robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 ow dank je wel, vervuil jij het scherm dan niet. dit is een forum geen klaagmuur. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 ow dank je wel, vervuil jij het scherm dan niet. dit is een forum geen klaagmuur. Ik klaag niet, ik stel een vraag. Mag ik hier alleen vragen stellen die jouw goedkeuring dragen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 En wéér geen antwoord op mijn vraag en wéér doe je net alsof jou geen blaam treft. Je stelde in een PB als voorwaarde op mijn vraag dat ik jou zou uitleggen waarom ik een hekel aan jou zou hebben. Ik heb jou uitgelegd waarom ik geen hekel aan jou heb maar wel aan jouw wangedrag. Waarom lever je niet als ik aan jouw voorwaarde voldaan heb? Je hebt de boel hier belazerd, Toine. En dat heb je met opzet gedaan. Waarom? volgens mij heeft hij dat duidelijk aangegeven.Namelijk niet als zakelijk maar als gewoon deelnemer gezien te willen worden. Kan ik me nog wel wat bij voorstellen ook. Maar kan je dit misschien laten rusten het lijkt mij de heisa niet waard die er nu van gemaakt word. Dit draadje opschoonen lijkt me dan ook een prima idee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 is dit jouw audiofiele dag ? zullen we een aparte rubriek laten openen voor dit soort ge-emmer? groet ps nou weer wat muziek hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 volgens mij heeft hij dat duidelijk aangegeven. Hij geeft zelf aan dat hij dat niet heeft gedaan. Er is ook geen heisa. Ik stel gewoon een vraag aan iemand die de boel belazerd heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 is dit jouw audiofiele dag ? zullen we een aparte rubriek laten openen voor dit soort ge-emmer? Als jij je nou even flink in mijn richting gaat misdragen net zoals Toine Dingemans dat deed met zijn speciale trol account krijg ik misschien weer de schuld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 dank voor de uitnodiging, verlokkelijk. maar ik zou alleen graag zien dat je wat leuks zegt over je ervaringen, iets dat je geprobeerd hebt en goed ging of niet, of iets moois dat je gehoord hebt. veel gezelliger. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Hij geeft zelf aan dat hij dat niet heeft gedaan. Er is ook geen heisa. Ik stel gewoon een vraag aan iemand die de boel belazerd heeft. Ik heb inderdaad reeds het een en ander daarover gezegd, en Kappa vat dat aardig samen. Misschien gemist...Verder staat vragen vrij natuurlijk. Tip: je iets minder door mij laten obsederen. Het wordt nogal pathetisch op deze manier en antwoorden krijg je er ook al niet mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.a.v.o.n Posted 17 januari 2014 Report Share Posted 17 januari 2014 Tip: je iets minder door mij laten obsederen. Het wordt nogal pathetisch op deze manier en antwoorden krijg je er ook al niet mee. Aandoenlijke projectie. Ik had nooit antwoord verwacht, daarvoor ontbreekt het jou aan te veel. Neem nog maar een paracetamolletje tegen de chaos in je kop, misschien helpt het. Vaarwel, Toine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 Iemand een suggestie voor een leuke audiofiele dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 ehhhhh .... minder forum lezen ik ga straks nog wat koolstof toevoegen (koolfilmweerstandjes hier en daar. doet elektrisch niks trouwens). groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 Iemand een suggestie voor een leuke audiofiele dag? Muziek draaien En mooie audio dingen maken. Lekker aan het knutselen met buizen Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 Voor vandaag, Op zoek naar een zakje met connectoren dat ik nog ergens moet hebben liggen. Kan ik mn thorens weer eens in bedrijf nemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 januari 2014 Author Report Share Posted 18 januari 2014 Ik weet niet wat je bedoelt, maar als je vindt dat de gehakt modificaties niet op dit forum thuis horen, ben ik het dus niet met je eens. Bij Audiofreaks is alleen het off topic geneuzel verwijderd. Dat is wel juist. Mijn ervaringen passen zeker wel in een topic met de naam "Weer een audifiele dag". Ik hoop oprecht dat je iets anders bedoelt. Groet, Leobus Ik bedoel, dat het oftopic geneuzel over de mensen van het andere forum er van mij af mag. Er stonden daar niet al te aardige opmerking over het forum en de forumleden hier. Alleen Toine komt hier nou weer z'n gelijk halen. Dat mag er van mij ook af. Los dat maar op via PM met Arden. Ik vind het hele gedoe erg kleinzielig. Gehakt vind ik grote onzin. Net zoals allerlei andere vage tweaks. Ik heb er geen zin in om mezelf voor de gek te houden. maar als jullie daar baat bij hebben?? Wie ben ik om daar iets van te vinden. Ga je gang, zolang het maar geen stammenstrijd gaat worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 januari 2014 Author Report Share Posted 18 januari 2014 Mijn audiofiele dag bestond afgelopen woensdag uit het luisteren naar een surround set met Klipsch luidsprekers (type P 38F). De set was door Ronald Ovost met Audyssey gekalibreerd. Ik moet zeggen, mits de opname in orde was (en dat was eigenlijk maar met één klassieke opname) klonk het erg goed. Beeld bij de muziek vind ik dan weer erg vermoeiend. Ook al omdat die beelden zo "flitsend" zijn opgenomen. Gistermiddag was hier iemand met verstand van PC's en JRiver. Hij heeft nog wat instellingen aangepast. En daar ben ik me nu op aan het inluisteren. het klinkt iets helderder dan eerder. het lijkt of het hoog een fractie harder gaat. Uiteraard is dat allemaal verbeelding, met digitaal geluid valt immer niet te sollen. Dat klinkt altijd goed ... of toch niet ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 ik ben mezelf heerlijk voor de gek aan het houden met een 'ground noise disruptor blue dot' een wattuh? ja een wapen van de Klingons uit Startrek dus. begint wat op te warmen nu. de eerste uren really akelig. maar nu ... far out. geheel nieuwe muziek. bizar. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 Gehakt vind ik grote onzin. Voor iemand die, mijns inziens, nogal is vertwijfeld zoekt naar verbeteringen in de weergave van muziek is dat misschien wel een gemiste kans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 januari 2014 Author Report Share Posted 18 januari 2014 Voor iemand die, mijns inziens, nogal is vertwijfeld zoekt naar verbeteringen in de weergave van muziek is dat misschien wel een gemiste kans. Ik kan helemaal niks met ingestraalde tegeltjes, stickertjes, zoutzakjes, smeerseltjes en meer van dat soort onzin. Al de mensen die daar wel heil in zien, zijn mijns inziens, nogal vertwijfeld aan het zoeken naar verbeteringen. Maar wanneer jullie hierin geloven mag dat van mij, maar probeer mij niet te overtuigen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 zandzakjes mag wel he ? das alleen maar omzetten van trilling in warmte. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 januari 2014 Author Report Share Posted 18 januari 2014 zandzakjes mag wel he ? das alleen maar omzetten van trilling in warmte. groet Van wie zou je dat niet mogen ?? Daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar of je er werkelijk iets mee op schiet ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 ach ik kan het horen die 2 kg zand op de speakers. nett ff strakker, preciezer, dieper enzovoorts. dat vind ik wel opschieten. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 18 januari 2014 Author Report Share Posted 18 januari 2014 Waarschijnlijk werkt 2 ton zand nog beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 Ik kan helemaal niks met ingestraalde tegeltjes, stickertjes, zoutzakjes, smeerseltjes en meer van dat soort onzin. Al de mensen die daar wel heil in zien, zijn mijns inziens, nogal vertwijfeld aan het zoeken naar verbeteringen. Maar wanneer jullie hierin geloven mag dat van mij, maar probeer mij niet te overtuigen. Ik stel mij een tafereel voor een aantal jaren geleden in huize van Liempd. Moeder serveert spruitjes. De kinderen hebben op school wel eens gehoord dat spruitjes vies zijn en zeggen dat ze die niet lusten. Daar hebben de beide ouders geen boodschap aan. "Jullie hebben nog nooit spruitjes gegeten, dus jullie gaan er minstens twee proberen. Als je ze dan nog vies vindt, krijg je wat anders". Analogie ........... Groet, Leobus P.S. Ik kan geen smileys plaatsen, dus ...... Een beetje humor moet kunnen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 ik denk dat je die 2 ton zand dan maar boven op jezelf moet proberen voor maximaal effect. beetje rare discussies hou jij Hans. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 18 januari 2014 Report Share Posted 18 januari 2014 Ik kan helemaal niks met ingestraalde tegeltjes, stickertjes, zoutzakjes, smeerseltjes en meer van dat soort onzin. Al de mensen die daar wel heil in zien, zijn mijns inziens, nogal vertwijfeld aan het zoeken naar verbeteringen. Maar wanneer jullie hierin geloven mag dat van mij, maar probeer mij niet te overtuigen. Ik zou op mijn set wel eens iets van gehakt willen horen, zolang er geen schade aan de apparatuur wordt aangericht. Zelf vaststellen of er van een verbetering sprake is? Maar het is niet te koop schijnt. Ik hoop dat Marc Mumsoft nog mee leest. Als hij maar niet van zijn stoel valt van verbazing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts