erik klijnsmit Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 na een tijdje met de quad 606 te hebben gespeeld ,zou ik toch wel iets zwaarders willen hebben om mijn huidige esl,s (acoustat spectra 2200 ) aan te sturen. nu zat ik te denken aan een set AVM M3 monoblokken. 200 watt aan 8 ohm en ze passen ook nog eens leuk bij mijn voorversterker (avm evolution v1). heeft iemand van jullie ervaring met deze versterkers ? en is dit een vooruitgang voor mij ? oftewel ,is het de moeite om ze te gaan beluisteren ? hier de imp van de spectra 2200: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Zie ik daar 1 ohm?? Wat denk je van Krell?? Weet niet of lage impedanties aan de uiteinde van het spectrum erg zijn? Misschien ff wachten totdat Sodejuu is uitgegriept, die kent AVM vrij goed en heeft bovendien wat meer technisch inzicht edit. Over de M5 beweert AVM dat ie stabiel is tot onder 1 ohm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 16 januari 2003 Author Report Share Posted 16 januari 2003 tot 1,5 ohm dalen ze , dat merk ik nu een beetje aan de quad soms Link to comment Share on other sites More sharing options...
chendy Posted 16 januari 2003 Report Share Posted 16 januari 2003 Hi Erik! Wat wil je uitgeven? Met HT en/of multi-channel in het achterhoofd zou ik je deze adviseren... Niet veel mooier dan een Koda: Parasound HCA2205 Maar als je alleen de Spectra Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts