Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Posted (edited) · Hidden 5 februari 2017 - Off topic en niet audio-gericht (zowat)
Hidden 5 februari 2017 - Off topic en niet audio-gericht (zowat)

Ikzelf loop altijd zonder muziek.  Héérlijk. Je voelt, hoort je voetstappen, de vogels en je medemens.  :)

Gisteren ook 17km gelopen.  Ging wat minder goed dan vorige week.  Maar toch weer 17 binnen.

Edited by Tubejack
Posted · Hidden 5 februari 2017 - Off topic en niet audio-gericht (zowat)

Ik houd het op 10.000 stappen per dag :)

Ikzelf loop altijd zonder muziek.  Héérlijk. Je voelt, hoort je voetstappen, de vogels en je medemens.  :)

Gisteren ook 17km gelopen.  Ging wat minder goed dan vorige week.  Maar toch weer 17 binnen.

Ja, meestal is dat zo: of je loopt mét, of je loopt zónder muziek. Ik kan niet meer zonder. Hoewel, het is ook gewenning trouwens. Vroegah had ik áltijd muziek aan in de auto, nu nooit meer. Heeft ook met het lawaai dat de auto maakt te maken hoor  :ph34r:. Ik heb een niet-audiofiele auto zeg maar, om on-topic te blijven  :P

René ik loop vaak met gezelschap. In mijn eentje hardlopen vind ik niet zoveel aan.  Kan me voorstellen dat dan een muziekje onderweg fijn is.  

Maar zelf vind ik het prettig,  als ik één ben mèt de omgeving. Ik merk ook dat mensen last van "lente kriebels" hebben lijkt wel.  Het was

gisteren opmerkelijk druk in het Amsterdamse bos.  Je moet dan echt opletten. ;)  Gisteren hevige dingen zien met honden die "gelukkig"

elkaar aanvielen. Daar wil je niet  tussen zitten als mens. De baas van een agressieve hond, die tussenbeide kwam werd flink gebeten  :( 

Geen audio dus voor mij onderweg.  In de auto alleen, als ik in mijn eentje ben, en soms dan zelfs niet.

Ja, dat zal wel, van dat soort toestanden daar. Het enige waar ik bang voor ben hier op de Veluwe zijn de wilde zwijnen, als het wat donkerder wordt.... :huh:

Gelukkig zitten er hier geen grizzlies

Gisteren op bd gekeken, kwaliteit was wel stukken beter dan deze youtube rip je kon alle details heel goed zien...

Posted (edited) · Hidden 5 februari 2017 - Off topic en niet audio-gericht (zowat)

Ook al iets van 8Km Groovy  :) 

3x lopen met de hond dan kom ik op bijna 6 km,daarnaast loop ik nog ongeveer een rondje van 3 km in stevige tred.

Op zolder heb ik nog wat gewichten om mee te stoeien en stangen aan de balken waaraan ik mij omhoog trek.

Dan nog 10x opdrukken en 25 situps,dat alles om de basisconditie op peil te houden.

Edited by Groovy

Ja, dat zal wel, van dat soort toestanden daar. Het enige waar ik bang voor ben hier op de Veluwe zijn de wilde zwijnen, als het wat donkerder wordt.... :huh:

Hier in de randstad hebben we echte "zwijnen"  ik chargeer  ;)   Al fietsend appen met een dikke koptelefoon op. Zien niks, horen ook niks. 

3x lopen met de hond dan kom ik op bijna 6 km,daarnaast loop ik nog ongeveer een rondje van 3 km in stevige tred.

Op zolder heb ik nog wat gewichten om mee te stoeien en stangen aan de balken waaraan ik mij omhoog trek.

Dan nog 10x opdrukken en 25 situps,dat alles om de basisconditie op peil te houden.

Fanatiek Groef  B) 

Ik doe mijn best,wel ver van een audiofiele dag :)

Och, zolang je maar verlangt naar een muziekje thuis.

Hier de hele dag door,platenspeler of de radio.

• Members

Voor zijn tijd had die Sansui nog vrij behoorlijkse LS terminals (vaak waren het klemdingetjes, of boutjes)

AU111_002.jpg

nude pics

http://www.avforums.co.za/index.php?topic=43584.0

Nou, ik kan je uit de eerste hand vertellen dat dat euro deel en die ls klemmen niet origineel zijn. De AU-111 heeft een vast snoer en schroeven als luidsprekerkabel klemmen... het is bijna heilgschennis om dat op dergelijke machines aan te passen. Ik laat alles wel reviseren, maar dan wel met zo veel als mogelijk originele onderdelen!

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...