Groovy Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Gisteren naar een concert van Ricky Koole geweest. Dat was leuk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Gisteren naar een concert van Ricky Koole geweest. Dat was leuk. Cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Zo. Dit is lekker. Live muziek, akoestische gitaar en bass, covers van bekende, goede muziek. Mike Massé & Jeff Hall De uitvoeringen die op YouTube staan. Totaal 5 uur, 70 tracks Gedownload van Loudr.fm tegen betaling van $30. Flac/alac bestanden, 2GB Fantastische performance. Heerlijke klank. Dikke aanrader. Maakt mijn Goede Vrijdag weer audiofiel Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Cool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jongensdroom Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 goedemorgen. Je bent abuis met een ander forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Ik ben A.Buis niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Was je abuis dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 18 april 2014 Report Share Posted 18 april 2014 Wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Vandaag 2x4mm2 OFC van Monacor vervangen door van den Hul Skyline. Was geen succes. Laag minder strak en over het algemeen minder details. Jammer want ik had er hoge verwachtingen van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Vandaag 2x4mm2 OFC van Monacor vervangen door van den Hul Skyline. Was geen succes. Laag minder strak en over het algemeen minder details. Jammer want ik had er hoge verwachtingen van. Wel of niet behandeld, Jack? Als ie terug is van Paul zou ie toch heel goed voor de dag moeten komen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Wel of niet behandeld, Jack? Als ie terug is van Paul zou ie toch heel goed voor de dag moeten komen... Het komt zo uit de winkel. Dus niet speciaal behandeld. Op was NGC TV http://www.natgeotv.com/nl/cosmos afgelopen zondag een interessant stuk over leven op aarde en dan o.a. in een waterdruppel. Koolstof is een wonderlijk goedje. Het is de basis van àl het leven op aarde. Is als geen andere stof in staat om moleculen met zich te binden. Als afscherming van mijn interlinks, werkt het. Als luidspreker kabel valt het bij mij tegen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 ga maar een stukkie Symo LS-4x regelen bij 'de audiowinkel'. al 26 jr mijn favoriet. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 hier staat de boel op te warmen. voor het eerst deze week. en zo na 22.00 is de boel op klank, en zo laat is het so wie so altijd beter. ff lekker genieten. groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Vreemde ervaringen hear. Jack, ik heb nog 2 * 3,4 meter behandelde Skyline over. Proberen? De onbehandelde versie vond ik niet bijzonder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Vreemde ervaringen hear. Jack, ik heb nog 2 * 3,4 meter behandelde Skyline over. Proberen? De onbehandelde versie vond ik niet bijzonder. Dat was ook mijn ervaring.Behandeld is het een hele andere kabel. Ik gebruik het nu BI wired met 1 paar als plus en een ander paar als min. Dan liggen de aders mooi ver uit elkaar en wordt het nog iets beter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Het komt zo uit de winkel. Dus niet speciaal behandeld. Op was NGC TV http://www.natgeotv.com/nl/cosmos afgelopen zondag een interessant stuk over leven op aarde en dan o.a. in een waterdruppel. Koolstof is een wonderlijk goedje. Het is de basis van àl het leven op aarde. Is als geen andere stof in staat om moleculen met zich te binden. Als afscherming van mijn interlinks, werkt het. Als luidspreker kabel valt het bij mij tegen. Tsja, uniek goedje inderdaad. Diamant, grafiet... over uitersten gesproken.Maar je hebt gelijk denk ik. Onbehandeld is de Skyline een beetje verstopt, en dat gaat niet weg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Het komt zo uit de winkel. Dus niet speciaal behandeld. Op was NGC TV http://www.natgeotv.com/nl/cosmos afgelopen zondag een interessant stuk over leven op aarde en dan o.a. in een waterdruppel. Koolstof is een wonderlijk goedje. Het is de basis van àl het leven op aarde. Is als geen andere stof in staat om moleculen met zich te binden. Als afscherming van mijn interlinks, werkt het. Als luidspreker kabel valt het bij mij tegen. Ik heb hier een eenvoudige mening over. In het circuit van korte lengte en zwakke signalen, bij de interlink dus, kan carbon juist voordelen hebben. Als luidsprekerkabel kan het niets verbeteren nadat het signaal al genoeg te verliezen heeft in een kilometer draad van een uitgangstrafo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Vreemde ervaringen hear. Jack, ik heb nog 2 * 3,4 meter behandelde Skyline over. Proberen? De onbehandelde versie vond ik niet bijzonder. Wat aardig Ik denk dat het net past. Eigenlijk zou je zelf de koolstof moeten kunnen activeren http://nl.wikipedia.org/wiki/Actieve_kool Zal morgen eens een stukje in de oven stoppen, wie weet 105C kan de HULLIFLEX ® isoltatie vast hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Ik heb hier een eenvoudige mening over. In het circuit van korte lengte en zwakke signalen, bij de interlink dus, kan carbon juist voordelen hebben. Als luidsprekerkabel kan het niets verbeteren nadat het signaal al genoeg te verliezen heeft in een kilometer draad van een uitgangstrafo. Je gaat er blijkbaar aan voorbij dat de draad om de kern van de trafo is gewikkeld en onderdeel uit maakt van een actief onderdeel in de versterker.Elke wikkeling doet dan dus iets. Elke cm speaker kabel na de trafo doet niets meer als alleen maar demping toevoegen. Misschien je mening nog maar eens herzien? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 oven ? stop eens 3 dagen in de diepvries. en dat was geen grapje. been there (nou ja, niet ikzelf in de diepvries). net zoals alle CD's hier 24 uur de vriezer in gaan. groet ahhh lekker zeg kan nou weer zeggen dat ik mijn CD's diepvries Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 23 april 2014 Report Share Posted 23 april 2014 Wat aardig Ik denk dat het net past. Eigenlijk zou je zelf de koolstof moeten kunnen activeren http://nl.wikipedia.org/wiki/Actieve_kool Zal morgen eens een stukje in de oven stoppen, wie weet 105C kan de HULLIFLEX ® isoltatie vast hebben. je kunt natuurlijk ook even contact opnemen met BG al zou ik wel even wachten met het (zelf) activeren van koolstof tot dat je het verschil met de kabel van Marc heb kunnen vergelijken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 april 2014 Report Share Posted 24 april 2014 Ik heb hier een eenvoudige mening over. In het circuit van korte lengte en zwakke signalen, bij de interlink dus, kan carbon juist voordelen hebben. Als luidsprekerkabel kan het niets verbeteren nadat het signaal al genoeg te verliezen heeft in een kilometer draad van een uitgangstrafo. Als geleider of afscherming ? In Prefer kabel wordt het als afscherming gebruikt. Dat werkt goed. Er staat nu een transistor versterker in het rek, waarmee ik e.e.a. probeer. Ik heb nu weer de Monacor kabel aangesloten, prima kabel. Het geluid is lekker levendig, mooi laag en veel details Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 april 2014 Report Share Posted 24 april 2014 je kunt natuurlijk ook even contact opnemen met BG al zou ik wel even wachten met het (zelf) activeren van koolstof tot dat je het verschil met de kabel van Marc heb kunnen vergelijken. Aardige vent BG, hou ik nog even in gedachte. Bedacht me net, dat ik heel eenvoudig een kabel A/B kan vergelijken er zitten namelijk 2 luidspreker aansluitingen op de versterker. M.a.w. ik kan de luidspreker met 2 verschillende kabels aansluiten en onder de muziek schakelen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robx Posted 24 april 2014 Report Share Posted 24 april 2014 dat is lekker he, teruggaan naar iets dat goed ging na een uitstapje dat minder beviel. dan denk je 'zie je wel, nou is het weer lekker'. maar toch veel probeerplezier! groet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 24 april 2014 Report Share Posted 24 april 2014 dat is lekker he, teruggaan naar iets dat goed ging na een uitstapje dat minder beviel. dan denk je 'zie je wel, nou is het weer lekker'. maar toch veel probeerplezier! Jazeker, de vintage set klinkt lekker en werkt goed sinds ik WiFi zoveel mogelijke uitgeschakeld heb. Het liefste deed ik helemaal uit, maar dan kan mijn vrouw niet meer internetten. Dàt is een brug te ver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts