt het fantastisch, op den duur een paar andere speakers. de versterker heeft sentimentele waarde en zal wel blijven zolang ie het blijft doen. De cd speler heeft kuren maar doet wat ie moet doen. Door gehakt is mijn set gewoon wel goed zo... de rest van alle spulletjes vind ik niet zo interessant meer. ik lees de afgelopen dagen hier nog wel eens wat maar voor mij is het allemaal....achter de rug. veel plezier in de audio sectie allemaal Goh dat M44 klaar is met dat geneuzel. Ik kan het niet geloven...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 10 november 2010 Report Share Posted 10 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. ik zal in de muzieksectie nog wel te vinden zijn voor de rest vind ik het niet zo boeiend meer. thuis klinkt het fantastisch, op den duur een paar andere speakers. de versterker heeft sentimentele waarde en zal wel blijven zolang ie het blijft doen. De cd speler heeft kuren maar doet wat ie moet doen. Door gehakt is mijn set gewoon wel goed zo... de rest van alle spulletjes vind ik niet zo interessant meer. ik lees de afgelopen dagen hier nog wel eens wat maar voor mij is het allemaal....achter de rug. veel plezier in de audio sectie allemaal Zo te lezen heb je de opperste staat van verlichting bereikt. Ik weet alleen niet of ik je daar nu mee moet feliciteren. Intussen neuzel ik met plezier nog even door. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 Ongetwijfeld vindt M44 ergens anders wel weer een forum. Want hij heeft overal een mening over. En die mening wil-ie kwijt. Ja, hij vindt vast wel ergens een ander forum... WE MOGEN ZE WEL VAST WAARSCHUWEN!!! :o Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. Aha, een verlichte geest. Gefeliciteerd Robin, "Er zijn" is m.i. het hoogst haalbare. veel plezier in de audio sectie allemaal Dank je, gaat lukken! Ikz Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. ik zal in de muzieksectie nog wel te vinden zijn voor de rest vind ik het niet zo boeiend meer. thuis klinkt het fantastisch, op den duur een paar andere speakers. de versterker heeft sentimentele waarde en zal wel blijven zolang ie het blijft doen. De cd speler heeft kuren maar doet wat ie moet doen. Door gehakt is mijn set gewoon wel goed zo... de rest van alle spulletjes vind ik niet zo interessant meer. ik lees de afgelopen dagen hier nog wel eens wat maar voor mij is het allemaal....achter de rug. veel plezier in de audio sectie allemaal Gefeliciteerd Robin. Het was natuurlijk al een tijdje zo. Ik ploeter hier nog even door. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 M44,Jammer dat je verdwijnt,want jij gaf op dit forum de nodige prikkels wat ik zeer waardeerde :( Ik hoop dat je bezint en na een tijdje weer terugkomt met veel energie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paulebappie Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 M44 is uitgeneuzelt...... Tubejack aan de transistor..... Het levende bewijs van evolutie, de mens groeit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 M44 gaat niet weg dat duurt hoog uit 1 maand dan is die daar weer. Hij kan toch niet zonder ons. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 (...) Ikz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 Beste Tubejack, Wat leuk! Je bent dus zonder veel geld een vermogend man geworden! Welke types zijn het? Die laagohmige MC-ingang is veelbelovend. Wat is de gevoeligheid? Het is gewoon voor de fun Spido De gevoeligheid is 0,18mV. Het gaat om de Sansui C-77 voor en B-77 eind versterker. Beetje "bling bling" voor de kerst Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 Dit zou een mooie bijpassende tuner zijn.... Nog even sparen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 november 2010 Report Share Posted 11 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. boredom equals completion. (http://www.meta-gizmo.net/intro/ECSTACYBOOK.html) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 (...) Beetje "bling bling" voor de kerst (...) Beste Tubejack, Vréselijk! Verschrìkkelijk! Verd.... ! Wat was dat àndere V-woord ook al weer? Wat er zo móói uitziet, kàn niet goed zijn, hè? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 vandaag iemand gelukkig gemaakt. die had een leuk setje aangeschaft van een Cayin buizenversterker, Guru luidsprekers, CEC CD loopwerk en een buizen DAc'je. en had vervolgens stilletjes zitten denken 'jee wat klinkt dat plat en schel'. dus: CD groen gemaakt, Finyl spray er op, demagnetiseren en nog wat Kemp-onzin in de muur gestoken. Verschil van dag en nacht, na vijf seconden begon ie al te lachen. blij als een kind. en is nu is ie de hulpmiddelen bij elkaar aan het zoeken. Beste Robx, Waarom heb je geen vers kippenbloed gebruikt? Gemalen neushoornhoorn? Tijgerballenpat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 Wat er zo m Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 Beetje "bling bling" voor de kerst De kerstverlichting kan in de kast blijven dit jaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 vandaag iemand gelukkig gemaakt. die had een leuk setje aangeschaft van een Cayin buizenversterker, Guru luidsprekers, CEC CD loopwerk en een buizen DAc'je. en had vervolgens stilletjes zitten denken 'jee wat klinkt dat plat en schel'. dus: CD groen gemaakt, Finyl spray er op, demagnetiseren en nog wat Kemp-onzin in de muur gestoken. Verschil van dag en nacht, na vijf seconden begon ie al te lachen. blij als een kind. en is nu is ie de hulpmiddelen bij elkaar aan het zoeken. groet Wat voor buizen DAC als ik mag vragen? Ik kan mij niet voorstellen dat deze set namelijk niet goed zou klinken zounder groene stift, van vinyl spray heb ik nog nooit gehoord. Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 M44 gaat niet weg dat duurt hoog uit 1 maand dan is die daar weer. Hij kan toch niet zonder ons. zoals ik al zei ik blijf in d muziek sectie wel actief. daar heb ik loop der jaren leuke tips gekregen. echter wat audio betreft....ben ik echt wel klaar mee en tubejack pikte mijn laatste opmerking goed op. ik wens jullie idd veel plezier met de electroncia en akoestiek Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 spido, mordante, kom eens langs met een onbewerkte CD en ik laat je snel en 100% zeker horen dat onbehandelde CD's niet om aan te horen zijn. lachen he ? @mordante: ik zal navragen, heb er nauwelijks naar gekeken. het euvel zit ook niet in de apparatuur, maar in het gebrekkige uitlees-systeem dat CD heet. verbaasde me wel dat een CEC loopwerk zich nog zo makkelijk laat verbeteren. de eigenaar ging iig van teleurgesteld naar very happy in 2 minuten. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundlover Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 M44 is klaar met audio geneuzel. ik zal in de muzieksectie nog wel te vinden zijn voor de rest vind ik het niet zo boeiend meer. thuis klinkt het fantastisch, op den duur een paar andere speakers. de versterker heeft sentimentele waarde en zal wel blijven zolang ie het blijft doen. De cd speler heeft kuren maar doet wat ie moet doen. Door gehakt is mijn set gewoon wel goed zo... de rest van alle spulletjes vind ik niet zo interessant meer. ik lees de afgelopen dagen hier nog wel eens wat maar voor mij is het allemaal....achter de rug. veel plezier in de audio sectie allemaal Heeeyy M44 , goedzo , wijs besluit maatje , ik had het ook veel eerder moeten doen , lees soms fftjes de forum puur uit leedvermaak ( tussen het genieten door van muziek en ...... ) , blijft gelul hier . Het ga je goed!!!! Mvg soundlover Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 @mordante: ik zal navragen, heb er nauwelijks naar gekeken. het euvel zit ook niet in de apparatuur, maar in het gebrekkige uitlees-systeem dat CD heet. verbaasde me wel dat een CEC loopwerk zich nog zo makkelijk laat verbeteren. de eigenaar ging iig van teleurgesteld naar very happy in 2 minuten. Misschien toeval? Een audiofiele kennis van mij heeft zijn CEC weggedaan.... v Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 spido, mordante, kom eens langs met een onbewerkte CD en ik laat je snel en 100% zeker horen dat onbehandelde CD's niet om aan te horen zijn. lachen he ? @mordante: ik zal navragen, heb er nauwelijks naar gekeken. het euvel zit ook niet in de apparatuur, maar in het gebrekkige uitlees-systeem dat CD heet. verbaasde me wel dat een CEC loopwerk zich nog zo makkelijk laat verbeteren. de eigenaar ging iig van teleurgesteld naar very happy in 2 minuten. groet Zeg Rob, weet jij niet beter onderdehand? Dat blijft maar rondspoken. die zgn. gebrekkige uitlezing. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 ach tis even wat werk, maar samen met een gekietelde cd speler is het goed uit te houden hoor groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
velothrux Posted 12 november 2010 Report Share Posted 12 november 2010 Heeeyy M44 , goedzo , wijs besluit maatje , ik had het ook veel eerder moeten doen , lees soms fftjes de forum puur uit leedvermaak ( tussen het genieten door van muziek en ...... ) , blijft gelul hier . Het ga je goed!!!! Mvg soundlover Och, och. De arenden kijken vanuit de hoogte neer op het kippenkok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts