Guest tubejack Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 "Lekker" Henk gooi maar weer wat olie op het vuur Maar had Spido niet een eigen draadje in het of-topic gedeelte Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 11 juli 2009 Report Share Posted 11 juli 2009 tjonge jonge, ik blijf om dit spelletje lachen. Wat een stelletje zijn jullie toch.En Spido, die vind ik de allerbeste bijdragen hebben aan dit forum. Die mag dus blijven posten, zonder Spido is dit forum levenloos, voor mij althans. Zoals eerder gelezen, Spido heeft geen vrienden. Ik ben echter w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 maar als je echt goed kijkt tubejack , echt goed kijkt. zul je zien dat ik alleen maar in de clinch lig met mensen die anderen schofferen, kleineren. dat deed ik op de basis school al. Vechten met de bullies op het schoolplein. en ik moet dan nablijven omdat ze een ander aan het pesten waren en ik dat niet pik. gek he dat dat mechanisme nog steeds aanwezig is tjonge jonge, ik blijf om dit spelletje lachen. Wat een stelletje zijn jullie toch.En Spido, die vind ik de allerbeste bijdragen hebben aan dit forum. Die mag dus blijven posten, zonder Spido is dit forum levenloos, voor mij althans. Zoals eerder gelezen, Spido heeft geen vrienden. Ik ben echter w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 En wie is hier nu de bully? Henk93? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 En wie is hier nu de bully? Henk93? Als je de logica van m44 volgt, zou dat kloppen. Vraag is dan wel wie m44 dan zo graag wil beschermen tegen bully Henk93... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Ik had van de week Ruud op visite en vandaag Stef vanuit Belgie. Hij had zijn eigen monitors mee om A/B te vergelijken met mijn PP. Er waren zeker raakvlakken tussen de mijn 2 weg PP 2x 16,5 en Stef's 2 weg monitoren (merk ben ik even kwijt). Aansturen met 13 watt van mijn triode versterker ging verassend goed. Ook zijn monitoren kennen een prachtig hoog, veel details en spreiding. Het belangrijkste verschil vonden wij dat de PP gewoon meer body en een strakker laag hebben. Bij een akoestische gitaar hoor je b.v. veel meer de houten klankkast v/d gitaar. Het is niet eens zozeer toename van laag.... Affijn erg gezellige ochtend en deel v/d middag gehad. Nu staat Radio 6 weer aan, klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 maar als je echt goed kijkt tubejack , echt goed kijkt. zul je zien dat ik alleen maar in de clinch lig met mensen die anderen schofferen, kleineren. dat deed ik op de basis school al. Vechten met de bullies op het schoolplein. en ik moet dan nablijven omdat ze een ander aan het pesten waren en ik dat niet pik. gek he dat dat mechanisme nog steeds aanwezig is tjonge jonge, ik blijf om dit spelletje lachen. Wat een stelletje zijn jullie toch.En Spido, die vind ik de allerbeste bijdragen hebben aan dit forum. Die mag dus blijven posten, zonder Spido is dit forum levenloos, voor mij althans. Zoals eerder gelezen, Spido heeft geen vrienden. Ik ben echter w Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Ik had van de week Ruud op visite en vandaag Stef vanuit Belgie.Hij had zijn eigen monitors mee om A/B te vergelijken met mijn PP. Er waren zeker raakvlakken tussen de mijn 2 weg PP 2x 16,5 en Stef's 2 weg monitoren (merk ben ik even kwijt). Aansturen met 13 watt van mijn triode versterker ging verassend goed. Ook zijn monitoren kennen een prachtig hoog, veel details en spreiding. Het belangrijkste verschil vonden wij dat de PP gewoon meer body en een strakker laag hebben. Bij een akoestische gitaar hoor je b.v. veel meer de houten klankkast v/d gitaar. Het is niet eens zozeer toename van laag.... Affijn erg gezellige ochtend en deel v/d middag gehad. Nu staat Radio 6 weer aan, klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansko Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 maar als je echt goed kijkt tubejack , echt goed kijkt. zul je zien dat ik alleen maar in de clinch lig met mensen die anderen schofferen, kleineren. dat deed ik op de basis school al. Vechten met de bullies op het schoolplein. en ik moet dan nablijven omdat ze een ander aan het pesten waren en ik dat niet pik. gek he dat dat mechanisme nog steeds aanwezig is tjonge jonge, ik blijf om dit spelletje lachen. Wat een stelletje zijn jullie toch.En Spido, die vind ik de allerbeste bijdragen hebben aan dit forum. Die mag dus blijven posten, zonder Spido is dit forum levenloos, voor mij althans. Zoals eerder gelezen, Spido heeft geen vrienden. Ik ben echter w Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 tja........... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 maarehhh wat vond Ruud ervan Ik weet ik het niet, geloof w Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 (10-tallen keren dezelfde soort postings) tja herhaling is de krachte zegge ze dan maar beste hansko met alle respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 (10-tallen keren dezelfde soort postings) tja herhaling is de krachte zegge ze dan maar beste hansko met alle respect Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Het is net 21u00 en nu al dronken? En nog op een zondag ook dat coming back to life brengt emotie teweeg "Coming Back To Life" Where were you when I was burned and broken While the days slipped by from my window watching Where were you when I was hurt and helpless Because the things you say and the things you do surround me While you were hanging yourself on someone else's words Dying to believe in what you heard I was staring straight into the shining sun Lost in thought and lost in time While the seeds of lifeand the seeds of change were planted Outside the rain fell dark and slow While I pondered on this dangerous but irresistible pastime I took a heavenly ride through our silence I knew the moment had arrived For killing the past and coming back to life I took a heavenly ride through our silence I knew the waiting had begun And headed straight..into the shining sun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Zo, zo. Dronken Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Zo, zo. Dronken Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Ik had van de week Ruud op visite en vandaag Stef vanuit Belgie.Hij had zijn eigen monitors mee om A/B te vergelijken met mijn PP. Er waren zeker raakvlakken tussen de mijn 2 weg PP 2x 16,5 en Stef's 2 weg monitoren (merk ben ik even kwijt). Aansturen met 13 watt van mijn triode versterker ging verassend goed. Ook zijn monitoren kennen een prachtig hoog, veel details en spreiding. Het belangrijkste verschil vonden wij dat de PP gewoon meer body en een strakker laag hebben. Bij een akoestische gitaar hoor je b.v. veel meer de houten klankkast v/d gitaar. Het is niet eens zozeer toename van laag.... Affijn erg gezellige ochtend en deel v/d middag gehad. Nu staat Radio 6 weer aan, klinkt Link to comment Share on other sites More sharing options...
goodtube Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 De PP hebben toch meerdere strepen voor hoor ... een hele belangrijke is toch meer emotie overdracht, zeg maar betrokkenheid. Ok kwa spreiding en detail zijn mn Link monitors gewoon goed. Verder mis ik toch vanalles. Gr Stef Leuk zo'n vergelijking ! Daar waar ik vind dat Jack wat bescheiden blijft in z'n mening (Jack heeft de zeldzame gave dat hij anderen in z'n waarde kan laten, vind ik) geeft Stefk zelf aan dat er nog wel wat te halen valt, ondanks dat zijn monitoren dus ook gewoon muziek maken. Dat heb ik dus ook, mijn speakers klinken ook niet slecht, maar ik hoor de kast van een gitaar ook niet klinken, na een poosje luisteren via koptelefoon valt het echt op dat mijn speakers een hoop details niet weergeven. Dat verdwijnt gewoon, lost op in de grote brei. Hoewel mijn speakers goed genoeg zijn om de kwaliteit van een cd opname te kunnen beoordelen, missen ze net als die van Stef gewoon teveel. Het ontgaat ze gewoon. ( en ik weet hoe het filter eruit ziet in mijn Klipschen, veel te complex, daar verdwijnt teveel signaal!) Ik kan dan ook echt uitzien naar een verbetering van mijn set. Jack, heb je toevallig nog een tape laten meelopen met NSJ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Zo, zo. Dronken Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Zo, zo. Dronken Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 (...) en ik weet hoe het filter eruit ziet in mijn Klipschen, veel te complex, daar verdwijnt teveel signaal! (...) Beste Goodtube, Filters kunnen inderdaad flinke verliezen opleveren. Maar (vooral houten) kastpanelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 (...) en ik weet hoe het filter eruit ziet in mijn Klipschen, veel te complex, daar verdwijnt teveel signaal! (...) Beste Goodtube, Filters kunnen inderdaad flinke verliezen opleveren. Maar (vooral houten) kastpanelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Te complex, daar verdwijnt teveel signaal!) Of het nu "beter" is of niet.... daar zullen de meningen altijd verschillen en dat is ook niet erg. Maar hoe complexer het filter des te meer van je versterker vermogen daar in gaat zitten. Ik heb g Link to comment Share on other sites More sharing options...
tube 300 Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 Wat verder anderen er van vinden, is prima, ik ben er blij mee Jack zo hoort het en volgens mij zijn het hele mooie luidsprekers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 12 juli 2009 Report Share Posted 12 juli 2009 (edited) en torrenbakken klinken anders dan buizen bakken. Ik geloof niet dat Klaas daar veel van weet M44 Er zijn genoeg versterkers waar het weinig uitmaakt of je nu met transistoren of buizen speelt. 1) Het duurdere segment uit een winkel. Zoals die Astin Trews b.v. op de Hear dag.... je hoorde ze nauwelijks... 2) De "betere" DIY kits van John v/d Sluis 3) Met 2 rechterhanden, geduld en kennis... en een beetje goed inkopen vanaf 300€ een mooie John Lindsey Hood Maar wat jij bedoeld is waarschijnlijk rommel..... een versterker "klinkt" namelijk niet Jack P.s. even aangepast en wat ontwerpers erbij gezet. Edited 12 juli 2009 by tubejack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts