Jump to content

Weer 'n audiofiele dag...

WanFie
 Share

Recommended Posts

jullie denken elke keer dat ik iets tegen Klaas heb?

Hoe k

Guest tubejack
en de mensen die ik noemde hebben geen verstand van geluidweergave?

zie enkele post terug.

Ja hoor wie zegt van niet? z

Mensen wat maken we ons weer druk om iets wat niet eens bestaat :confused::huh:

Mijn audiofiele dag bestond uit veel LP's luisteren, wat expirimenteren met 15" woofers en 1" hoordrivers, het hout voor de definitieve kasten voor de 15" woofers bestellen en vanavond ook nog een uurtje naar de tweede set geluisterd.

Daarover gesproken, die staat deze week op de voorpagina van Hifi.nl.

Met als beschrijving erbij: "Een mooie set met Jadis versterking op Apogee luidsprekers. Die laatste zie je niet veel meer."

Beste m44,

Je mag het natuurlijk best oneens zijn met me.

Maar waarom vind jij het nodig zo te liegen?

Ik heb op dit forum dikwijls mijn respect betuigd aan ontwerpers als J. Bowers, J. Rogers, H.J. Leak, H.D. Harwood en bijvoorbeeld onze eigen J. Endenburg en H. Baan.

En ik heb ook dikwijls mijn waardering geuit voor hun producten en voor bijvoorbeeld de "Prestige" Dual Concentrics van Tannoy en voor de Cabasse "Brigantin" (onlangs nog!).

Maar als iets prut

Beste m44,

Je mag het natuurlijk best oneens zijn met me.

Maar waarom vind jij het nodig zo te liegen?

Ik heb op dit forum dikwijls mijn respect betuigd aan ontwerpers als J. Bowers, J. Rogers, H.J. Leak, H.D. Harwood en bijvoorbeeld onze eigen J. Endenburg en H. Baan.

En ik heb ook dikwijls mijn waardering geuit voor hun producten en voor bijvoorbeeld de "Prestige" Dual Concentrics van Tannoy en voor de Cabasse "Brigantin" (onlangs nog!).

Maar als iets prut

m44, wat is wijsheid ? Je wijselijk stil houden misschien ? Het zit je allemaal veel te dwars, de reactie hierboven vond je blijkbaar niet goed genoeg en heb je aangevuld met 8 regels extra.

Bij jou twijfel ik aan je wijsheid. Eigenlijk twijfel ik niet eens meer.

m44, wat is wijsheid ? Je wijselijk stil houden misschien ? Het zit je allemaal veel te dwars, de reactie hierboven vond je blijkbaar niet goed genoeg en heb je aangevuld met 8 regels extra.

of beter gezegd geld dit voor de gene die het vuur steeds aanwakkert, maar die typt zelf dat tie lijfelijk niet bestaat dus :blink::huh:

P.S. Nee, ik zal er niet bij zijn! Ik best

nee, wijsheid is selectief lezen en vragen ontwijken :lol:

er zit me echt minder dwars dan je denkt. alleen vind ik het nodig om iemand als spido een beetje te tergen.

leuk dat jullie alleen reageren op mijn beweegredenen,de vorm van de post of er iets uit proberen te halen wat in jullie voordeel uit kan pakken en daarop inhaken.

maar echt antwoord geven , daar zijn wijze mensen voor nodig helaas

jullie moeten eens ophouden een speudoniem als spido de hand boven het hoofd te houden. zijn wijze van communiceren is regelrecht onbeschoft en kleinerend.

en ik blijf hem in de nek hijgen zolang als ik dat wil.

iemand moet het doen.

dat ie dit al jaaaaaaren doet is geen excuus om het te tolereren.

geheel eens. teveel doelbewust nodeloos lullige teksten van spido gezien.

wat niet betekent dat ik niet zou geloven dat zijn fysieke verschijning op aarde (......) niet deskundig zou zijn of geen mooie luidsprekers zou kunnen maken, of mij niet nog veel zou kunnen leren over luidsprekerbouw.

vorm en inhoud zin in casu duidelijk separate dimensies.

groet

geheel eens. teveel doelbewust nodeloos lullige teksten van spido gezien.

wat niet betekent dat ik niet zou geloven dat zijn fysieke verschijning op aarde (......) niet deskundig zou zijn of geen mooie luidsprekers zou kunnen maken, of mij niet nog veel zou kunnen leren over luidsprekerbouw.

vorm en inhoud zin in casu duidelijk separate dimensies.

groet

geheel eens ;)

tjonge jonge, ik blijf om dit spelletje lachen. Wat een stelletje zijn jullie toch.

En Spido, die vind ik de allerbeste bijdragen hebben aan dit forum. Die mag dus blijven posten, zonder Spido is dit forum levenloos, voor mij althans. Zoals eerder gelezen, Spido heeft geen vrienden. Ik ben echter w

tjonge jonge, ik blijf om dit spelletje lachen. Wat een stelletje zijn jullie toch.

En Spido, die vind ik de allerbeste bijdragen hebben aan dit forum. Die mag dus blijven posten, zonder Spido is dit forum levenloos, voor mij althans. Zoals eerder gelezen, Spido heeft geen vrienden. Ik ben echter w

de beste reacties hier zijn van mensen die advies geven wanneer daarom GEVRAAGD word. en dat advies dan als iets persoonlijks zien en niet dat hun mening per definitie de waarheid is.

de wandelende audio-encyclopedie mirackle bijv. Seed7 vind ik zeer kundig en prettig schrijven en altijd is advies een advies , meer niet en ben je geen debiel wanneer je dat niet opvolgt.

en daar zijn er meer van hier.

das bij spido wel anders

ik zit (sorry) veel in de muziek hoek, daar valt weinig advies te geven.

Guest tubejack

Nu we toch of-topic bezig zijn

Ik vind het niveau en taalgebruik van sommige wel erg dalen.

"jappen" zijn gewoon Japanners waarom moeten die mensen zo geschoffeerd worden???

Even afgezien of dat nu wel of niet door iemand geroepen is die is n.l. net zo dom

bezig, kijk eerst in eigen keuken zou ik zeggen sla de geschiedenisboekjes eens open

een lees wat voor een "lievertjes" Hollanders in de "Gouden eeuw" waren, Zo kan ik wel een tijd

doorgaan, elk volk heeft zijn eigen wreedheden.

Vandaag de dag zijn mensen uit Japan de meest vriendelijke en hoffelijke mensen

van de wereld (bron NHD vrijdag j.l.) Daarnaast maken ze prachtige audioapparatuur

o.a. Denon heeft daar dacht ik zijn oorsprong en zijn ze in de diy audio wereld heel behulpzaam.

Zoals ik al eerder benoemde Spido kan zich uitstekend verwoorden, ook ik irriteer me soms

aan zijn vervelende gedrag. Maar wat er nu gebeurt is gewoon slecht en beneden de gordel...

Ruud heeft i.d.d. gelijk het zou beter zijn als KF gewoon z

is idd niet fraai wat hier gebeurd.

ik heb niks tegen welk soort mens dan ook, kan ook niet want is is maar 1 soort mens. neger is ook geen ras B)

maar als je echt goed kijkt tubejack , echt goed kijkt. zul je zien dat ik alleen maar in de clinch lig met mensen die anderen schofferen, kleineren.

dat deed ik op de basis school al. Vechten met de bullies op het schoolplein. en ik moet dan nablijven omdat ze een ander aan het pesten waren en ik dat niet pik.

gek he dat dat mechanisme nog steeds aanwezig is ;)

en idd. laat Klaas zijn verhaal komen doen en niet die aanfluiting genaamd spido

edit

maar nog steeds vind ik het een onterechte claim.

beter dan alle andere commerci

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...