Tubejack Posted 3 juli 2014 Report Share Posted 3 juli 2014 We zien elkaar bijna dagelijks, dus het kontakt is wel. Mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Buisjes draaien mooi. Ik heb het zo ingesteld dat het kleine beetje even harmonischen van de VV gecompenseerd worden door de EV. M.a.w. even sterk zijn, dus geen specifieke "buizen sound" maar gewoon zo' n echt mogelijk geluid. Smooth Jazz 24/7 beukt de kamer in Geweldig die betaalde streams van SKY Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Buisjes draaien mooi. Ik heb het zo ingesteld dat het kleine beetje even harmonischen van de VV gecompenseerd worden door de EV. M.a.w. even sterk zijn, dus geen specifieke "buizen sound" maar gewoon zo' n echt mogelijk geluid. Smooth Jazz 24/7 beukt de kamer in Geweldig die betaalde streams van SKY Wat is het toch fijn als de muziek die je graag hoort gewoon uit de kabel of de ether komt... Die luxe heb ik helaas nooit gehad Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Kom net bij Jerry vandaan. Het klinkt daar phantastisch. Eerst met een reserveversterker, vond ik het wat petit klinken. Heel precies ook. Maar met zijn Scylla ging de wereld open. Op aspecten heb ik het dan wat minder (helderheid stemmen), op andere beter (kracht van het geluid). Maar dat is eigen aan vellen begrijp ik. Qua diepte van het laag wil ik best ruilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Wat is het toch fijn als de muziek die je graag hoort gewoon uit de kabel of de ether komt... Die luxe heb ik helaas nooit gehad Duizend internetradiostations en niks fesoenlijks ertussen???Begin hier de dag vrijwel altijd met BBC3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Duizend internetradiostations en niks fesoenlijks ertussen??? Begin hier de dag vrijwel altijd met BBC3. Die duizenden geven allemaal meer van hetzelfde, volgens mij. Maar ik mis het niet meer... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Kom net bij Jerry vandaan. Het klinkt daar phantastisch. Eerst met een reserveversterker, vond ik het wat petit klinken. Heel precies ook. Maar met zijn Scylla ging de wereld open. Op aspecten heb ik het dan wat minder (helderheid stemmen), op andere beter (kracht van het geluid). Maar dat is eigen aan vellen begrijp ik. Qua diepte van het laag wil ik best ruilen. Scylla een van mijn 1e serieuze versterkers. Als je hem langere tijd uit deed en dan weer aan zette ging er een stop van 16A uit Aanbevolen was hem 24/7 aan te laten staan. Gauw terug gebracht naar de winkel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Wat is het toch fijn als de muziek die je graag hoort gewoon uit de kabel of de ether komt... Die luxe heb ik helaas nooit gehad Voor 5$ per maand plus een knappe squeezebox kom je er vast Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Voor 5$ per maand plus een knappe squeezebox kom je er vast Ik heb reeds de mogelijkheid om duizenden stations via internetradio te ontvangen, maar het aanbod is beperkt qua genre. Niets voor mij dus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 4 juli 2014 Report Share Posted 4 juli 2014 Ik heb reeds de mogelijkheid om duizenden stations via internetradio te ontvangen, maar het aanbod is beperkt qua genre. Niets voor mij dus. Die heb ik ook een aantal jaar. Je zou toch zeggen keuze genoeg? Kijk eens hier. Je kan zoeken op codec of bitsnelheid etc http://dir.xiph.org/search?search=320 Helaas staat er lang niet alles in. Maar hier vast wel http://tunein.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 [mopper]Naarmate ik ouder word, krijg ik via de radio steeds meer slechte muziek te horen... Neem nou Radio 1 bijvoorbeeld. Tweederangs muziek uit jaren waarin tòch al weinig goeds kwam. En het Nieuws heeft tegenwoordig ook al weinig nieuws meer te bieden! [/mopper] Uitzondering: "Vroege Vogels", op zondagmorgen. Met veel vogelfluitgeluidjes in het vogelfluitklassiek voor alle vogelvriendjes en -vriendinnetjes. Onze katten zijn daar ook dol op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Wij hebben gister van 22:00 t/m 00:00 weer genoten op 93,1 mhz. Het kwam levensecht de luidsprekers uit , die verdwenen in de muziek Geen audiofiel getoeter, of hoogdravend klassiek, wel muziek uit onze jeugd, waar wij iets mee hebben. Nieuws? er valt altijd wel wat te zeuren, inderdaad niets nieuws Naar mate dat de jaren verstrijken, is de keus alleen maar groter geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
René N. Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Dan heb ik geluk.... De jaren 70 en 80 (mijn jeugd...) waren prachtig, de punkperiode was het helemaal niet voor mij maar daarna ging het weer de goede kant op. En tegenwoordig wordt er óók prachtige muziek gemaakt. Voor mij dan . Laatst 3 LP's tegelijk gekocht van Fink, zóóó mooi, ga ik ook naar toe eind dit jaar. Dus: voor mij is de mix van oud en nieuw mooi in balans Link to comment Share on other sites More sharing options...
thingman Posted 5 juli 2014 Report Share Posted 5 juli 2014 Naarmate ik ouder word, krijg ik via de radio steeds meer slechte muziek te horen... Neem nou Radio 1 bijvoorbeeld. Tweederangs muziek uit jaren waarin tòch al weinig goeds kwam. En het Nieuws heeft tegenwoordig ook al weinig nieuws meer te bieden! Dat heet praten, Spido. Radio 1 is een praatzender. De enige die op mag in de auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 6 juli 2014 Report Share Posted 6 juli 2014 Een uurtje geluisterd in mijn gedempte luisterruimte. Pfieuw wat klinkt het daar lekker. Ik ben geneigd te denken dat het geluid niet uit de speakers komt Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 6 juli 2014 Report Share Posted 6 juli 2014 Ga jij Jerry achterna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 6 juli 2014 Report Share Posted 6 juli 2014 Ga jij Jerry achterna? Qua gebruikt dempingsmateriaal wel. Qua verstand van akoestiek niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Weinig audiofiels hier of het moet al het gepiep van de infuuspompen zijn. Mijn moeder is donderdagavond na de immunotherapie met spoed opgenomen. Koorts en ernstige benauwdheid. Blijkt dat er binnen een week lymfomen ( in de lymfeklieren) in de hals zijn ontstaan die de luchtpijp dicht drukken. Er is onmiddelijk met een chemokuur begonnen om te zorgen dat ze krimpen, als dat niet aanslaat gaat het heel snel de verkeerde kant op............. Voor een sterke kuur is ze te zwak, we hebben het beruchte "familiegesprek" vrijdagmiddag al gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Allemaal geen goed nieuws Bert!! Veel sterkte! En weinig pijn voor je moeder Je weet me te vinden indien nodig hé Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Mijn audiofiele dagen bestaan in het opkuisen van de laptop Veel muziek dat ik naar de Nas heb verplaatst, stond nog op de laptop ... kleine 200GB opgekuist Nu nog de dubbels eruit halen op de NAS en bekende groepen hertaggen en we kunnen weer voort voor een tijdje Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Allemaal geen goed nieuws Bert!! Veel sterkte! En weinig pijn voor je moeder Je weet me te vinden indien nodig hé Dank je Stef, weinig tijd om te mailen lately, maar 'k was je niet vergeten bon ami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groovy Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Sterkte TL 200. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Sterkte Bert! Nogal veel ook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tubejack Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Onmacht is het TL200. Het enige dat je kunt doen is, er zijn. Veel sterkte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TL 200 Posted 7 juli 2014 Report Share Posted 7 juli 2014 Dank jullie jongens, gelukkig kunnen we in ons gezin en met mijn ouders alles bespreken, dat maakt het een beetje gemakkelijker. We steunen elkaar en krijgen ook veel steun van buren, familie en natuurlijk ook van forumleden. Da's fijn, oprechte belangstelling en warmte om je heen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts